Здравейте!
Паджерото е 2,8 турбодизел, 4М40 и има всички симптоми за смяна семерингата на горивната помпа. Обаче в някакъв сервиз са сменили този клапан и са сложили от ГОЛФ. Естествено проблема си остава същия.
Може ли да се разбере дали този клапан е здрав и някакви проблеми от замяната му ще се появят ли? Замерих съпротивление 21.04 ома в това състояние.
Благодаря предварително!
Паджерото е 2,8 турбодизел, 4М40 и има всички симптоми за смяна семерингата на горивната помпа. Обаче в някакъв сервиз са сменили този клапан и са сложили от ГОЛФ. Естествено проблема си остава същия.
Може ли да се разбере дали този клапан е здрав и някакви проблеми от замяната му ще се появят ли? Замерих съпротивление 21.04 ома в това състояние.
Благодаря предварително!
Коментар