Обява

Свий
Няма добавени обяви.

мнение за mitsubishi outlander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • мнение за mitsubishi outlander

    Здравейте, това е първата ми тема, съвестно претърсих форума и не открих нищо по този въпрос
    Искам да чуя мнения от специалисти за outlandera
    http://mitsubishi-motors.bg/models/M...pn=price&mid=5
    - изглежда ми доста добра сделка като цена и характеристики. Не съм твърде навътре в материята, но доколкото разгледах цените и моделите в този клас/витара, рав4, cr-v, форестър/, това най ми хвана окото...Ако може, бих искал да споделите някои впечетления, дали наистина си заслужава тази машина?

  • #2
    я още веднъж огледай витарите и форестъра.пък може и друг акъл да ти дойде
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • #3
      ами гледах ги, и доколкото гледах, субаруто е по-скъпо със слабия бензинов, и сузукито с дизел също излиза по скъпо.

      FORESTER 2.0X 5MT 51617 лв.

      GRAND VITARA 1.9 /129HP Diesel JLXA PLUS p.s, a/b(6), abs, 4p.w, p.l, h.p.m, pret., imm., A-A/C, RCD/MP3/, alw, fl., k.s., c.c. 26 835 € 52 485 лв

      MITSUBISHI OUTLANDER 4WD
      2.0 DI-D - 140 к.с.
      Линия
      Invite
      50 990 лв.

      на кантар са като цени, а мицубишито ми звучи/а и изглежда/ по-добре, за това питам...

      Коментар


      • #4
        цените действително за еднакви,ама аз съм за витарата.за разлика от муцубиши има бавни,без които си заникъде.а и за витарите само хубави неща се чуват.
        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

        Коментар


        • #5
          Ако не те затруднява руския , тук можеш да прочетеш нещо за Аутлендъра:
          http://www.avtomarket.ru/scripts/inf...drive/?id=3639
          След малко ще се помъча да открия и да ти дам линк за сравнителен тест - драйв между Аутлендър , РАВ4 , ХТрейл и Витара.

          Коментар


          • #6
            Съжалявам , не успях да открия точно тази статия , но ето един линк за тест-драйв м-у РАВ4 и Аутлендър , и ако се поразровиш малко можеш да намериш там и сравнителни тестове за всеки автомобил , който те интересува.
            http://www.carexpert.ru/publs.php?te...tDrive&value=2

            Коментар


            • #7
              за тия пари, ако колата ще се ползва поне малко и за офроуд, вземи нещо с бавни скорости /например Витара/

              А цените на Субару Форестър не са толкова високи, ако се купи /пак чисто ново/ от алтернативен доставчик...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                благодаря много за информацията. попрегледах руските статии, с руския съм добре, ама са старички, за предния модел..а иначе по принцип не съм почитател на офроуда, просто съм рибар, така че - ще се ползва и извън пътя, но не предимно. и друго - кой е този алтернативен доставчик на субару - наистина неуместно са скъпи тези коли в България..

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  това е офертата :

                  МАРКА HYUNDAI, МОДЕЛ TERRACAN 4WD, дизелов двигател

                  • Тип МПС: с повишена проходимост 4WD
                  • Тип купе с 5 врати
                  • Брой седящи места 4+1
                  • Скоростна кутия 5 степенна ръчна
                  • Ходова част на рама
                  • Тип 4WD с електронно включване по време на
                  движение: 2 задни; 4 бързи; 4 бавни
                  • Обща дължина в мм.: 4710
                  • Обща височина в мм.: 1795
                  • Обща ширина в мм.: 1860
                  • Междуосие в мм.: 2750
                  • Просвет в мм задна ос: 205
                  • Резервоар в литри: 75


                  Двигател 2.9 l TD Intercooler Common Rail Direct Injection (CRDi) 4 cyl, 16 клапанова система, два разпределителни вала

                  Тип на двигателя: CRDi, с директно впръскване
                  Обем на двигателя: 2.9 l
                  Брой цилиндри 4 cyl, 16 клапанова система
                  Макс. мощност в к.с.: 163 / 3,800 об
                  Среден разход на гориво: 9,1 л / 100 км пробег
                  Максимална скорост км/ч: 190
                  Ускорение 0-100 км/ч: 13,0 сек
                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение

                  В момента цената на нов Теракан 2.9Д 163кс е направо смешна - към 52000лв с ДДС...


                  в това какво не ти харесва?
                  просто давам още една идея
                  Последно редактирано от Peppy; 06-02-07, 15:25.
                  LZ1PER

                  Коментар


                  • #10
                    най-големият куриоз е, че Теракана е с Vмакс 190кмч, а Аутлендъра - 187кмч /уж е почти лека кола/...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Здравейте.
                      Гледах интересно предаване по Дискъвъри, 5Gear, и беше на тема за избор на най добър СУВ.
                      Теста беше на сняг, лед, писта ("идеята беше да симулира шосе") и разбира се неиzменната кал през една горичка...., ускорение вибрации ремонто пригодност и т.н

                      Nissan X-Trail
                      Hunday SantaFe
                      Toyota RAV4
                      LR FreeLander

                      имаше още 3-4 марки СУВ но не помня какви бяха.

                      LR Freelander отпадна още на 1-вия тур

                      СантаФе се справи най добре на пистата.. беше най стабилен
                      на последната фаза останаха RAV4, SantaFe i X-Trail.

                      В калта останах РАВ и ЕКС-ТРАИЛ.

                      Победител ЕКС-ТРАЙЛ
                      LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                      LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                      [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                      Коментар


                      • #12
                        Витарата е по-здрава и проходима от Форестъра, Аутлендъра и Рава.http://suzuki.bg/grand_vitara.html Чувал съм обаче, че харчи прекалено много, скоростната кутия вие, пък и е доста бавен. Според мен Витарата отпада. http://www.subaru.bg/lineup/forester/index.html Субарото е върха,дори има и бавни, но доколкото знам единственият им сервиз е в София. Ако не си от столицата и околностите и и то отпада. Аутлендъра е готин, стабилен на пътя, икономичен и бърз, а май има и блокаж 50:50. Той е моят фаворит. http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?mid=5 За Теракана съм чувал и хубави, и лоши неща. Автомобилът е истински джип с всичките предимства и недостатъци от това. Ето и малко инфо за него от mobile-то Новият владетел (ПАЗАРЪТ В БЪЛГАРИЯ)



                        До преди няколко години корейските автомобили не се славеха с добро качество, но днес вече е известен фактът, че те са реална конкуренция на японското и европейско производство. Hyundai е най-големия корейски автопроизводител, предлагащ на европейския пазар надежна продукция на изключително атрактивни цени. Сега ще си говорим за "Новият владетел" или иначе казано Terracan - всъдеход от т. нар. тежка артилерия, впечатляващ с подобрено качество, отличен комфорт и подчертано стилен дизайн. Името Terracan съвсем не е избрано случайно. То произлиза от лат. Terra - земя и chan - владетел. Сега на нашия пазар на ход е обновената версия, а екипът ни имаше възможността пръв да изпита качествата на off-road чудовището. Ето и впечатленията.

                        Екстриор

                        Всъдеходът Hyundai Terracan е конструиран изцяло от корейски специалисти. Крайният вид е следствие от 34-месечна работа и немалка инвестиция в размер на $240 млн. Четири години след появата му на пазара излезе и обновеният вариант. Ако се загледате по-детайлно ще доловите лека прилика в носовата част с щутгартския хит Mercedes ML, но въпреки това "кореецът" си има собствен облик. По-големият въздухозаборник придава хищна осанка на автомобила, а променените задни светлини много точно следват последните модни тенденции. Дългият моторен отсек и ниската линия на предния капак са в ефектен дисонас с тежката задна част. В долната си половина каросерията е "облечена" с нови пластмасови лайсни, които уместно добавят масивност и солидност на и без това огромния всъдеход. Отпред при новия Terracan акцентът е поставен върху издържаната в стилен черен цвят радиаторна решетка и масивното лого на компанията-производител. Впечатление прави и модифицираната предна броня. Освен това серийно монтираните фарове за мъгла вече не са с познатата овална форма. Те са заменени от елегантни правоъгълни светлини. В задната част на Hyundai Terracan 2005 изменения са внесени в пластмасовата лайсна, намираща се в долната част на задната врата. В базовто оборудване място намират и нови джанти от олекотена алуминиева сплав. Като цяло автомобилът впечатлява с много привлекателна осанка, която е резултат от не големи, но изключително точно нанесени корекции.

                        Интериор

                        Във вътрешността на Hyundai Terracan ще ви посрещне изключително приятна атмосфера, като без съмнение материалите, използвани от създателите на азиатския всъдеход, са далеч по-качествени от тези при предшественика.


                        Креслата са меки, удобни, като същевременно са снабдени с прилично изразена странична поддръжка. Място за краката на водача и пасажерите не липсва, а високото разположение на тавана и голямата остъклена площ създават усещане за простор. Позицията на водача е доста висока, което е предпоставка за отлична видимост. Уредите, разположени на арматурата са аналогови и са информативни. Новост при тях са белите циферблати, които определено ще "погъделичкат" ценителите на естетическия модернизъм. Багажният отсек е много голям и предлага функционалност и максимарно удобство - равен под, липса на борд при отвора, делима задна седалка и огромна пета врата. Екстрите също не са за пренебрегване. Става дума за тези, включени в базовото оборудване. И по този показател Terracan превъзхожда алтернативите си. Единственият недостатък по отношение на интериор е намалената видимост при управление на заден ход. Проблемът не е съществен и се появява в резултат на по-малко централно огледало, масивни задни подглавници и вертикално задно стъкло.

