Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

    Здравейте.
    От определено време мисля за покупка на джип, като втора кола. Първата е Пасат 5.5 ТДИ. В близко бъдеще ще ми се налага често слизане от асфалта по служебни дела, а Пасатът, въпреки че е с почти префектно 4х4, не е никак подходящ за целта. Надявам се, така също, при наличието на джип, да намирам повече време и възможности за детското си хоби - рибарлъка.
    Използвах част от времето през почивните дни за четене на постинги от форума, най-вече с тема избор на джип. Прочетеното затвърди мнението ми, че автомобилът, който ми трябва е Паджеро II с дизелов мотор 2800 или 2500, комплектация GLS, суперселект, 7 местен (ДДС за горивото и другите разходи, място за повече хора и багаж, възможност комфортно да се спи отзад) с дълга база. Конкуренти в избора бяха Г-класа на МВ, Нисан Патрол или Терано, Лендровър Дискавъри, Исузу Трупър. В избора надделя оптималното, според мен, съчетание на цена-проходимост-комфорт-надеждност-функционалност, присъщо за Митсубишито. За американски джип не съм мислил изобщо, не съм фен на янки-дудълщините по принцип и щатска кола просто няма да ме радва.
    Харесал съм няколко екземпляра в немското мобиле и австрийския аутоскаут, цените на които варират в рамките на диапазона на допустимост на сумата, която съм готов да похарча за целта, подготвил съм се и за едно първоначално обслужване на колата. И понеже навсякъде се твърди, че колата е почти като жената, ако има някой, който знае нещо, поради което тази ми стъпка да не бива да се прави да го казва сега или да замълчи по темата навеки.
    Казано с други думи, имате време все още да ме откажете от избора на марка и модел и дори, при повече старание, изобщо от идеята за джип. Моля, не ме щадете, защото казват, че който прихване тази болест му е до края на живота.
    Последно редактирано от sashot; 06-04-10, 20:39.
    VW Passat 5.5 (3bg), 2004, 1.9 TDI, 4x4
    MMC Pajero 2, GLS, 1997, 2800 TDI

  • #2
    До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

    Е пък ти си го решил вече...защо питаш нас.....Дълго паджеро ще си намериш добро.....скоро в форума имаше едно 3000 куб.бензин с печка вебасто и супер селект....за 7000-8000 лв.....2.5 тди дълга база за риболов става.....2.8 е по-добре..
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

      Първоначално публикуван от sashot Преглед на мнение
      Здравейте.
      ...
      Казано с други думи, имате време все още да ме откажете от избора на марка и модел и дори, при повече старание, изобщо от идеята за джип. Моля, не ме щадете, защото казват, че който прихване тази болест му е до края на живота.

      Тука нЕма свсни хора, дето да те откажат от тая работа с митсубиша...
      Ше знайш, даже да видят, че се измъкваш някакси от казана, вместо да помогнат, ще те дръпнат обратно надолу

      Поздравления за решението и дано си намериш "твоето" паджеро и да се слушате взаимно дълги години!!
      Последно редактирано от Злой; 06-04-10, 21:45.

      Коментар


      • #4
        До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

        Ако този Пасат 5.5 ТДИ е това, което си мисля... Като се качиш на дълго Паджеро с 2.5 ТДИ ще ти се струва, че караш гардероб. Не заради размера и формата, а заради динамиката. Затова, мислил ли си за бензиновите варианти V6 - 3.0 и 3.5 24V?

        Коментар


        • #5
          До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

          Пасат 5.5 ТДИ e, предполагам, точно това, което си мислиш, че и даже малко повече . В моят случай над 160 к.с. / 360 Нм след лек чиптунинг на двигателя. Това, в комбинация с 4 моушъна с Торесен-диференциал и скъпото за ремонт, но много ефективно окачване, го прави невероятно приятен за каране автомобил... на асфалт (край на рекламата). Не си правя илюзии, че 2 тонното Паджеро, с, както се беше изразил някой във форума, "форма на фотьойл" и значително по-слабия предкамерен дизел, ще може да съперничи на Фолксвагена ми по динамика, скорост, стабилност в пътя, комфорт... Но пасатът е с клиренс малко повече от 10 см. и кората под двигателя му често опира дори в "легналите полицаи". Всяко слизане от асфалта с него е вид хазарт, с често прекалено голям залог. Идеята е не да го сменя с Митсубишито, а само да го отменя, когато се налага каране по черни пътища с коловози, макдам, кал, преминаване на леки водни прегради и т.н.
          Аз съм "пил вече от отровата на дизеловия двигател" и без да се заричам, надали повече ще си купя бензинова кола, независимо че си давам сметка, че в разшифрофката на ТДИ за Митсубиши и ВАГ общото е само "Турбо". Големият въртящ момент при ниски обороти на мотора за мен е лукс, от който не искам да се отказвам. Освен това джипът ще се кара предимно на къси разстояния, където, както показва моя опит, дизелът е значително по-икономичен от бензинките. Не съм почитател и на газовите бутилки. Дано не предизвикам поредния, типичен май за всички автофоруми, спор бензин/газ vs. дизел.

          Понеже все пак клоня към 2800 кубиковия мотор, се сещам за един въпрос, на който не можах да намеря достатъчно категоричен отговор из написаното в този форум, а и при братята-руси. Колко е все пак ресурсът на веригата в привода на ГРМ (че, и как се проверява степента на разтягането и прочетох), и как изглежда смяната и в светлината на финикийските знаци, защото, доколкото разбирам, тя е доста по-скъпа от ремъците на 2.5.
          Втори въпрос, най-вече към колегите с Паджеро в Бургас. Кой е сервизът, който бихте препоръчали, за начално и редовно обслужване на Митсубиши, освен този на Апостолов. Не че имам нещо против него, но винаги е добре да има алтернатива.
          Предварително благодаря на отзовалите се.
          VW Passat 5.5 (3bg), 2004, 1.9 TDI, 4x4
          MMC Pajero 2, GLS, 1997, 2800 TDI

          Коментар


          • #6
            До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

            Първоначално публикуван от sashot Преглед на мнение
            Дано не предизвикам поредния, типичен май за всички автофоруми, спор бензин/газ vs. дизел.

