Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

    Пичове ако някой се е сблъсквал със следния проблем при Мицубиши Паджеро 2,5 ТДИ моля да ми даде съвет.

    Автомобила стартира / сега, като паднаха температурите с малко по дълго задържане на стартера, но в рамките на нормалното/ изчаквам да позагрее малко и при потегляне изминавам двеста, триста метра падат оборотите и двигателя гасне. После отново стартирам изминавам същото разтояние и отново гасне. И така от два три дни. Проблемът дали е малък /в горивния филтър/ или по сложен /в ГНП/, но няма значение ДВГ дали е загрял или студен, стартира и след известно разстояние гасне.
    БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВНИМАНИЕ!

  • #2
    До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

    Аз не бих нарочвал помпата на първо време. Филтъра е главен заподозрян, особено ако си зареждал по апокрифни бензиностанции. На второ място бих огледал горивопроводите за течове - стоманените тръбички за съжаление са много болно място на Паджерото.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #3
      До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

      аз пък бих прочел ето тази тема
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=54949

      и съм много склонен да си мисля, че тук е заровено кучето..

      моето се държеше по същия начин..

      Успех!

      PS Разбира се, добре е да се елиминат всички фактори, изброени по-горе от колегата.

      Коментар


      • #4
        До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

        Май имаше някой с подобен проблем с 2.8, и се оказа семеринг на ГНП-то
        Y61

        Коментар


        • #5
          До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

          Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
          Май имаше някой с подобен проблем с 2.8, и се оказа семеринг на ГНП-то
          Да, ама 2.5 не страда от тая болест.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
            Да, ама 2.5 не страда от тая болест.
            Дано си прав
            Y61

            Коментар


            • #7
              До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

              а защо 2.5 не страда от семеринкга на гнп.
              помпата не ли е еднаква с 2.8

              Коментар


              • #8
                До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

                Първоначално публикуван от veso6 Преглед на мнение
                а защо 2.5 не страда от семеринкга на гнп.
                помпата не ли е еднаква с 2.8
                Не е.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

                  Колега започни с горивния филтар.Ако пробема не се отстранни виж горивопровода но ГНПто непипай

                  Коментар


                  • #10
                    До: ГНП или горивен филтър на ПАДЖЕРО

                    Със сигурност имаш запушване някъде.Ако не е горивния филтър погледни в резервоара, прилича ми на запушена цедка.
                    JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X