Здравейте!
 
Паджерото е 2,8 турбодизел, 4М40 и има всички симптоми за смяна семерингата на горивната помпа. Обаче в някакъв сервиз са сменили този клапан и са сложили от ГОЛФ. Естествено проблема си остава същия.
Може ли да се разбере дали този клапан е здрав и някакви проблеми от замяната му ще се появят ли? Замерих съпротивление 21.04 ома в това състояние.
 
Благодаря предварително!
					Паджерото е 2,8 турбодизел, 4М40 и има всички симптоми за смяна семерингата на горивната помпа. Обаче в някакъв сервиз са сменили този клапан и са сложили от ГОЛФ. Естествено проблема си остава същия.
Може ли да се разбере дали този клапан е здрав и някакви проблеми от замяната му ще се появят ли? Замерих съпротивление 21.04 ома в това състояние.
Благодаря предварително!
.Клапана се държи затворен от пружинка и като духнеш от долу стеблого му се повдига и пропуска въздуха.
Коментар