Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V8 на PAJERO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • V8 на PAJERO 2

    Колеги,

    Вчера гледах в youtube PAJERO 2 с V8 двигател.http: www.youtube.com/watch?v=jwLz_xt7e18


    Някой знае ли дали има такова нещо в БГ ?

    И дали може да се сложи такъв от GRAND CHEROKEE например?

  • #2
    До: V8 на PAJERO 2

    Е, то само по заглавието на клипа се разбира, че е V8. Там сме виждали всякакви глупости.
    По принцип само майсторлък и мерак са необходими, за да стане. Но дали е нужно?

    Коментар


    • #3
      До: V8 на PAJERO 2

      Има много хубави V6-ци, които директно стават на скоростните кутии... защо гледате такива толкова сложни преправяния

      Коментар


      • #4
        До: V8 на PAJERO 2

        А изобщо защо е нужно като си се продават Pajero с V6 3.0 и 3.5 които вървят доста добре. Не е проблем и V12 да му се сложи зависи от средствата и желанието.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          До: V8 на PAJERO 2

          Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
          Колеги,

          Вчера гледах в youtube PAJERO 2 с V8 двигател.http: www.youtube.com/watch?v=jwLz_xt7e18


          Някой знае ли дали има такова нещо в БГ ?

          И дали може да се сложи такъв от GRAND CHEROKEE например?
          Ако си толкова мераклия, аз ще ти го сложа.
          Ама според мен трябва и един работещ Гранд за донор.
          Тогава някой логично ще зададе въпрос: Ами като трябва цял Гранд, що да не си карам Гранда?
          Друг ще отговори: От любов към марката и парите нямат значение.

          Коментар


          • #6
            До: V8 на PAJERO 2

            Почти всеки мотор може да бъде подкаран и без оригиналната електроника. Ползва се отделна универсална такава, така че и това не е проблем. Ако искаш мощно Паджеро - намери си MIVEC глави от Pajero Evo (3.5) или Mitsubishi Diamante 30M (3.0). И двете глави са еднакви и стават и на 3.0 и на 3.5 блокове. 3.0 с такава глава и оригинална електроника е 270 коня, 3.5 е над 300, но се рекламира като 280, както всички други коли от тази епоха - има споразумение м/у японските производители да не рекламират колите си по-мощни от 280 коня.

            Коментар


            • #7
              До: V8 на PAJERO 2

              чакаи чакаи че ме заинтригува ? моето е 3,5 ! какво трябва да сложа ?? за да стане примерно с мотора на ево ? какво трябва да набавя ?

              Коментар


              • #8
                До: V8 на PAJERO 2

                Хаха, не съм казал, че е лесно обаче Трябав да си намериш Mitsubishi Diamante 30M, които са правени за Япония само... и само определени години 95-97ма по спомен... Трябва ти двигателя или поне само главите. Успех желая, защото е рядък мотор. Но е далеч по-лесно да го намериш него от колкото 3.5 от Evo, има много по-малко бройки Evo-та от колкото Diamante 30M.

                Коментар


                • #9
                  До: V8 на PAJERO 2

                  Първоначално публикуван от ORTIZ Преглед на мнение
                  чакаи чакаи че ме заинтригува ? моето е 3,5 ! какво трябва да сложа ?? за да стане примерно с мотора на ево ? какво трябва да набавя ?
                  Защо не му сложиш едно турбо и един мегаскуърт, по-добри изпускатели и един чип и без много преправяне ще имаш 100-на 150 коня отгоре. Със сигурност ще е по-лесно и евтино от Swap-a на V8. ( за конете говоря наизуст ).
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    До: V8 на PAJERO 2

                    Защо ли ? Защото трябва да сваля мотора долу да сменя бутала биели и квото се сетиш с ковани не е толкова лесно с тоя Мегаскуърт ! иначе да си призная ми мина идеята за турбо но след бърз оглед ми истина идеята

                    Коментар


                    • #11
                      До: V8 на PAJERO 2

                      Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                      Хаха, не съм казал, че е лесно обаче Трябав да си намериш Mitsubishi Diamante 30M, които са правени за Япония само... и само определени години 95-97ма по спомен... Трябва ти двигателя или поне само главите. Успех желая, защото е рядък мотор. Но е далеч по-лесно да го намериш него от колкото 3.5 от Evo, има много по-малко бройки Evo-та от колкото Diamante 30M.
                      Хвърли някоя снимка на това Diamante 30M да видим кво тръсим

                      Коментар


                      • #12
                        До: V8 на PAJERO 2

                        http://autospeed.com/cms/title_Mount...1/article.html
                        Three witches watch three Swatch watches.
                        Which witch watch which Swatch watch?

                        Коментар


                        • #13
                          До: V8 на PAJERO 2

                          Първоначално публикуван от ORTIZ Преглед на мнение
                          Хвърли някоя снимка на това Diamante 30M да видим кво тръсим
                          Най-общо, търсиш наточен Галант(1996-1998г.) с десен волан.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #14
                            До: V8 на PAJERO 2

                            Mомчета,

                            Пуснах тази тема ,не за да търся полемика или да пораждам спорове.
                            Просто ми харева звука на V 8 , и кожуха на PAJERO 2.

                            Бих добавил, че ако имам повечко пари, не бих се замислил за V8.
                            Не е въпроса само в конете, звука ми харесва също.
                            А и Грандове има доста и съм сигурен ,че би станало добре.

                            Затова и попитах има ли в БГ подобен.

                            Коментар


                            • #15
                              До: V8 на PAJERO 2

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Ако си толкова мераклия, аз ще ти го сложа.
                              Ама според мен трябва и един работещ Гранд за донор.
                              Тогава някой логично ще зададе въпрос: Ами като трябва цял Гранд, що да не си карам Гранда?
                              Друг ще отговори: От любов към марката и парите нямат значение.

                              Колега,

                              Стигна ли до момента на истината за мотора, ще ти се обадя непременно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X