Привет на всички.Проблема е следния:Когато подам на контакт светините се цъкат самички.До сега не ми е било проблем,но след като му сложих ксеноните вече това е проблем,защото когато завъртя стартера ксенона угасва и след като запали се цъка пак.А знам че това не е много хубаво за ксеноните.ако някои има идеи да помага.има и друго.фаровете мога да ги цъкам и преди да съм дал контакт.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем със светлините!
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
Явно е поставяно реле за автоматично палене на фаровете. Има хора мило и дараго дават да си го имат.
Най-добре, ходи при "жичкаджия" да го махне щом не го искаш, Ама да е кадърен, щото не се знае тоя дето е слагал релето може да е направил мазало с жиците..Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
от една страна е хубаво,защото няма начин да ги забравя фаровете и да ме съветват органите на редаПървоначално публикуван от hammer Преглед на мнениеЯвно е поставяно реле за автоматично палене на фаровете. Има хора мило и дараго дават да си го имат.
Най-добре, ходи при "жичкаджия" да го махне щом не го искаш, Ама да е кадърен, щото не се знае тоя дето е слагал релето може да е направил мазало с жиците..
,обаче от друга страна не знам дали е благоприятно за ксеноните.И значи да разбирам че не е нормално при подаване на контакт да се включват светлините.
							
						0883325028,0897568196
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
Много хитра идея,стига маслото да не е много гъсто и да пали от четвърт.Иначе мисля че ще се запалят докато върти на стартер.А ако има опция докато пали да изключват фаровете е добре.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеВържи ги през реле, което се управлява от лампата за маслото. Така ще се светкат чак когато си запалил и угасне маслената лампа.JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
Тя точно тази опция го дразниПървоначално публикуван от Калин Преглед на мнениеМного хитра идея,стига маслото да не е много гъсто и да пали от четвърт.Иначе мисля че ще се запалят докато върти на стартер.А ако има опция докато пали да изключват фаровете е добре.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
ДА и преди да сложа ксенона беше така.обаче сега си мисля да видя с един мултицет дали тока спира на цяло кога завърта стартера,т.е. когато завъртя да запаля фаровете се изключват от някакъв прекъсвач и има ли такава вероятност.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеПреди да сложиш ксенона така ли беше? Да не е станало някакво преплитане при монтажа му?0883325028,0897568196
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
Когато завърташ стартера има нарочно реле, което спира тока на фаровете. На много автомобили е така.Първоначално публикуван от AcTePuKc Преглед на мнениеДА и преди да сложа ксенона беше така.обаче сега си мисля да видя с един мултицет дали тока спира на цяло кога завърта стартера,т.е. когато завъртя да запаля фаровете се изключват от някакъв прекъсвач и има ли такава вероятност.
А проблема с автоматичното включване на фаровете ти може да се реши само с преместването на една жица от едно място на друго. Ако обаче не разбираш от жици, търси жичкаджия.
Друг вариант е фаровете да се светкат тогава, когато угасне лампата на алтернатора. Тогава със сигурност двигателя е запалил и развъртял.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
Ако я има тази опция, тогава фаровете няма да му цъкат,тоез няма да достига никакъв ток до тях, докато е на стартер.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеТя точно тази опция го дразниJEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
Ами гасенето и после пускането се получава щото на ксеноните се следи колко в напрежението на клема 30 -ако е под определено не може да работят.Но понеже на стартер напрежението пада съответно и упоменатия ефект е тука.
Аз лично бих те посъветвал да разкараш всякакви ксенони - предполагам колата ти е таз от снимката Паджеро 2- когат са проектирани тия коли никои не е и предполагал че някои ще им слага ксенони и незнам си какво.
Когато се палят има страшно големи напрежения на
клема 30 ,при постоянна работа има импулси от 40 до 120 волта ....в зависимост брат китаец как е сковал ксеноните. Тона тия дет са ОЕМ ги има а на китаиските ....
Няма ЕЦУ от старите дет да има защита от такива напрежения - при ползването на такива неща всичко нататък е на късмет.
Споделям инфо 100% инфо а естествено кои какво ще прави си е негова работа.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
Глупости, на голеееееми търкала.Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнениеАми гасенето и после пускането се получава щото на ксеноните се следи колко в напрежението на клема 30 -ако е под определено не може да работят.Но понеже на стартер напрежението пада съответно и упоменатия ефект е тука.
Аз лично бих те посъветвал да разкараш всякакви ксенони - предполагам колата ти е таз от снимката Паджеро 2- когат са проектирани тия коли никои не е и предполагал че някои ще им слага ксенони и незнам си какво.
Когато се палят има страшно големи напрежения на
клема 30 ,при постоянна работа има импулси от 40 до 120 волта ....в зависимост брат китаец как е сковал ксеноните. Тона тия дет са ОЕМ ги има а на китаиските ....
Няма ЕЦУ от старите дет да има защита от такива напрежения - при ползването на такива неща всичко нататък е на късмет.
Споделям инфо 100% инфо а естествено кои какво ще прави си е негова работа.
Ако казаното от теб беше вярно, при мен отдавна да е заминало де що има електроника, най-малкото в самоделните ми управляващи кутийки - прехода между H4 буксата и ксеноновия баласт. Вътре е на елементи на по 36V - кондензатори и диоди.
Тока към баластите минава през ключ или реле. В момента, в който ги спреш, каквито и пикове да стават при спирането, те си остават в баласта. и в жиците след релето. За пикове нагоре при палене - просто забрави. Няма откъде да дойдат. За пикове при въртящ стартер - още повече. Стартера има толкова малко съпротивление, което, още-повече в паралел с акумулатора, чието също не е никак малко, за да направиш 120 волтов пик в захранването трябва огромна мощност, която ако изобщо намериш от някъде, не само че всичко ще изпука, ами и 2/3 от кабелите ще се стопят. А сравнено с ксеноните, запалителната/ите бобина/и на един бензинов двигател прави далеч по-големи пикове (или поне се опитва), отколкото който и да е ксенон. Както по напрежение, така и по мощност, пък гледам компютрите им си живеят дъъъълги години.
...сега ако кажеш и къде точно си ги мерил, и с какво, тия пикове, ще е още по-добре. Клема 30 на паджеро може и да говори нещо на някой, но на мен със сигурност не.
ПП: И не познавам "лично" конкретното паджеро, но на повечето автомобили фаровете се спират принудително, от реле, когато въртиш стартера. И гаснат докато въртиш, независимо дали са ксенони, или обикновени халогенни крушки.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Проблем със светлините!
+1..Точно така става и при мене.днеска проверих и установих че наистина има някакво реле което спира фаровете при завъртане на стартера.От тук следва че за ксеноните не е проблем.Така няма как да забравя да включа фаровете.Благодаря на всички.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
ПП: И не познавам "лично" конкретното паджеро, но на повечето автомобили фаровете се спират принудително, от реле, когато въртиш стартера. И гаснат докато въртиш, независимо дали са ксенони, или обикновени халогенни крушки.0883325028,0897568196
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар