От известно време чета какъв ужас е неотключването на 5-тата врата - естествено П2 LWB...
Та нямало отваряне, та като заклинело - се отваряла вратата само к щанга, та какви ли не страхотии.
Е, да, и мен ме постигна същата участ - вратите се отключват, изключая петата врата.
Естествено, по законите на Мърфи, това става в балкана, при доста отрицателна температура, и съответно забравен куфар с всички инструменти. Багажника е пълен с багаж, синчето реве на последната седалка.
За късмет втория ред седалки пожела да се сгъне, аватарчето изскочи вънка, цялата натурия в багажника беше изрината навън, и екшъна започна.
Оказа се, че необходимия минимум ми виси на кръста - Ледермана беше достатъчен, но впоследствие една кръстата и една плоска отвертка бяха добро откритие.
Та, на въпроса .
Оказа се, че е необходимо да се свали тапицерията на вратата. За целта се сваля кутийката за инструменти - 4 кръстати винта.
После се сваля дръжката за затваряне на вратата - още два кръстати винта, скрити под капачета.
Оттам се разглежда внимателно кората - тя е направена от две части - горна - около стъклото на вратата, и долна, която е затисната под горната.
Идеята е да се свали добната част на кората - тя е на щипки тип "шишарки", които са направени достатъчно здраво, за да издържат многократен демонтаж и монтаж.
Не е необходимо да се сваля кората изцяло, а само от горната страна се откопчава, за да имаме видимост към операционната зона.
А същността на операцията е следната - към ръкохватката за отваряне отвътре на вратата вървят 2 тяги - едната служи за отваряне, а другата измишльотина е един индикатор, дали вратата е заключена или не. Та този индикатор се беше леко прекосил, и не позволяваше вратата да се отключи.
След много кратък размисъл тягата беше откачена - никота повече в живота ми няма да знам дали е заключена или отключена пустата врата, ама за сметка на това няма да ми прави такива парчета повече..
Та така, после сглобяване, товарене , чувство на удовлетворение...
Фотки естествено няма, защото премръзнали ръчички снимки не правят, а и бързането беше сериозно.
Та нямало отваряне, та като заклинело - се отваряла вратата само к щанга, та какви ли не страхотии.
Е, да, и мен ме постигна същата участ - вратите се отключват, изключая петата врата.
Естествено, по законите на Мърфи, това става в балкана, при доста отрицателна температура, и съответно забравен куфар с всички инструменти. Багажника е пълен с багаж, синчето реве на последната седалка.
За късмет втория ред седалки пожела да се сгъне, аватарчето изскочи вънка, цялата натурия в багажника беше изрината навън, и екшъна започна.
Оказа се, че необходимия минимум ми виси на кръста - Ледермана беше достатъчен, но впоследствие една кръстата и една плоска отвертка бяха добро откритие.
Та, на въпроса .
Оказа се, че е необходимо да се свали тапицерията на вратата. За целта се сваля кутийката за инструменти - 4 кръстати винта.
После се сваля дръжката за затваряне на вратата - още два кръстати винта, скрити под капачета.
Оттам се разглежда внимателно кората - тя е направена от две части - горна - около стъклото на вратата, и долна, която е затисната под горната.
Идеята е да се свали добната част на кората - тя е на щипки тип "шишарки", които са направени достатъчно здраво, за да издържат многократен демонтаж и монтаж.
Не е необходимо да се сваля кората изцяло, а само от горната страна се откопчава, за да имаме видимост към операционната зона.
А същността на операцията е следната - към ръкохватката за отваряне отвътре на вратата вървят 2 тяги - едната служи за отваряне, а другата измишльотина е един индикатор, дали вратата е заключена или не. Та този индикатор се беше леко прекосил, и не позволяваше вратата да се отключи.
След много кратък размисъл тягата беше откачена - никота повече в живота ми няма да знам дали е заключена или отключена пустата врата, ама за сметка на това няма да ми прави такива парчета повече..
Та така, после сглобяване, товарене , чувство на удовлетворение...
Фотки естествено няма, защото премръзнали ръчички снимки не правят, а и бързането беше сериозно.
Коментар