Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на Мицубиши Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

    същия проблем с носачите.изяжда новите втулки като масло.
    вече решен но и на мен изяде едни нови за отрицателно време.

    Коментар


    • #47
      До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Мдам... Предните накладки си имат "скърцалки" и започват да издават страшен шум като се износят, задните не знам дали имат сигнализатор за износването. Абе човек трябва да се ослушва по малко...
      За задните носачи, стабилизиращата щанга отзад стои ли си или е махната? Тя също помага в държенето на моста.

      Там си е .
      Не е паднала.
      LZ1VMH

      Коментар


      • #48
        До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

        Влади привет,а преди 8000 км какви втулки сложи ? В смисъл с какъв призход

        Коментар


        • #49
          До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Мдам... Предните накладки си имат "скърцалки" и започват да издават страшен шум като се износят, задните не знам дали имат сигнализатор за износването. Абе човек трябва да се ослушва по малко....
          Така е.
          Предните изобщо не са стигнали до сигнализатора, но стържат. Задните, дори да имат сигнализатор, на мен ми е трудно да го разгранича от стърженето. Когато звукът стана по-сериозен, реших, че е време да се прави нещо и докато закарам колата пред офиса, педалът пропадна.
          Преди малко ми обещаха в понеделник да ми дадат информация за някакви спортни накладки и дискове. Ако науча нещо интересно, ще пиша.

          Коментар


          • #50
            До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

            Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
            Влади привет,а преди 8000 км какви втулки сложи ? В смисъл с какъв призход
            Преди време един колега беше сложил на Галопера си уж оригинални гумени втулки за Паджеро, закупени май от Г.М. Димитров. След около 3-4,000 км едната вече беше заминала, а другите бяха на път ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #51
              До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

              Питам, защото една полска фирма ме натиска да им продавам тампоните ,а гледам че в каталога имат за Паджеро и мога да взема да ги тестваме.

              Коментар


              • #52
                До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                Питам, защото една полска фирма ме натиска да им продавам тампоните ,а гледам че в каталога имат за Паджеро и мога да взема да ги тестваме.

                Ами да дадат мостри, пък все ще се намери колега, който да им ги тества без да им иска пари ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                  А за това дето се палят спирачките мисля,че е по скоро от маркучите или от течността.Накладките не се връщат в изходно положение или поне на мене ми се е случвало подобно нещо.
                  Тампони ще взема за мостра,но ще стане следващият месец.
                  Аз обичам всичко да тествам или на моите коли или на ралджийки. Когато давам нещо на клиент искам да съм сигурен че е добро.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                    Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                    А за това дето се палят спирачките мисля,че е по скоро от маркучите или от течността.Накладките не се връщат в изходно положение или поне на мене ми се е случвало подобно нещо.
                    Течността ще се сменя при всички случаи. Това с маркучите, не го разбрах. Какъв може да е проблемът?
                    Не ми е правило впечатление да задържат спирачките. По-скоро си мисля, че натоварването, дори при нормално каране, идва в повече.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                      Ако правилно си спомням отначало спира нормално и след това се палят.
                      Спирачната течност е хигроскопична -това означаваче след години експлуатация си променя вискозитета след време се затлачват маркучите.А ако се смесят течностти от различни ДОТ- ове могат да се пресекат и пак се запушват маркучите. Тогава накладките не се връщат на необходимото растояние и постоянно търкат в диска.това е само предположение.Някои производители препоръчват смяна на спирачната течност след 3-5 години работа.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                        Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                        Ако правилно си спомням отначало спира нормално и след това се палят.
                        Спирачната течност е хигроскопична -това означаваче след години експлуатация си променя вискозитета след време се затлачват маркучите.А ако се смесят течностти от различни ДОТ- ове могат да се пресекат и пак се запушват маркучите. Тогава накладките не се връщат на необходимото растояние и постоянно търкат в диска.това е само предположение.Някои производители препоръчват смяна на спирачната течност след 3-5 години работа.

                        По-вероятното е водачите да се напълнят с кал и да зациклят!
                        LZ1VMH

                        Коментар


                        • #57
                          До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                          Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                          Влади привет,а преди 8000 км какви втулки сложи ? В смисъл с какъв призход

                          Оригинални Японски тип Бул. "Христо Ботев"
                          LZ1VMH

                          Коментар


                          • #58
                            До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                            Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                            Ако правилно си спомням отначало спира нормално и след това се палят.
                            Спирачната течност е хигроскопична -това означаваче след години експлуатация си променя вискозитета след време се затлачват маркучите.А ако се смесят течностти от различни ДОТ- ове могат да се пресекат и пак се запушват маркучите. Тогава накладките не се връщат на необходимото растояние и постоянно търкат в диска.това е само предположение.Някои производители препоръчват смяна на спирачната течност след 3-5 години работа.
                            Как години бре, не им вярвайте какви ги пишат. То си и личи особено на стара кола, променя се осезаемо на вид течността. Най-разумно/при най няма изискване за кипене при 100000 градуса нали/ ми се струва по-честа смяна с годна, но не и хипер скъпа/то предимно цената скача от съотношението градуси-кипене/. Хигроскопичността е занижена само от честата профилактика на системата. Все пак се врем каде ли не. Аз за 3 години съм сменял 2-пъти напълно основателно, а не сипвам никак гадна течност. Сега още и е рано, но предстоящите разглобявания и преправяния неиминуемо ще доведът до смяна на 99% от тръбичките, та много се радвам да сменя и течността. Не е особен разход в крайна сметка. Уж 2 години е ок да не се сменя, и антифриза и той. Да ок е, но за промиването на спирачната система ти трябва 1/2 ден мотаеене около джипката и няколко литра спирачна течност/и спирт преди това за да се измие наистина/, та колко му е да се прави всяка година и да ти е мирна главата? Много ми харесва тази част от 4х4 автомобилите. При мен поне е много приятно и user friendly.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                              Прочетох доста по въпроса за повдигане на Паджеро 2 и стигнах до извода, че това може да стане по два начина: 1-смяна изцяло на окачването; и 2 -повдигане на купето чрез 8 подложки и запазване на оригиналното окачване. Втория начин го гледах в руски сайт с инструкции за изпълнение.
                              Искам да попитам някой правил ли е го и какви са недостатъците, предимствата са ясни. Със сигурност смяна на цялото окачване е по добрия вариант, но при положение че амортисиорите ми са в добро състояние все още защо да ги сменям, още повече че и бюджета ми е ограничен Така че втория начин с подложките по ми е на сърце

                              Коментар


                              • #60
                                До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                                няма смисъл от боди лифт.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X