Някой има ли идея дали става 5 скоростната ръчна кутия и раздатка от 3.5 V6 и 2.8 TDI вместо тази, която се слага на 3.0 V6 моторите? До колкото съм чел свързано с 6G72 (3.0) и 6G74 (3.5) моторите - местата за болтове на блока, към които се закрепва камбаната са еднакви, но това е информация от сайтове, където слагат 3.5 на 3000GT примерно.
Предполагам 3.5 е с по-голяма камбана и ще трябва да се ползва моята, а пък тогава става ли кутията към камбаната? Някой виждал ли ги е свалени една до друга, ако има такъв, ще съм благодарен за евентуалната информация
Питам, защото се интересувам от по-здрава трансмисия за моето Паджеро. V5M31 кутии се слагат и до ден днешен, дори на 3.2 DID, което се пада двигателя с най-голям въртящ момент на Паджеро изобщо, тоест това е кутията, ако ще се ползва по-мощен двигател. V5MT1 ги чупили лесно с по-мощни мотори, например директно такъв от 3000GT TT. Имам някакви идеи за един charger или 2 турбини на 3.0 24V, та проучвам от рано. Предполагам информацията ще е интересна и за други.
Предполагам 3.5 е с по-голяма камбана и ще трябва да се ползва моята, а пък тогава става ли кутията към камбаната? Някой виждал ли ги е свалени една до друга, ако има такъв, ще съм благодарен за евентуалната информация

Питам, защото се интересувам от по-здрава трансмисия за моето Паджеро. V5M31 кутии се слагат и до ден днешен, дори на 3.2 DID, което се пада двигателя с най-голям въртящ момент на Паджеро изобщо, тоест това е кутията, ако ще се ползва по-мощен двигател. V5MT1 ги чупили лесно с по-мощни мотори, например директно такъв от 3000GT TT. Имам някакви идеи за един charger или 2 турбини на 3.0 24V, та проучвам от рано. Предполагам информацията ще е интересна и за други.
Коментар