Тъй де, нама само да ги хвалим я!
За мен класацията е:
1. Тракащите пластмаси в купето
2. Лошата видимост настрани (важи предимно за къса база)
3. Лошата видимост назад (задните седалки и резервната гума закриват прекалено голям процент от полезната площ на стъклото)
4. Подглавниците - как ли не го кривих моя и все ми е неудобен.
За мен класацията е:
1. Тракащите пластмаси в купето
2. Лошата видимост настрани (важи предимно за къса база)
3. Лошата видимост назад (задните седалки и резервната гума закриват прекалено голям процент от полезната площ на стъклото)
4. Подглавниците - как ли не го кривих моя и все ми е неудобен.
Все едно съм в стар рейс... Адски малоумното разположение на пепелника в конзолата на моделите с автоматична скоростна кутия. На паджерото което имах с ръчни скорости пак беше неудобно, но на автоматика тотално не може да се ползва свободно от шофьора! Мойте наблюдения са за паджеро 2 къса база.
Преди 10 минути задминах един "Монтерей" по "Цар Борис 3" - караше с 30 и почти не докосваше настилката. На човечеца вътре физиономията му така се тресеше от вибрациите - все едно е от желе. Та според мен това не е болка на модела а на състоянието.
Коментар