Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз се опаджерих :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз се опаджерих :)

    Здравейте колеги. От около 2 дни съм собственик на митсубиши паджеро II 2.5 TDI лява дирекция. Взех машината на добри пари, но разбира се с различни дребни и не чак толкова дребни проблеми. Джипчето е GLS оборудване, а на задните стъкла пише и MMC. Преди да го купя изчетох целия раздел на MITSUBISHI, запознат съм с някои нещица, често срещани болежки при модела. По документи и първична регистрация е 97 набор, сега възнамерявам да проверя това колко е вярно и по VIN номера. Екстрите като цяло са ел. огледала, ел. стъкла, ABS, климатик, автоматично повдигане на антената за радиото, ел. отопление на предните седалки, стерео, аларма, централно и халогени. Копчето за регулиране твърдостта на амовете не работи, R/D Lock също, и повдигането на антената с копче от купето. Закарах джипа на канал и последва по щателен оглед. Първо ми направи впечатление че до задните амортисиори от всяка страна, лява и дясна има две букси прикрепени към рамата с рапидки. Явно екстрата за помпане твърдостта на амортисиорите липсва. Аз съм на мнение че просто някога са сменяни задните амортисиори с обикновени и екстрата отпада поради цената на такива амортисиори. Копчето R/D Lock се движи много леко, все едно няма никой ( трябва да проверя за какво става дума ) Съответно имам и доста въпроси на който не намерих отговор.
    1. Интерисуваме какво двигателно масло да сложа и колко точно побира. Някъде бях прочел 6.7 литра?
    2. Друго което ми направи впечатление още при огледа е, че когато джипа е на режим само 2H предните две колела просто примигат и неискат да угаснат, пробвах да включа другите режими всичко свети, остава ми да проверя дали и наистина работи? Дайте предложение как да реша този проблем и каква е причината за него.
    3. Също моля да ми препоръчате марка на задно гърне, че моето е скъсано и изгоряло, на него пише Walker до колкото не ме лъже паметта.
    4. От време на време ми пресветва лампичка ABS за кратко време и после изгасва. Също така и лампата за водата. Проверих сяха течност и тя си е в нормите според съдя в който се намира.
    5. До копчето за антената има празно място все едно имало бутон и зее една дупка, интерисува ме по принцип какво трябва да има там.
    6. Съмняваме и действието на ABS системата, Не ми се е налагао да спирам за сега рязко, но почти не виждам ефект от ABS-а
    7. Светлините на дългите са изместени в страни и двете дълги светлини на двата фара сочат доста на ляво, а късите са перфектни, даже имам чувстово че светят по-добре от дългите, а може и да си въобразявам.
    8. Как мога да разбера дали имам заден блокаж или не, интерисуват ме видими с просто око следи по задния диф за намесата на тази благинка
    Надявам се който се е сблъсквал с някои от тези проблеми да сподели опит и информация, ще ми бъде от полза.
    Благодаря Ви предварително

  • #2
    От: И аз се опаджерих

    Добре дошъл в бандата и честито. Да си го караш със здраве !!! И аз като съм на режим 2Н ми примигват светлините но след 40-50 метра всичко се оправя. Качвай снимки да се вижда по-добре за какво питаш.

    Коментар


    • #3
      От: И аз се опаджерих

      Нямам много време за снимки, през свободното време все се занимавам с машинката, подменям крушчици някой изгоряла лампичка, дребни работи, но ми е все още голям мерак и ми е голям кеф да човъркам по нея и да си я направя както аз искам

      Коментар


      • #4
        От: И аз се опаджерих

        Честито да си я караш с кеф.
        Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
        АСК Ален Мак

