Паджерото като загрее почва да прекъсва на ниски обороти.Джипа е на бензин и газ го прави.Сменени са бобините,кабелите с оригинални.Свещите са на около 15000км.Ходих по сервизи и никои нищо не можа да помогне
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с 3,5 24V
Свий
X
-
От: Проблем с 3,5 24V
Значи катализатора е махнат,закачиха го на стенд и нямаше никакви грешки.Има ли друг вариянт за проверка на термодатчиците на двигателя?Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеАз бих проверил темодатчиците на двигателя - могат да подават грешен сигнал за температурата на компа и той да бърка сместа или работата на EGR-a, след това самия EGR. Освен това ламбда сонди и катализатор.
п.п.Значи като свалиха свещите бяха перфектни,размениха им местата и спря да гасне на ниски обороти но пак прекъсва.Един майстор каза,че можело да има пробила свещ.Дали е възможно?Последно редактирано от Antoaneta; 01-06-10, 20:50.
Коментар
-
От: Проблем с 3,5 24V
Най-лесно с омметър при различни температуриПървоначално публикуван от Antoaneta Преглед на мнениеИма ли друг вариянт за проверка на термодатчиците на двигателя?
Пак най-лесно ще е да смениш свещите, все пак си дала толкова пари за кабели и бобини...Първоначално публикуван от Antoaneta Преглед на мнениеп.п.Значи като свалиха свещите бяха перфектни,размениха им местата и спря да гасне на ниски обороти но пак прекъсва.Един майстор каза,че можело да има пробила свещ.Дали е възможно?
Мерят се и те с омметър, най-добре високоволтов (мегер)
Коментар
-
От: Проблем с 3,5 24V
Като сте наритали катализатора, кой лъже компа за втората сонда? Щото той компа е голЕм тарикат."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Проблем с 3,5 24V
Може да ти се струва странно, но пак смени свещите(ако имаш излишни пари) ......ако нямаш проблмем при експлоатацията (карането), не прави нищо и чакай проблема да се задълбочи (изясни), гадно е, но понякога това е пътя за изясняване и отстраняване на проблемите.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Проблем с 3,5 24V
Ами трябва да се проверят сигналите от датчиците до компа дали са коректни и после от компа до входа на бобините. Записва ли грешки в паметта, освен тази за катализатор? Каква е компресията на топъл мотор? Вдигнал ли се е разхода, и ако е, с колко? Като започва да прекъсва топъл, само на празен ход ли го прави?, Как е на преходните режими? Като започне да прекъсва и е на бензин, почва ли да пуши, а на газ? Като прекъсва и го угасиш и запалиш веднага, след колко време прекъсва пак, веднага или има време, и ако има, какво е то?
Малко стана като секс по телефона...."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Проблем с 3,5 24V
Ами не записва никаква грешка,само един път като откачиха дебитомера след това я прочете но я изтриха.Рахода никога не съм му гледала.Прекъсва топъл само на ниски обороти,на горе няма никакъв проблем.Не пуши грам.Като го изгася веднага и го запаля пак си е същото прекъсване.Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеАми трябва да се проверят сигналите от датчиците до компа дали са коректни и после от компа до входа на бобините. Записва ли грешки в паметта, освен тази за катализатор? Каква е компресията на топъл мотор? Вдигнал ли се е разхода, и ако е, с колко? Като започва да прекъсва топъл, само на празен ход ли го прави?, Как е на преходните режими? Като започне да прекъсва и е на бензин, почва ли да пуши, а на газ? Като прекъсва и го угасиш и запалиш веднага, след колко време прекъсва пак, веднага или има време, и ако има, какво е то?
Малко стана като секс по телефона....
Коментар
-
От: Проблем с 3,5 24V
София.Първоначално публикуван от ymov Преглед на мнениеОт къде си?Или къде е колата?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар