Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шум в диференциала?!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Шум в диференциала?!?

    Здравейте!
    Преди седмица си взех джипа от ремонт, след като му се случи ТОВА. Тази седмица като тръгнахме да се прибираме с приятелката ми и чух някакъв странен шум идващ от предната част на автомобила. При по-висока скорост (50-60км/ч) се чува свистене, като намаля, това свистене преминава във виене и в момента в който спра се чува някаква прехрупване (леко почукване) и започва да мига лампата на двойното предаване. Убаво де, закарах го на момчетата които, попринцип се занимават с джипа, в петък и заминахме за Русенско. Днес се прибрахме и колата ме чакаше пред нас. Като им се обадихме да видим каквъв е бил проблемът те казаха, че не са намерили такът?!?
    Аз взех да се чудя какво да правя, със сигурност ще им го карам пак за по-обстоен преглед ( тъй като са имали на разположение няколко часа да видят от къде бучи), но реших да се допитам и до вас. Дайте някаква идея, защото никак не ми харесва този шум който издава, да не кажа, че си ме е шубе да карам така!
    Забравих да кажа, че това не е постоянно, а от време на време и винаги когато стане (до сега 4-5 пъти, включително на магистралата днес), спирам, чува се това прехрупване и започва да мига лампата за включен преден мост.

    Дайте идеи.

    П.п. Извинявам се за препратката към друг форум, но си спестявам доста обяснения.

  • #2
    От: Шум в диференциала?!?

    За начало смъкни маншона на вакуумното зацепване на предния мост. Огледай за замърсяване и окиси, както и дали щангичката се движи лесно.
    След това виж маркучите, електромагнитните клапани и ресивъра. Така, както го описваш ми изглежда като пропуск на вакуум по системата за зацепване. Не е нещо страшно.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      От: Шум в диференциала?!?

      Първоначално публикуван от Joint022 Преглед на мнение
      П.п. Извинявам се за препратката към друг форум, но си спестявам доста обяснения.
      Май все пак няма да си спестиш обясненията, защото връзката към другия форум дава грешка.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        От: Шум в диференциала?!?

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        За начало смъкни маншона на вакуумното зацепване на предния мост. Огледай за замърсяване и окиси, както и дали щангичката се движи лесно.
        След това виж маркучите, електромагнитните клапани и ресивъра. Така, както го описваш ми изглежда като пропуск на вакуум по системата за зацепване. Не е нещо страшно.
        Не съм толкова навътре с нещата, особено от към окачване, но ще знам към какво да насоча момчетата в сервизът!

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Май все пак няма да си спестиш обясненията, защото връзката към другия форум дава грешка.
        Щом не става да обясня на кратко. Около Гергьов ден се прибирахме към Трудовец и на магистралата колата угасна. В последствие се оказа, че е изхвърлила всичкият антифриз през едно скъсано маркуче и е прегряла. На буксир я закарахме до Ботевград и там я правиха известно време. Като цяло ме е навестил малкият дявол, защото се разминах с основен ремонт на главата и сигменти(е и доста други работи, но на тях им е било дошло времето за смяна), по блока няма никакви поражения!
        След отговорът на Scrapheap се замислям, възможно ли е нещо при връщането на двигателя в кошът, да не е напаснато като хората или то ако е така джипа няма да е в движение?

        Коментар


        • #5
          От: Шум в диференциала?!?

          Напълно възможно е да са забравили или объркали свързването на маркучите за вакуум, които на практика управляват въпросната муфа. Също така може да са пропуснали да свържат куплунзите на електромагнитните клапани и т.н.
          При Спорта доколкото си спомням вакуумът се взема от едно отклонение на тръбата към сервото на спирачките. Оттам отива към две клапанчета. След тях ресивър и мембрана. Не е сложно - просто трябва да се разгледа. Проблемът е, че тези автомобили са много претрупани и достъпът до каквото и да е си е секс...
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            От: Шум в диференциала?!?