        Коментар


        • #5
          От: И аз се опаджерих

          А някой няма ли да помогне по точки които съм писал от 1 до 8

          Коментар


          • #6
            От: И аз се опаджерих

            Първоначално публикуван от h1pn03ui4 Преглед на мнение
            1. Интерисуваме какво двигателно масло да сложа и колко точно побира. Някъде бях прочел 6.7 литра?
            2. Друго което ми направи впечатление още при огледа е, че когато джипа е на режим само 2H предните две колела просто примигат и неискат да угаснат, пробвах да включа другите режими всичко свети, остава ми да проверя дали и наистина работи? Дайте предложение как да реша този проблем и каква е причината за него.
            3. Също моля да ми препоръчате марка на задно гърне, че моето е скъсано и изгоряло, на него пише Walker до колкото не ме лъже паметта.
            4. От време на време ми пресветва лампичка ABS за кратко време и после изгасва. Също така и лампата за водата. Проверих сяха течност и тя си е в нормите според съдя в който се намира.
            5. До копчето за антената има празно място все едно имало бутон и зее една дупка, интерисува ме по принцип какво трябва да има там.
            6. Съмняваме и действието на ABS системата, Не ми се е налагао да спирам за сега рязко, но почти не виждам ефект от ABS-а
            7. Светлините на дългите са изместени в страни и двете дълги светлини на двата фара сочат доста на ляво, а късите са перфектни, даже имам чувстово че светят по-добре от дългите, а може и да си въобразявам.
            8. Как мога да разбера дали имам заден блокаж или не, интерисуват ме видими с просто око следи по задния диф за намесата на тази благинка
            1. 10W40 полусинтетика е разумният компромис. Някои карат и с по-скъпо, други - с евтини минерални. Ще чуеш всякакви "възхвали" и в двете посоки. В общи линии моторът не е много капризен към маслото. Марка - каквато ти харесва, само внимавай с ментаците, че има доста. СК и диференциалите на един 13г. автомобил също не биха възразили ако им смениш маслата.
            2. По този въпрос има толкова много изписано - потърси в старите теми. Имаш муфа на предния мост. Тя се управлява от два вакуумни клапана (виж десния калник). Когато лампите мигат на 2Н, значи муфата не е разкачена. Причините може да са много, но са все свързани с вакуума.
            3. Много съм чувал за гърнета дето гниели за една зима, ама на мен не ми се е случвало досега. Огледай добре дали само гърнето ти е за смяна, или има и някоя тръба.
            4. Звучи като протрит кабелен сноп, който окъсява някъде.
            5. Снимка?
            6. Няма по-лесно нещо от това да провериш дали работи ABS-а. Само гледай да не пострада някой наоколо.
            7. Крушките на фаровете са Н4, освен ако не си с някаква "тунингована" очиларка. Няма как да светят къси и дълги в различна посока.
            8. Щом имаш бутон R/D lock, значи поне си имал блокаж. Щом бутона е разхалтавен, оправи първо него. Блокажът се управлява от едно компресорче, чрез тръбичка, която влиза в диф-а.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              От: И аз се опаджерих

              Колега stargazer изключително много ми помогна, задължен съм ти. Възнамерявам да сменя всичка масла, маслото на мотора дифовете и СК. Ще се опитам да изпълня препоръките от теб и ще пиша в темата, Благодаря.

              Коментар


              • #8
                От: И аз се опаджерих

                Здравейте колеги. Имам проблем по точка 2 която е описана в първия пост. Надявам се някой да помогне за отстраняването и. Днес цял следобед се врях под джипа заедно с помощник, който наблядаваше таблото и светещите в зелено колела на него. Проблема е, че когато джипа е на режим 2H предните две колела примигат, а като си е на режим 4H спират да примигат и си светят постоянно. Днес измих джипа отдоло колкото беше възможно и се наврях под него. Намерих виско муфата и факумите с нея. Та когато я натисна все едно тя "зацепва" и на таблото при режим 2H предните колела спират да светят, но когато премина на 4H те пък там примигат, нещо не се връзва, мисля че не трябва да премигат а да си светят постоянно на този режим. Правих няколко опита. След няколко опита с тази виско муфа, предните колела на режим 2H спират да премигат, но що потелгя и сантиметър пак започват. Мисля си че тази муфа след като я натисна "зацепва" и когато потегля до там. Мисля че трябва да имам някъв начин да я задържа "зацепена" след като потелгя или съм в движение. Дайте някъв съвет от какво може да е и какво да правя, че това което съм изчел в раздел на марката не ми помага особенно.

                Коментар


                • #9
                  От: И аз се опаджерих

                  Казах ти - отвори капака и гледай десния калник. Там има два вакуумни клапана, които командват муфата. Ако всички маркучета са закачени, значи някой от клапаните не работи.
                  Жокер: при изгасен двигател, муфата е зацепена, независимо от положението на лоста.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X