Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на Мицубиши Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

    Коко,според мен има.Като нямаш цял мост отпред с повдигане от окачването е ограничено.Особено с торсиони.Няма начин да сложиш големи гуми иначе.

    Коментар


    • #62
      До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

      с подолжките вдигаш центъра на тежеста.от там губиш стабилност.
      може да влезнат по големи гуми и само с натягане на торсиоьните и подлагане на задните пружини.

      Коментар


      • #63
        До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

        Здравейте,

        Едно от последните неща, които правих по моето Паджеро са гумите. Сложих 285/75/16, което мисля, че е близо до 33". Въпреки че е повдигнато с 2.5" от окачване, гумите опират леко в предните калници. Не е страшно, но си стърже помалко. За да е съвсем спокойно трябва да се реже ламарина вече От боди лифт няма да останат ходове на окачването, ако не се смени и то, а при смяна е разумно да се повдигне, т.е. нуждата от боди лифт изчезва. Това е заключението, до което стигнах когато мислех по тези въпроси. Сега можеби се кротнах по въпроса с гумите и продължавам да мисля за спирачки
        Дано да съм бил полезен!
        Поздрави!

        Коментар


        • #64
          До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

          Окачването ми е Трайлмастер 2". моето каквое

          Коментар


          • #65
            До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

            Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
            с подолжките вдигаш центъра на тежеста.от там губиш стабилност.
            може да влезнат по големи гуми и само с натягане на торсиоьните и подлагане на задните пружини.
            Коко, подложките за пружините какво представляват. В смисъл как се правят

            Коментар


            • #66
              До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Намерих едни схеми на регулируема височина на окачването. Като гледам чрез хидравлика натягат торсиона отпред и пружината отзад. За съжаление нямаше никакъв коментар към тях и не знам това серийно вграждано ли е и в кой модел или е тунинг изпълнение?!

              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...Tuning/1_G.jpg
              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...Tuning/2_G.jpg
              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...Tuning/3_G.jpg
              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...Tuning/4_G.jpg
              Колеги от скоро и аз съм в групата с паджеро ІІ (93г къса база) , по някаква случайност съм попаднал точно на такова с опция повдигане
              Работи на принципа на въздушни възглавници. Монтирани са отзад на пружините, както и в задния край на турсионите за да повдигат предницата. Правят повдигане около 2-2,5". Може да се кара както повдигната, така и свалена. Понеже от скоро го имам, за сега съм пробвал да не го свалям една седмица и не мръдна. Но за градско, по асфалт, мисля че е по добре да се кара свалено. За сега съм с летни гуми Dunlop Grandtrek AT2 235/70/15 до сега не съм закъсвал в кал, но определено искам да го кача на по агресивни гуми и от 2-3 седмици се ровя сериозно из форума за да разбера как да го повдигна още малко и какъв е най - големия размер които може да се навре без рязане на теникий.
              www.4x4Trips.bg

              Коментар


              • #67
                До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                Ползвай търсачката. Само в Мицубиши форума има немалко теми за по-големите гуми.

                Твоя е 99 к.с., имай предвид че трябва да има кой да върти по-големите гуми. Заводки на Паджерото бяха 29-30 инчови. Карал съм по-големия дизел с 31-ци и не вървеше зле. Общо взето май 31 инча ще е граничен размер. Колкото до най-големи гуми без рязне - с 33/12.5 почва леко да опира в пластмасите. При диво каране ги кърти.
                Георги Гатев

                Коментар


                • #68
                  До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                  Първоначално публикуван от Lesov Преглед на мнение
                  Колеги от скоро и аз съм в групата с паджеро ІІ (93г къса база) , по някаква случайност съм попаднал точно на такова с опция повдигане
                  Работи на принципа на въздушни възглавници. Монтирани са отзад на пружините, както и в задния край на турсионите за да повдигат предницата. Правят повдигане около 2-2,5". Може да се кара както повдигната, така и свалена. Понеже от скоро го имам, за сега съм пробвал да не го свалям една седмица и не мръдна. Но за градско, по асфалт, мисля че е по добре да се кара свалено. За сега съм с летни гуми Dunlop Grandtrek AT2 235/70/15 до сега не съм закъсвал в кал, но определено искам да го кача на по агресивни гуми и от 2-3 седмици се ровя сериозно из форума за да разбера как да го повдигна още малко и какъв е най - големия размер които може да се навре без рязане на теникий.
                  Пусни някоя снимка да му се порадваме и ние. Ако може и детайлни на окачването. Поздрави и без аварий .
                  MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                    Здравейте и аз да споделя. Имам Паджеро 2 2.8 TDI Английско, дълга база. Бях му сложил гуми Yokohama Geolander 33х12.5х15 и не ми е опирал никога но не съм го качвал на предна и противоположна задна гума но в гората не съм имал ядове. Свалих ги понеже ми тежът тия гуми и се тормози джипката но не съм имал яд с тях. Та въпросът ми е къде опират точно 33-ките.
                    Прикачени файлове
                    [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                    [/FONT]

                    Коментар


                    • #70
                      До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                      То 2.8тд дълга база са щатно повдигнати, затова 33/12.5 не опират при нормално каране. На късата база опират, и май бях виждал само 33/10.5 да влиза без рязане.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                        Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                        .... Та въпросът ми е къде опират точно 33-ките.
                        33-ки с ЕТ -20 опират при максимален ход нагоре на следните две места - на снимката. Маркирал съм и бронята тъй като и в нея опират. Аз директно я махнах. Двигател - V6, къса база
                        Прикачени файлове
                        Георги Гатев

                        Коментар


                        • #72
                          От: Тунинг на Мицубиши Паджеро

                          До преди месец карах 2.5 с кумхо 31 10.5 15 нито е имало проблем с вървеж нито е закачало.След по хард разходка пииваше по литър масло но не знам дали гумите са виновни.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X