Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

    Здравейте, появи се следният проблем - загуби се хидравликата при затъване в мокър сняг - киша. Наложи се да ме издърпат, при пълен ляв и обръщане на 360 градуса в лек наклон, след което се случи почти същото и на дясно при по-високи обороти. Това се случва при вкючен режим 4х4. След всички тези маневри и след издърпването усетих, че волана стана много твърд , след излизането на асфалта след 1 км, установих, че педала на спирачките (автоматик) е също много по-твърд и не спира както преди. Моля за съвети как може да се отсрани проблема.
    Благодаря Ви!

  • #2
    До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

    Първоначално публикуван от bat ves Преглед на мнение
    Здравейте, появи се следният проблем - загуби се хидравликата при затъване в мокър сняг - киша. Наложи се да ме издърпат, при пълен ляв и обръщане на 360 градуса в лек наклон, след което се случи почти същото и на дясно при по-високи обороти. Това се случва при вкючен режим 4х4. След всички тези маневри и след издърпването усетих, че волана стана много твърд , след излизането на асфалта след 1 км, установих, че педала на спирачките (автоматик) е също много по-твърд и не спира както преди. Моля за съвети как може да се отсрани проблема.
    Благодаря Ви!
    Провери да не се е скъсал някой маркуч на хидравликата - има ли течност в казанчето?

    Коментар


    • #3
      До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

      Най-вероятно двата проблема не са свързани, защото първият - хидравликата ти се дължи на намокрен ремък Нали казваш - киша
      А за втория трябва да се мери вакуума. Тука има, тука нема... И ще се стигне до причината.

      Коментар


      • #4
        До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

        Лука, тука ремък нема, 2,8 е.
        Точно същото нещо ми обясняваше един познат с 2,8 ТДИ само че с ръчни скорости - като почне да буксува и удървя волана. Все си мислех, че нещо се е объркал ама явно и на други се получава, та ще ми е интересно да се разгадае това "явление".
        Don't hunt IF you can't kill
        първо 0883 после 333 накрая 448

        LZ1BGD

        Коментар


        • #5
          До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

          Вашите помпи на хидравлика сигорно се вертят от въздушната струя като карате и като е на место няма какво да я върти Пажеровод е прав вижте ремаците може и нещо по сериозно да е няма логика хидравликата или я има или я няма не може да работи когато си пойска
          Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

          Коментар


          • #6
            До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

            Е, в крайна сметка задвижването на хидравликата е със зъбно колело. Убъркàл съм го снощи с 4D56.
            Значи остава да е въздух в системата, засмукан заради голям наклон?!?

            Коментар


            • #7
              До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

              Благодаря на одзовалите се,масло има.А вакум помпата къде се намира,и как се задвижва?

              Коментар


              • #8
                До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                Първоначално публикуван от bat ves Преглед на мнение
                Благодаря на одзовалите се,масло има.А вакум помпата къде се намира,и как се задвижва?
                Задвижва се пак от зъбно колело и се намира малко над хидравличната.
                https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...omp%204M40.gif

                Коментар


                • #9
                  До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                  Двете да не се задвижват от един и същ привод

                  Коментар


                  • #10
                    До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                    Първоначално публикуван от bat ves Преглед на мнение
                    Двете да не се задвижват от един и същ привод
                    Да все двигателя ги върти
                    Иначе по-сериозно, твоята кола не я познавам, но "твърдо кормило" след кал и кОпане може да има от сняг и лед по ходовата част, по същата причина може да имаш и по-"твърди" спирачки, мръсни и мокри дискове, ти натискаш с "твоето усилие, те не държат добре, ти донатискаш за да хванат по-здраво, но заедно с "твърдото" кормило в главата ти светва лампа "проблем", Имам и един съфорумски "черок" който само по някога като забоксува на наклон втвърдява спирачките, после се "самооправя" и нещо ни се въртят предположенията около АБС-то, но неможе да го хванем още .
                    Пиши след мивка и размразяване има ли го проблема и при двете,ако го има и си от Сф-то може да идваш и да е гледаме.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #11
                      До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                      Първоначално публикуван от bat ves Преглед на мнение
                      Двете да не се задвижват от един и същ привод
                      Да.
                      Усещам те накъде биеш! Обаче няма как да спрат и двете, а джипът да върви, защото са свързани към колелото на ГНП-то.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                        И при моя се случва тази система със спирачките, когато го вкарам в дълбок сняг или в кал. Става въпрос за 2.8 ТДИ, но на волана не се отразява калта и снега. Зацепването и на двете помпи на сервото и на хидравликата е директно на ангренажната верига и е изключено преплъзването на ремъци и тем подобни неща.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                          Ще обърна внимание на това което посочвате,но към края на седмицата и ще пиша.А човек около Ловеч които да помогне в случаи ,че не отстраня проблема

                          Коментар


                          • #14
                            До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                            Опитах да обезвъздуша като отлепих предницата от земята и пълен ляв-десен със задържане ,но не стана.Като го свалих до 1500об я няма,а към 3000 я има а спирачките се оправиха

                            Коментар


                            • #15
                              До: Паджеро 2.8тdi A/T - проблем хидравлика и спирачки

                              Първоначално публикуван от bat ves Преглед на мнение
                              Опитах да обезвъздуша като отлепих предницата от земята и пълен ляв-десен със задържане ,но не стана.Като го свалих до 1500об я няма,а към 3000 я има а спирачките се оправиха
                              Ако те разбирам правилно, до към 3000 об. нямаш хидравлика. Ако е така ми прилича на превъртяло в оста зъбно колело, но нямам представа как езахванато колелото към оста. Само предполагам. При по-високи обороти колелото увлича оста и има хидравлика, при по-ниски няма. Така става често при водните помпи.
                              Все пак що не свалите помпата, не е сложно и ще се види каква и е болката.
                              Незнам само дали помпата не е лопаткова и да си е заминала някоя лопатка, ама за това не съм много сигурен.
                              Don't hunt IF you can't kill
                              първо 0883 после 333 накрая 448

                              LZ1BGD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X