            Първоначално публикуван от Joint022 Преглед на мнение
            Щом не става да обясня на кратко.
            Става, но трябва да имаш регистрация там, за да видиш поста.

            Коментар


            • #7
              От: Шум в диференциала?!?

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Става, но трябва да имаш регистрация там, за да видиш поста.
              Аз се сетих за това, но очаквах, че ще може поне да зареди страницата.

              Коментар


              • #8
                От: Шум в диференциала?!?

                Успях да разбера от къде идва проблемът, чрез този сайт: http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f15463a/0
                Моля темата да бъде заключена по преценка на модераторите.

                Коментар


                • #9
                  От: Шум в диференциала?!?

                  ами обикновено,когато някой търси помощ във форума,и успее да намери решение на проблема,споделя какъв е бил и как го е решил..за да може неговия опит да помогне някому след време....не виждам защо трябва да се заключва темата..
                  куче или вълк?
                  в клетка ,или свободен?
                  въпрос на личен избор.
                  Вихрен Илиев
                  0888249888
                  blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                  Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #10
                    От: Шум в диференциала?!?

                    Аз все още не съм го отстранил, само разбрах къде е проблемът! Оказа се, че това е доста срещано при Pajero Sport, всички години.
                    Има едно ей такова устройство: Freewheel Clutch Solenoid valve (не успях точно да си го преведа), на което могат да му се случат няколко неща:
                    1. Да са клеясали буксите. Трябва да се махне (намира се под кутията за въздушният филтър), да се почисти добре, да се измери съпротивлението (приблизително 39-45 ома). Ако всичко е наред, се връща. Ако не е се преминава към 3-ти случай.
                    2. След намеса, да не е свързано както трябва. Да са разменени маркучите/буксите за вакуумът. Такъв предполагам е и моят проблем, тъй като преди месец, двигателя претърпя ремонт и беше изваден.
                    3. Самата джаджа (# MR263723 - part №) да е заминала и да трябва да се смени (като цяло няма какво да и стане и за това най-напред се минава през 1 и 2.). В този форум, към който съм дал линк с всичките обяснения, хората са дали най-различни цени на машинката. От 80$, до 130$, като всички казват, че ремонтът може да се извърши и от не особено компетентно лице, стига да е по-сръчно!

                    П.п. Всичко е описано в другият форум, много по-добре от колкото аз го обяснявам, само трябва да се чете...
                    П.п.п. Всички обяснения са на английски език!
                    Последно редактирано от Joint022; 16-06-10, 12:15.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Шум в диференциала?!?

                      тва чудо е вакуум клапана който зацепва муфата на предния мост при включване на 4х4 имат я всички паджерота суперселект..
                      и за това нещо има тема,можеш да я потърсиш във форума,и е на български-беше нещо относно лампитена предния мост
                      освен това което си изброил,има вариант вътре в клапанчето да има мизерия-разни парчаляци гума,или пластмаса от самия клапан..
                      много често тези клапани са причина за мигане на лампите на предния мост
                      куче или вълк?
                      в клетка ,или свободен?
                      въпрос на личен избор.
                      Вихрен Илиев
                      0888249888
                      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #12
                        От: Шум в диференциала?!?

                        Да, точно тези неща са изборени като евентуални причинители на мигащата лампа. Надявам се тези дни да остане време и да успея да отстраня проблемът, защото е изключително дразнещо и стряскащо това тропане.
                        Благодаря за преводът navar!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Шум в диференциала?!?

                          при мен беше проблем с контакта в буксите-пръс с контактен спрей и всичко си дойде на място
                          куче или вълк?
                          в клетка ,или свободен?
                          въпрос на личен избор.
                          Вихрен Илиев
                          0888249888
                          blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                          Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                          Коментар


                          • #14
                            От: Шум в диференциала?!?

                            Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                            при мен беше проблем с контакта в буксите-пръс с контактен спрей и всичко си дойде на място
                            Същото нещо се оказа и при мен. От близо месец проблемът изчезна. Разбирасе след обилното почистване и мазане с контактен спрей!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X