Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За тези, които притежават Паджеро 3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За тези, които притежават Паджеро 3

    Колеги , понеже реших да подновя джипката на всички фронтове , стигнах и до регулиране на задния мост (окачване) , искам да предупредя всички на които джипките не са нови и са разкрачени одзат , влиза се в голям филм поне за мен беше така , след като си набавих всички нужни части за подмяна , втулки и болтове (есцентрици-незнам дали правилно съм написал) отидох на почти на модерната машина за реглаж
    И започна филма , нищо не се мърда всичко клеясало ! болтове за се заварили във втулките и нищо , започна рязане на долните носачи те са лесните но на горните щанги става страшно , както и да справих се с този проблем но доста е трудно , нека на всеки на които джипката е окрачена да знае че освен с нови може да се мине по тънката лайсна , може да направи болтове при стругар и да си поръча само втулки , горните и долните са едни и същи ! аз не минах така но ако се наложи следващия път ще го направя
    Последно редактирано от ORTIZ; 26-03-10, 22:45.

  • #2
    До: За тези, които притежават Паджеро 3

    Можеш ли да снимаш какво си сътворил? Благодаря предварително!
    [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

    Коментар


    • #3
      До: За тези, които притежават Паджеро 3

      Нищо не съм сътворил просто много зор е това нещо ! давам съвет на всички на които е клеясало окачването какво ги очаква .

      Коментар


      • #4
        До: За тези, които притежават Паджеро 3

        Като не искате да се разчеква, слагайте полиуретанови тампони. Всичко друго е временно решение (докато покарате с нещо тежко в багажника).
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #5
          До: За тези, които притежават Паджеро 3

          Проблема не е в тампоните а в това че болта клеясва вътре и няма регулиране мърдане въобще нищо !!

          Коментар


          • #6
            До: За тези, които притежават Паджеро 3

            Първоначално публикуван от ORTIZ Преглед на мнение
            Проблема не е в тампоните а в това че болта клеясва вътре и няма регулиране мърдане въобще нищо !!
            От това, че болтът е клеясал, колата не може да се разчекне. Разчева се от смачканите тампони. Това, че клеясалият болт затруднява подмяната им, е съвсем друг въпрос. А като ги смениш с пак с гумени, те пак ще се смачкат след няколко месеца и с "голяма изненада" ще установиш, че болтовете пак са клеясали.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              До: За тези, които притежават Паджеро 3

              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
              От това, че болтът е клеясал, колата не може да се разчекне. Разчева се от смачканите тампони. Това, че клеясалият болт затруднява подмяната им, е съвсем друг въпрос. А като ги смениш с пак с гумени, те пак ще се смачкат след няколко месеца и с "голяма изненада" ще установиш, че болтовете пак са клеясали.
              Не е баш така!Проблема произхожда от възраста на колата и мястото на което е карана в случея тази идва от UK.Ако вярваш,че след няколко месеца пак ще и клеясат болтовете си в голяма заблуда.Ако не вярваш на това което казвам може да си направим експеримент с моята до сега никога не е регулирана ни от пред ни от зад и ти гарантирам ,че болтовете за реглажа ще се движат нормално.А ти като го съветваш колегата да си смени тампоните с полиуретанови ще му гарантираш ли ,че ще изкарат поне 10години и 200000км пробег?Надявам се ,че разбра,че проблема не е в гумените тампони а във втулките които са в тях те са метални там е клеясъл болта иначе втулките са му здрави демек и по твоя начин пак не става!Майката му е пръскане на болтовете с COPPER SPRAY и на три години по един реглаж и готово ни втулки ще трябват ни полиуретанови тампони.
              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

              Sofrace Offroad Team

              Коментар


              • #8
                До: За тези, които притежават Паджеро 3

                Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                А ти като го съветваш колегата да си смени тампоните с полиуретанови ще му гарантираш ли ,че ще изкарат поне 10години и 200000км пробег?Надявам се ,че разбра,че проблема не е в гумените тампони а във втулките които са в тях те са метални там е клеясъл болта иначе втулките са му здрави демек и по твоя начин пак не става!Майката му е пръскане на болтовете с COPPER SPRAY и на три години по един реглаж и готово ни втулки ще трябват ни полиуретанови тампони.
                Ще те помоля този тон да го запазиш за хора, които са ти по-близки от мен

