Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

    Здравейте,

    Моля за съвети относно следния проблем: Оригиналното турбо се износи, част от турбината се е отчупила и попаднала в двигателя. Последва ремонт на двигателя и смяна на турбото. "Новото" турбо (втора ръка), изкара по-малко от хиляда километра и сдаде багажа... Може ли да се рециклира - къде и за колко пари (живея в София). Къде да търся ново (старо) и приблизително колко ще струва?

    Паджерото е 88-ма година, къса база. 2.5 тубодизел без междинно охлаждане, листови ресьори. Наскоро смених почти всичко по двигателя - сегменти, лагери, ремъци и пр. и пр. Нова водна помпа. Ремонт на алтернатора. Цялата изпускателна система - сравнително нова. Каретата на трансмисията, листове на ресьорите и т.н...

    Казвайте какво да правя.
    Ако някой иска да я вземе за части - да казва цена....

  • #2
    До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

    По принцип за ремонт на турбини може да питаш при т.н. "Митко турбото", Реал турбо и други, питай Гугъл. Въпроса е колко е качествено, че има много мнения и все противоречиви.
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

    Коментар


    • #3
      До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

      Първоначално публикуван от koko107 Преглед на мнение

      Казвайте какво да правя.
      Лошо...
      От една страна си се набутал с много средства по обновяване, от друга си пак в изходна позиция...
      Ако преценяваш, че не е изгнило и че ремонтът му ще спре с намирането на турбо, пробвай да го намериш отвън, например през ebay.

      Коментар


      • #4
        До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

        Именно - в един момент взе да става яма за пари и не мога да излезна от "бокса". Машината е стара, служи ми вярно и и е време за пенсия, но все ми се ще да се поокаляме още няколко пъти заедно .
        Нямам опит в пазаруването по e-bay и не разполагам с подходяща карта, но не пречи да поразгледам - благодаря.
        Колега hammer, благодаря, че ме насочи към Реал турбо. Бяха така любезни и ме ориентираха предварително: ремонт между 400 и 900 лв и 6 месеца гаранция или ново за 1500 лв.
        Иначе ми предлагат "на старо" за 500 лв, естествено без гаранция.
        Продължавам да се чудя

        И един въпрос: възможно ли е да се е износила маслената помпа и затова да се скапа и второто турбо за няма и 1000 км. На празен ход, при загрял двигател ми светваше лампата с масло 15W40? Как да разбера дали нагнетява достатъчно?

        Поздрави

        Коментар


        • #5
          До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

          Ъъ.. А и сега това с лампата... Имам чувството, че някой си е оствил ръчичките в джипа ти.
          А налягане се мери с манометър. Слага се на мястото на датчика и ако на празен ход показва под 0.3 - 0.4 атм. има нещо гнило в системата. А може и проверка на датчика на стенд и след като се уверим, че показва правилно - изводите са пак същите.
          По-добре ремонт на турбото за тези пари, щом има гаранция.
          И друго важно - след всички ремонти трябва да се провери действието на уестгейта, защото ако турбото се товари с непосилни налягания и обороти свършва бързо.

          Коментар


          • #6
            До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

            Като го взе от ремонта светеше ли лампата?

            Коментар


            • #7
              До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

              колега да не ти е запушена трабичката за високо налягане на маслото дето влиза в турбото няма логика за толкова малко километри да се скапе !
              Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

              Коментар


              • #8
                До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

                значи както е важно налягането на маслото за двигателя така е и за турбото на по старите мпс-та с турбокомпресор е добре да се слага манометар за налягането на маслото естественно които нямат.Падне ли налягането започват проблемите.

                Коментар


                • #9
                  До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

                  следя темата с интерес.... най- малкото защото имам почти същия дарак.. та колко трябва да бъде норм. стоиност на налягането на маслото за да се смята че вс. е ОК.... и критерии ли е това за съст. на двиг.;явно колегата за да хвърли средства за подобен ремонт-общото съст. на джипа трябва да е добро... а има и сантимент. стойност м/б

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

                    ако оборотите на празен ход не са много ниски или маслото доста старо/ но това не би трябвало да е така щом е ремонтиран/ по-добре се разделяйте с ветерана,тепърва ще се наливат още кинти а дали си заслужава?
                    иначе турбо втора ръка от тарамбуките около 400 лева

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

                      Здравейте колеги.
                      Лампата за маслото започна да свети след ремонта на нормално загрял двигател и празен ход. Отдадох го на това, че заради новите сегменти монтьора беше сипал 10W40. След като го смених с 15W40 нещата не се промениха.
                      Сигурно ще се спра на варианта ремонт на турбото и проверка на налягането на маслото.
                      Благодаря за съветите и мненията.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

                        нямам претенции, но причината за светенето на лампата мисля че не е в маслото; за сравнение моето 2.3 тд беше с 20х50, от02. 10.2009 е с 15х40 делко -разликата е че датчика на маслото докто беше с гъстото масло не работеше а сега свети и при запалване гасне/смянята с промивка /; по двиг. и турбо-никакви проблеми 5000км

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съвет за турбо на Паджеро I 2.5TD

                          Не, изключено е да е виновно маслото. Аз съм със същото Паджеро 1, със същия двигател и с масло 10W 40 лампата гасне още докато върти стартерът.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X