Здравейте... нов съм във форума... на важаната част... искам да си купя Pajero '89 или '90 2.3 дизел... та въпроса ми е за какви евентуални изненади и бъдещи ремонти да гледам и съответно какви са цените на най-срещаните проблемни и често сменяни части... само за информация струва 2600лв... карах го и се държи добре не чух никакви странни звуци от където и да е... абе вървеше много добре и даже дърпаше неочаквано от моя страна... скоростите климатика и двигателя ми се сториха безпроблемни... само ме е страх да няма нещо скрито... моля кажете за какво да огледам още... ааа и ценичките
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Покупка на Pajero '90, 2.3 diesel
Свий
X
-
От: Покупка на Pajero '90, 2.3 diesel
Къде по задната част имаш предвид, че не схванах... по тенекиите външно си има ръжда... очаквано за цената му... ресьорите имат също ама нормално... не са на някви големи шупли... друго какво... и каде да ръчкам с тая отверка... мерси
Коментар
-
От: Покупка на Pajero '90, 2.3 diesel
Първоначално публикуван от n73aso Преглед на мнениеКъде по задната част имаш предвид, че не схванах... по тенекиите външно си има ръжда... очаквано за цената му... ресьорите имат също ама нормално... не са на някви големи шупли... друго какво... и каде да ръчкам с тая отверка... мерси
Колата на канал или подемник, ти отдолу с нещо за чукане и ръчкане. Обръщаш особено внимание на гредите в задната част. Само с гледане може и да се не се забележи проблем, защото може да е маскиран с боядисване. Затова смело почукваш и ръчкаш. По шума може да се установи, а в някои случаи отвертката може и да хлътне в шасито. Японски машини на тези години често имат проблем с ръжда, особено ако идват от страни, в които зимата по пътищата се хвърлят много агресивни смеси.
Прогнили тенекии са достатъчно неприятно и главоболно нещо (цък), но все пак се правят, докато прогнило шаси е направо страшно, защото няма оправяне ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Покупка на Pajero '90, 2.3 diesel
Първоначално публикуван от n73aso Преглед на мнение. искам да си купя Pajero '89 или '90 2.3 дизел...
Нищо чудно обаче. В България всички Паджеро 1 са от '90-та
Коментар
-
От: Покупка на Pajero '90, 2.3 diesel
Колега аз съм с Паджеро 1 - 2,3 ТД - 84 г. Имам я от 2006 г.
Двигателя външно е същия като 2,5. И диаметъра на цилиндрите е същия.
Разликата е само в ходовете на буталата.
Външно трудно се различават двата двигателя.
Гледай маркировката 2,3 е 4D55 а 2,5 е с маркировка 4D56.
За гниене, колегите са абсолютно прави. Гние много в задната част на рамата.
Аз лично скоро сменях гредата където е хванат теглича.
Инъче части много, и ефтини. Стават много неща от Паджеро 2 и Хюндай Галопер.
Идеален за лов и умерено каляне. За офоуд не става /за там трябва 3,0 бензин/.
2,3Д се произвежда до 85 г.
Не мога да преценя дали цитираните 2600 лв са добра цена без да съм видял джипката.
Аз лично моята съм я взел за 3000 лв. но съм вложил в нея около 7000 лв./с покупката/ за различни неща /гуми, джанти, кърпене, ремонти двигател, ск.кутия..../
За 4 години ползване много неща съм и счупил и поправил /майсторите де, не аз/.
Ето и 1 снимка за въпросната смяна на задната греда. Аз ползвах направо теглича като греда. Сега е и с кални гуми.
Последно редактирано от pajero1; 02-07-10, 08:40.
Коментар
-
От: Покупка на Pajero '90, 2.3 diesel
Първоначално публикуван от n73aso Преглед на мнениеблагодаря ви за отговорите... пък за годината и модела съм посочил такива каквито ми ги казаха... трябва да видя документите му на тоя... дали не пише нещо по така... мерси пак... още си е в автокъщата :Д[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар