Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

    Здравейте!

    Паджерото е 2,8 турбодизел, 4М40 и има всички симптоми за смяна семерингата на горивната помпа. Обаче в някакъв сервиз са сменили този клапан и са сложили от ГОЛФ. Естествено проблема си остава същия.
    Може ли да се разбере дали този клапан е здрав и някакви проблеми от замяната му ще се появят ли? Замерих съпротивление 21.04 ома в това състояние.

    Благодаря предварително!
    Прикачени файлове
    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

  • #2
    До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

    Това е "стоп" клапана.Служи да спира горивото,когато няма захранване(12V)-така се гаси двигателя.
    На много бошови помпи(VE) е еднакъв.
    Няма нужда да го мериш,дали работи или не.Щом двигателя работи,значи и клaпана работи.
    Сменяй си семеринга и не се тревожи за клапана.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

      Колкото по-рано смениш семеринга по-добре за теб!

      Коментар


      • #4
        До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Това е "стоп" клапана.Служи да спира горивото,когато няма захранване(12V)-така се гаси двигателя.
        На много бошови помпи(VE) е еднакъв.
        Няма нужда да го мериш,дали работи или не.Щом двигателя работи,значи и клaпана работи.
        Сменяй си семеринга и не се тревожи за клапана.
        Като надуя с уста през централния отвор, въздухът излиза през малките отворчета. Това без напрежение 12V. При това положение май не трябва да пропуска?

        Първоначално публикуван от laary Преглед на мнение
        Колкото по-рано смениш семеринга по-добре за теб!
        Паджерото е на приятел, но и аз съм на същото мнение. Аз съм с Фронтера.
        Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
        VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

        Коментар


        • #5
          До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

          Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
          Като надуя с уста през централния отвор, въздухът излиза през малките отворчета. Това без напрежение 12V. При това положение май не трябва да пропуска?
          Щом двигателя си работи и се гаси нормално,значи си работи.
          Вероятно и оригиналния клапан си е работел.
          Може да пропуска въздух,в тази посока,но налягането на горивото е от обратната.Клапана се държи затворен от пружинка и като духнеш от долу стеблого му се повдига и пропуска въздуха.
          Можеш да го пробваш на акумулатора,на клемата подаваш плюс,а корпуса му на минус.Ще усетиш движението.
          Тия клапани се сменяват,когато им изгори бобината или ако са блокирали по някаква причина и не си вършат работата.Или ако не затварят добре,но това се усеща веднага по начина на угасване на мотора.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #6
            До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

            Според мен това е клапана които се монтирн на излишното гориво и служи за други цели. По спомен е нормално отворен и при подоване на напрежение затваря. Обърнете внимание на размера на отворите.
            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

            Коментар


            • #7
              До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

              Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
              Според мен това е клапана които се монтирн на излишното гориво и служи за други цели. По спомен е нормално отворен и при подоване на напрежение затваря. Обърнете внимание на размера на отворите.
              Почти отлично попадение . Този клапан е за обратното гориво и определя ,1 -помпата да дърпа от резервуара и да връща през обратното във него или 2 -частично да върти нафтата вътре във себеси
              МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

              Коментар


              • #8
                До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

                Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                Според мен това е клапана които се монтирн на излишното гориво и служи за други цели. По спомен е нормално отворен и при подоване на напрежение затваря. Обърнете внимание на размера на отворите.
                Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                Почти отлично попадение . Този клапан е за обратното гориво и определя ,1 -помпата да дърпа от резервуара и да връща през обратното във него или 2 -частично да върти нафтата вътре във себеси
                Да,ама у Голф,няма такъв клапан с такова действие...Има само стоп-клапан.
                Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                Обаче в някакъв сервиз са сменили този клапан и са сложили от ГОЛФ.
                Може и в сервиза да са объркали...
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  До: Клапан горивна помпа - 2,8 турбодизел, 4М40

                  Благодаря на всички за отговорите!

                  Поздрави!
                  Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                  VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X