            .
            А, това сме го преболедували отдавна Имах предвид конете и нютоните, а не типа гориво. За тях е важен принципът на Мечо Пух.

            Коментар


            • #7
              До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

              5,5TDI 160к.с.-Не е ли 2,5TDI (за пасата )
              Последно редактирано от plamensolakov; 08-04-10, 11:07.
              Audi a4 2,5 tdi
              Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
              Не всичко, което има две бузи е лице!

              Коментар


              • #8
                До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

                Първоначално публикуван от sashot Преглед на мнение
                Колко е все пак ресурсът на веригата в привода на ГРМ (че, и как се проверява степента на разтягането и прочетох), и как изглежда смяната и в светлината на финикийските знаци, защото, доколкото разбирам, тя е доста по-скъпа от ремъците на 2.5.
                Тоз въпрос -колко е ресурса на веригата на 2.8 моториста -поне ориентировъчно - го зададох и аз -но явно не дошло времето да има събрана истинска информация.
                Опитах се да намеря отговор да речем по немски саитове - в несмко е мног трудно да сменят км и за разлика от Бг дет всичко е по на 100 000 и хорат оси казват -да ама не намерих паджеровски форум...

                Коментар


                • #9
                  До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

                  Първоначално публикуван от plamensolakov Преглед на мнение
                  5,5TDI 160к.с.-Не е ли 2,5TDI (за пасата )
                  5.5 e моделът на Пасата, другото му означение е 3BG, моторът е 1900 куб. см, 130 к.с. / 310 Нм по рождение, но след леко баене на компютъра позакрепна с 30-тина к.с. и 50-тина Нм.
                  VW Passat 5.5 (3bg), 2004, 1.9 TDI, 4x4
                  MMC Pajero 2, GLS, 1997, 2800 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    За тях е важен принципът на Мечо Пух.
                    Разбира се, колкото повече, толкова повече. Само да не е бой .
                    VW Passat 5.5 (3bg), 2004, 1.9 TDI, 4x4
                    MMC Pajero 2, GLS, 1997, 2800 TDI

                    Коментар


                    • #11
                      Веригата...

                      Цифрите, на които аз попаднах са твърде противоречиви, от 100 К км, което ми се вижда нереално малко, защото е съизмеримо с живота на един ремък и цялата работа леко се обезмисля, до 200+, което ми се вижда по-реално, при това като долна граница. Ама знае ли човек.
                      А за цени на самата верига, бегло ми се мерна нещо около 500 Е, което е много голяма сума, от гледна точка на поддръжката на 2800 спрямо 2500.
                      Затова търся компетентно мнение.
                      VW Passat 5.5 (3bg), 2004, 1.9 TDI, 4x4
                      MMC Pajero 2, GLS, 1997, 2800 TDI

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

                        Мога да званна на мои човек в Митсубиши - по точно в Балканстар и да накарам да види какво пише в бумагите но това ще е какво препоръчва производителя а то може да е различно от практическото число.
                        На мерцовските 60Х мотори и там казват да се меня на 250 000 ама на практика и по на полвин милион разтягането е минимално и кара още.....

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

                          Първоначално публикуван от sashot Преглед на мнение
                          ................. Пасат 5.5 ТДИ.
                          Е това признавам си не го знам какво е .
                          Първоначално публикуван от sashot Преглед на мнение
                          ...Прочетеното затвърди мнението ми, че автомобилът, който ми трябва е Паджеро II с дизелов мотор 2800 или 2500, комплектация GLS, суперселект, 7 местен (ДДС за горивото и другите разходи, място за повече хора и багаж, възможност комфортно да се спи отзад) с дълга база.
                          2800 е по-добрият избор по доста причинии, НО не може да се спи комфортно отзад (пробвано е) .
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Веригата...

                            Първоначално публикуван от sashot Преглед на мнение
                            Цифрите, на които аз попаднах са твърде противоречиви, от 100 К км, което ми се вижда нереално малко, защото е съизмеримо с живота на един ремък и цялата работа леко се обезмисля, до 200+, което ми се вижда по-реално, при това като долна граница. Ама знае ли човек.
                            А за цени на самата верига, бегло ми се мерна нещо около 500 Е, което е много голяма сума, от гледна точка на поддръжката на 2800 спрямо 2500.
                            Затова търся компетентно мнение.
                            Наистина много противоречия за тази верига
                            Но по какво може да се разбере дали е за смяна ?
                            Според мен ако се разтегли би трябвало да намали ходовете на клапаните и от там да падне мощноста и да се увеличи разхода на гориво
                            (поправете ме ако греша)
                            И няма ли някакви симтоми (примерно шумове) преди да и дойде края ?
                            Щото те всичките дето ги купуваме от тука (а и не само) са на 120хил.
                            Audi a4 2,5 tdi
                            Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
                            Не всичко, което има две бузи е лице!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кандидат-член.., слава Богу не на Политбюро на ЦК

                              Според мен ако се разтегли би трябвало да намали ходовете на клапаните и от там да падне мощноста и да се увеличи разхода на гориво
                              (поправете ме ако греша)

                              Да грешиш разтеглена верига не намалява хода на клапаните . освен с отваряне на капака на двигателя или кофти шум според мен няма друг начин да разбереш дали е разтеглена веригата

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X