До: Тунинг на Мицубиши Паджеро
същия проблем с носачите.изяжда новите втулки като масло.
вече решен но и на мен изяде едни нови за отрицателно време.
същия проблем с носачите.изяжда новите втулки като масло.
вече решен но и на мен изяде едни нови за отрицателно време.
/ ми се струва по-честа смяна с годна, но не и хипер скъпа/то предимно цената скача от съотношението градуси-кипене/. Хигроскопичността е занижена само от честата профилактика на системата. Все пак се врем каде ли не. Аз за 3 години съм сменял 2-пъти напълно основателно, а не сипвам никак гадна течност. Сега още и е рано, но предстоящите разглобявания и преправяния неиминуемо ще доведът до смяна на 99% от тръбичките, та много се радвам да сменя и течността. Не е особен разход в крайна сметка. Уж 2 години е ок да не се сменя, и антифриза и той. Да ок е, но за промиването на спирачната система ти трябва 1/2 ден мотаеене около джипката и няколко литра спирачна течност/и спирт преди това за да се измие наистина/, та колко му е да се прави всяка година и да ти е мирна главата? Много ми харесва тази част от 4х4 автомобилите. При мен поне е много приятно и user friendly.
Така че втория начин с подложките по ми е на сърце
Коментар