                Що се отнася до явлението "клеясване" би следвало да знаеш, че това не е обикновена корозия и има и други фактори, които го предизвикват - например загряването, предизвикано от неправилната работа и триенето на вече смачкания тампон. А самото "разчекване" също няма как да се получи от само себе си. Никой не ви кара да се отказвате от "най-тънкия" вариант за временно закърпване на положението - това си е лично ваш избор, но не виждам и причина да се тръшкате и обиждате от това, че някой не е съгласен с вас.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  До: За тези, които притежават Паджеро 3

                  Спред мен ако сте решили да ги правите при стругар се поинтересувайте от каква стомана са старите да не се разкрачи от слаби болтове.До колкото си спомням почити на всички резбите са ситни имайте го предвид.Може да опитате да ги раздвижите и с биомасло от гамата на lock изключително пробивно.
                  OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                  Polaris Sportsman 800 EFI

                  Коментар


                  • #10
                    До: За тези, които притежават Паджеро 3

                    Като се заварят така обикновено се раздвижват само с оксижен.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      До: За тези, които притежават Паджеро 3

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      Ще те помоля този тон да го запазиш за хора, които са ти по-близки от мен

                      Що се отнася до явлението "клеясване" би следвало да знаеш, че това не е обикновена корозия и има и други фактори, които го предизвикват - например загряването, предизвикано от неправилната работа и триенето на вече смачкания тампон. А самото "разчекване" също няма как да се получи от само себе си. Никой не ви кара да се отказвате от "най-тънкия" вариант за временно закърпване на положението - това си е лично ваш избор, но не виждам и причина да се тръшкате и обиждате от това, че някой не е съгласен с вас.
                      За тона не се връзвай аз така си говоря по-принцип.Ако съм те обидил извинявам ти се въпреки,че не би трябвало да съм те обидил.Не мисля,че смяната на всички втулки и регулировачни болтове с оригинални такива е най евтиния варянт.А и полужението далеч не е временно закрепване с оригиналните части мисля че това е най-издръжливия варянт което май според мен е най важен в този случай.Аз поне не се тръшкам за нищо на мойто си е добре а и не съм се обидил.
                      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                      Sofrace Offroad Team

                      Коментар


                      • #12
                        До: За тези, които притежават Паджеро 3

                        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                        Ще те помоля този тон да го запазиш за хора, които са ти по-близки от мен

                        Що се отнася до явлението "клеясване" би следвало да знаеш, че това не е обикновена корозия и има и други фактори, които го предизвикват - например загряването, предизвикано от неправилната работа и триенето на вече смачкания тампон. А самото "разчекване" също няма как да се получи от само себе си. Никой не ви кара да се отказвате от "най-тънкия" вариант за временно закърпване на положението - това си е лично ваш избор, но не виждам и причина да се тръшкате и обиждате от това, че някой не е съгласен с вас.
                        Само че при мен смачкан тампон няма и то нито един , разкрачването е дошло от това че колата никога не е ходила на реглаж от както е станала кола ! с течение на времето може от примръдване може от друго колата се беше разкрачила повече от дясно от колкото от ляво без да има проблем с тампоните , и когато влезе на сняг или мокро почва да хвърля гъза много неприятно , но пак ти казвам няма умнекнал или смачкан тампон просто годините и ръждата са си казали думата и от там проблема , и колкото мицута са отишли в сервиза на Фулда в Бургас , толкова са имали този проблем , аз на полиуретанови тампони не съм фен , преди сложих на едно от Субарутата дето имах и стана твърда като дърво което на малките неравности ме изнервяше , така че е по добре ако колата е за градско каране да си е с оригиналните )

                        Коментар


                        • #13
                          До: За тези, които притежават Паджеро 3

                          И за гората си е по-добре с оригиналните.
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X