                        Иначе салонът е без забележки и предлага изключителен комфорт за возило от този клас.

                        Двигател и ходови характелистики

                        Агрегатът, с който бе оборудван тестваният от екипа ни автомобил, е съвсем нова разработка.


                        Работният му обем е 2.9 литра, а мощността 163 к.с. Интересното при него е, че турбото е с променлива геометрия на лопатките и предлага завидна динамика. Разходът на гориво също е намален значително, а децибелите са възможно най-ниските за дизелов мотор.Трансмисията има три положе1ния - 2H, 4H и 4L. При първата въртящият момент се предава само на задните две колела и при този режим автомобилът е най-икономичен. Когато се наложи да превключите на 4Н, в действие влиза междуосната муфа, която е електронно управляема. Така се задействат и четирите колела. В последния случай, когато пътната обстановка е най-тежка или казано с други думи път липсва, се налага да прибегнете до режим 4L. Той ще включи бавните предавки и самоблокиращия се заден диференциал. Така ще можете да минавате навсякъде. Този режим работи само при скорост под 40 км/ч. Друг интересен факт е меката возия. Тя предлага комфорт, която обаче по никакъв начин не се отразява на стабилността. В обобщение трябва да кажем, че каросерията на автомобила "лежи" на мощна рама и изключително здраво окачване. Разработената до съвършенство трансмисия пък помага на всъдехода да се справя с всякакви несгоди на пътя. Към плюсовете на огромното возило може да се причисли и липсата на сложна електроника, която в много случаи се оказва проблем.

                        Цена

                        Тук ще бъдем съвсем кратки и ясни. Ако искате голяма практична и качествена машина, която да впечатлява с размери, функционалност, но и да предлага необходимия за егото ви имидж, то "Владетелят на земята" е точно за вас. При това на доста примамлива цена, като се има предвид съотношението качество/оборудване/цена.

                        Hyundai Terracan 4WD 2.9 CRDi VGT GL Lux
                        Плюсове
                        1. Новата 2.9 литрова турбо-“печка” с променлива геометрия на лопатките на компресора е завидно тиха, доста (163 к.с.!) мощна, но за сметка на това значително по-икономична от някои алтернативи.
                        2. Базовото оборудване е много богато и затвърждава традицията източните производители да бъдат с едни гърди (дори повече) пред конкуренцията.
                        3. Липсата на сложни електронни системи (принципно трудно и доста скъпо удоволствие у нас).
                        4. Комфортна, мека возия, без да страда стабилността.
                        5. Цената е без коментар предвид съотношението качество/оборудване/цена.
                        Минуси
                        1. Намалената видимост при управление назад, дължаща се на скромното по размери централно огледало и масивните задни подглавници.

                        Hyundai Terracan 4WD 2.9 CRDi VGT GL Lux
                        Технически характеристики
                        Двигател четирицилиндров редови
                        четири клапана на цилиндър
                        Работен обем 2 902 куб. см.
                        Максимална мощност 120 Kw/163 к.с. при 3 800 об./мин.
                        Максимален въртящ момент 340 Нм при 2 000 об/мин.
                        Скоростна кутия механична, петстепенна
                        Степен на сгъстяване 19.3: 1
                        Маса на единица мощност 13.6 кг/к.с. (18.5 кг/Kw)
                        Габарити:
                        дължина, мм
                        широчина, мм
                        височина, мм
                        4 710
                        1 860
                        1 790
                        Междуосие 2 750
                        Маса, кг 2 220

                        Допустимо натоварване, кг 670
                        Обем на багажника,л. 1 125 - 2 100
                        Вместимост на резервоара, л 75
                        Разход на гориво:
                        градско
                        извънграско
                        комбиниран
                        10.5 л/100км
                        7.4 л/100км
                        8.5 л/100км
                        Ускорение:
                        от 0 до 100 км/ч, сек 13.7
                        Максимална скорост 166 км/ч.
                        Гуми 255/65R16
                        Спирачки:
                        отпред
                        отзад
                        дискови, вентилирани
                        дискови

