Здравейте,
чета форума от доста време много сте зарибяващи
и стигнах до заключението, че ми трябва джип заради хобито ми (палатки, риболов, кампинги и тн..) бях малко и на оффроад иии мн ме накефи
и колкото повече чета форума толкова повече гледам джипове... Поради ограничени финанси (5000лв) съм изправен пред труден избор предвид и нуждата ми. Спрял съм се на паджеро 1. Джипа ми трябва за всекидневно градско (София, дупки, кал, сняг абе напрао си е оффроад потроших сумати коли), лек оффроад (не само черни патища) до не толкова лек зависи от лудването ми
и най-важното да не ми пука откаде съм минал къде съм задрал или одраскал нещо и тн... следствие оффроада...
Въпроса ми е каква е разликата между паджеро 1 и паджеро 2 освен супер селекта по-скоро здравина и безпроблемност дали паджеро 1 е достатачно надежден (2.6и или 3.0в6) за нуждата ми, а не да го правя всеки месец... или да скачам на Патрол или ТЛК (ще ми го карат от германия та може и да се включа в цената или малко отгоре) проблем остава карането по асфалта...? Бях се спрял и на нисан патрол както и на ТЛК пак тези години 86-91 но те май са за по-тежка експлоатация и не стават за асфалт, но все пак питам дали избора им няма да баде по-добър гледах и фронтера и самурай и киа спортидж, витара всичките къса база, но май паджеро 1 е по-добър избор дали е така? И май колебанията се спират главно на избора Паджеро 1 vs Витара или да скачам в дълбокото (Патрол,ТЛК)
Моля ако се повтаря темата дайте линк понеже не намирам обстойна тема за паджеро 1 плюсове минуси и сравнения, а тази тема да я заключи модератора. Благодаря предварително за отделеното време за решаване на моите терзания...
чета форума от доста време много сте зарибяващи
и стигнах до заключението, че ми трябва джип заради хобито ми (палатки, риболов, кампинги и тн..) бях малко и на оффроад иии мн ме накефи
и колкото повече чета форума толкова повече гледам джипове... Поради ограничени финанси (5000лв) съм изправен пред труден избор предвид и нуждата ми. Спрял съм се на паджеро 1. Джипа ми трябва за всекидневно градско (София, дупки, кал, сняг абе напрао си е оффроад потроших сумати коли), лек оффроад (не само черни патища) до не толкова лек зависи от лудването ми Въпроса ми е каква е разликата между паджеро 1 и паджеро 2 освен супер селекта по-скоро здравина и безпроблемност дали паджеро 1 е достатачно надежден (2.6и или 3.0в6) за нуждата ми, а не да го правя всеки месец... или да скачам на Патрол или ТЛК (ще ми го карат от германия та може и да се включа в цената или малко отгоре) проблем остава карането по асфалта...? Бях се спрял и на нисан патрол както и на ТЛК пак тези години 86-91 но те май са за по-тежка експлоатация и не стават за асфалт, но все пак питам дали избора им няма да баде по-добър гледах и фронтера и самурай и киа спортидж, витара всичките къса база, но май паджеро 1 е по-добър избор дали е така? И май колебанията се спират главно на избора Паджеро 1 vs Витара или да скачам в дълбокото (Патрол,ТЛК)
Моля ако се повтаря темата дайте линк понеже не намирам обстойна тема за паджеро 1 плюсове минуси и сравнения, а тази тема да я заключи модератора. Благодаря предварително за отделеното време за решаване на моите терзания...
) машини стават "за асфалт" - зависи от желанията ти: по принцип не са много джипките, които харесват скорости над 120-130 км/ч. (дори и да не е вредно за конкретния мотор, комфорта в повечето джипове при такава скорост никак не е на висота, а изключенията доста надвишават посочения бюджет).
за тези пари можеш да я вземеш в много добро състояние, пък и пари за гуми ще ти останат. Само дето е малко малка за палатки и т.н.
Коментар