Пускам една "провокативна" темичка понеже доста често виждам в раздела "Купувам-Продавам" силни напъни за сваляне на цени (не само на Мицубишита, разбира се), които са доста смешно аргументирани, както и пак толкова неаргументирано раздути цени на други "екземпляри". Цените по търговските сайтове пък въобще не са подвластни на някакъв здрав разум.
Та идеята ми е да направим нещо като статистика:
1. Колко сме похарчили за Мицубишито - за покупка, по-сериозни ремонти и "надджипване"
2. За колко бихме го продали в момента (не от необходимост!)
В моя случай:
П2, къса база, 2,5тд, СуперСелект, 100% блокаж, '94г., ляв волан.
1. 9000 + 600 (първоначално вкарване в час на окачването - пружини, шарнири, кормилни накрайници, паразитен хебел и др.) + 900 (полиуретан навсякъде) + 960 (амортисьори) + 1500 (гумите, с които е в момента) + 200 (фланци) + 450 (броня с плоча за лебедка) = 13610 (в сметката не включвам няколкото комплекта гуми и джанти, които смених за две години и неизменно продавах с минимум 50% загуба!)
2. 9500 с известно "кандърдисване"
Други желаещи има ли?
Та идеята ми е да направим нещо като статистика:
1. Колко сме похарчили за Мицубишито - за покупка, по-сериозни ремонти и "надджипване"
2. За колко бихме го продали в момента (не от необходимост!)
В моя случай:
П2, къса база, 2,5тд, СуперСелект, 100% блокаж, '94г., ляв волан.
1. 9000 + 600 (първоначално вкарване в час на окачването - пружини, шарнири, кормилни накрайници, паразитен хебел и др.) + 900 (полиуретан навсякъде) + 960 (амортисьори) + 1500 (гумите, с които е в момента) + 200 (фланци) + 450 (броня с плоча за лебедка) = 13610 (в сметката не включвам няколкото комплекта гуми и джанти, които смених за две години и неизменно продавах с минимум 50% загуба!)
2. 9500 с известно "кандърдисване"
Други желаещи има ли?
Коментар