Здравейте.
От определено време мисля за покупка на джип, като втора кола. Първата е Пасат 5.5 ТДИ. В близко бъдеще ще ми се налага често слизане от асфалта по служебни дела, а Пасатът, въпреки че е с почти префектно 4х4, не е никак подходящ за целта. Надявам се, така също, при наличието на джип, да намирам повече време и възможности за детското си хоби - рибарлъка.
Използвах част от времето през почивните дни за четене на постинги от форума, най-вече с тема избор на джип. Прочетеното затвърди мнението ми, че автомобилът, който ми трябва е Паджеро II с дизелов мотор 2800 или 2500, комплектация GLS, суперселект, 7 местен (ДДС за горивото и другите разходи, място за повече хора и багаж, възможност комфортно да се спи отзад) с дълга база. Конкуренти в избора бяха Г-класа на МВ, Нисан Патрол или Терано, Лендровър Дискавъри, Исузу Трупър. В избора надделя оптималното, според мен, съчетание на цена-проходимост-комфорт-надеждност-функционалност, присъщо за Митсубишито. За американски джип не съм мислил изобщо, не съм фен на янки-дудълщините по принцип и щатска кола просто няма да ме радва.
Харесал съм няколко екземпляра в немското мобиле и австрийския аутоскаут, цените на които варират в рамките на диапазона на допустимост на сумата, която съм готов да похарча за целта, подготвил съм се и за едно първоначално обслужване на колата. И понеже навсякъде се твърди, че колата е почти като жената, ако има някой, който знае нещо, поради което тази ми стъпка да не бива да се прави да го казва сега или да замълчи по темата навеки.
Казано с други думи, имате време все още да ме откажете от избора на марка и модел и дори, при повече старание, изобщо от идеята за джип. Моля, не ме щадете, защото казват, че който прихване тази болест му е до края на живота.
От определено време мисля за покупка на джип, като втора кола. Първата е Пасат 5.5 ТДИ. В близко бъдеще ще ми се налага често слизане от асфалта по служебни дела, а Пасатът, въпреки че е с почти префектно 4х4, не е никак подходящ за целта. Надявам се, така също, при наличието на джип, да намирам повече време и възможности за детското си хоби - рибарлъка.
Използвах част от времето през почивните дни за четене на постинги от форума, най-вече с тема избор на джип. Прочетеното затвърди мнението ми, че автомобилът, който ми трябва е Паджеро II с дизелов мотор 2800 или 2500, комплектация GLS, суперселект, 7 местен (ДДС за горивото и другите разходи, място за повече хора и багаж, възможност комфортно да се спи отзад) с дълга база. Конкуренти в избора бяха Г-класа на МВ, Нисан Патрол или Терано, Лендровър Дискавъри, Исузу Трупър. В избора надделя оптималното, според мен, съчетание на цена-проходимост-комфорт-надеждност-функционалност, присъщо за Митсубишито. За американски джип не съм мислил изобщо, не съм фен на янки-дудълщините по принцип и щатска кола просто няма да ме радва.
Харесал съм няколко екземпляра в немското мобиле и австрийския аутоскаут, цените на които варират в рамките на диапазона на допустимост на сумата, която съм готов да похарча за целта, подготвил съм се и за едно първоначално обслужване на колата. И понеже навсякъде се твърди, че колата е почти като жената, ако има някой, който знае нещо, поради което тази ми стъпка да не бива да се прави да го казва сега или да замълчи по темата навеки.

Казано с други думи, имате време все още да ме откажете от избора на марка и модел и дори, при повече старание, изобщо от идеята за джип. Моля, не ме щадете, защото казват, че който прихване тази болест му е до края на живота.
Коментар