                        Цена на автомобила
                        Цена/лв. 60 705

                        Базово оборудване
                        ABS, автоматичен блокаж на диференциала, предпазна решетка под двигателя, странична защита във вратите, серво усилител на волана, волан с настройка на височина и в дълбочина, аларма с дистанционно управление и централно заключване, четири въздушни възглавници, вграден имобилайзер, делима задна седалка в съотношение 60:40, шофьорска седалка с настройка по височина, странични степенки, заден спойлер, релсов багажник на покрива, допълнителни светлини за мъгла, тонирани стъкла, ел. предни и задни прозорци, ел. огледала с отопление, аудио подготовка, дистанционно отключване на резервоара, горна конзола с насочени лампи и цифров часовник, оборотомер, махагонов интериор, вградена антена в стъклото, климатроник, боя металик, туитъри, темпомат, лети джанти и др.
                        Гаранция
                        Три години или сто хиляди километра пробег
                        Цените са за България с включени мита, такси, и ДДС

                        Hyundai Terracan 4WD 2.9 CRDi VGT GL Lux
                        АЛТЕРНАТИВИТЕ
                        KIA SORENTO
                        Работен обем 2 497 см3
                        Мощност 103 кВт/140 к.с.
                        при об/мин 3 800

                        Максимален въртящ момент 314 Нм
                        при об/мин 2 000
                        Габарити, мм 4567/1863/1814
                        Ускорение 13.3 сек
                        Максимална скорост 170 км/ч
                        Разход на гориво:
                        Градско
                        Извънградско
                        11.5 л/100 км
                        6.9 л/100 км

                        Цена на модела с ДДС: 61 719 лв.
                        Цени на някои екстри:

                        ASB серийно
                        Еърбег, 4 бр.
                        серийно
                        Климатроник серийно
                        NISSAN TERANO II
                        Работен обем 2 953 см3
                        Мощност 113 кВт/154 к.с.
                        при об/мин 3 600

                        Максимален въртящ момент 304 Нм
                        при об/мин 1 600
                        Габарити, мм 4722/1755/1810
                        Ускорение 13.5 сек
                        Максимална скорост 170 км/ч
                        Разход на гориво:
                        Градско
                        Извънградско
                        11.8 л/100 км
                        7.6 л/100 км

                        Цена на модела с ДДС: Elegance 61 021
                        ASB серийно
                        Еърбег, 4 бр. серийно
                        Климатроник серийно
                        SSANG YONG REXTON
                        Работен обем 2 874 см3
                        Мощност 87 кВт/118 к.с.
                        при об/мин 4 000

                        Максимален въртящ момент 255 Нм
                        при об/мин 2 250
                        Габарити, мм 4720/1870/1760
                        Ускорение 16.5 сек
                        Максимална скорост 157 км/ч
                        Разход на гориво:
                        Градско
                        Извънградско
                        12.5 л/100 км
                        7.2 л/100 км

                        Цена на модела с ДДС: ST 61 500 лв.
                        ASB+ESP серийно
                        Еърбег, 6 бр. серийно
                        Климатроник серийно

                        Коментар


                        • #13
                          Цена на модела с ДДС: Elegance 61 021
                          ASB серийно
                          Еърбег, 4 бр. серийно
                          Климатроник серийно
                          SSANG YONG REXTON
                          Работен обем 2 874 см3
                          Мощност 87 кВт/118 к.с.
                          при об/мин 4 000

                          Максимален въртящ момент 255 Нм
                          при об/мин 2 250
                          Габарити, мм 4720/1870/1760
                          Ускорение 16.5 сек
                          Максимална скорост 157 км/ч
                          Разход на гориво:
                          Градско
                          Извънградско
                          12.5 л/100 км
                          7.2 л/100 км

                          Цена на модела с ДДС: ST 61 500 лв.
                          ASB+ESP серийно
                          Еърбег, 6 бр. серийно
                          Климатроник серийно

                          javor83 имаш грешка за този REXTON ти си дал модивикацията за

                          REXTON 2 той струва 59,900лв ето каде са ти грешките

                          Цена на модела без ДДС: Elegance 49,900
                          ASB серийно
                          Еърбег, 4 бр. серийно
                          Климатроник серийно
                          SSANG YONG REXTON
                          Работен обем 2 699 см3
                          Мощност 165 к.с.
                          при об/мин 4 000

                          Габарити, мм 4720/1870/1760
                          Ускорение 14,5 сек
                          Максимална скорост 180 км/ч
                          Разход на гориво:
                          Градско
                          Извънградско
                          12,0 л/100 км
                          7,5 л/100 км
                          Цена на модела с ДДС: ST 59,900лв.

                          Коментар


                          • #14
                            Абе, преди време един друг колега тук се беше умислил и за Nissan Quashkai като алтернатива на Витарата.... ама, така е не се върна да каже какво е решил?

                            Коментар


                            • #15
                              това име не ми прилича да е предвидено за европейски пазар.а оттам разлики в части и проблеми.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X