Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към знаещите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос към знаещите?

    Митцубиши L-400 4G64-132кс.Прехвърлил зъб/би на ангренажен ремък,имали опасност от удар бутало/клапан?Не е скъсан ремакът.

  • #2
    До: Въпрос към знаещите?

    И моя не беше скъсан.Даже палеше и вървеше.Не спрях на време и олекнах с 3500 лв.При мен белята дойде от разбит болт на коляновия вал и шпонката.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос към знаещите?

      Първоначално публикуван от G_P_S Преглед на мнение
      И моя не беше скъсан.Даже палеше и вървеше.Не спрях на време и олекнах с 3500 лв.При мен белята дойде от разбит болт на коляновия вал и шпонката.
      Ее, при теб беше дизел, 4D56 нали?
      Човекът пита за бензинов, GDI. Аз поне не съм запознат с подробности с този мотор и не мога да твърдя.

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос към знаещите?

        По принцип на някои бензинови двигатели един до два зъба не е фатално. За твоя точно - незнам.
        Сложете нов ремък и засечете правилно белезите. Ако запали и работи нормално значи няма криви клапани. Ако не - ще сваляте главата.
        Don't hunt IF you can't kill
        първо 0883 после 333 накрая 448

        LZ1BGD

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос към знаещите?

          Най-сигурно е да се свали главата и да проверите да ли всичко е наред, ако ли не поне замерете компресията( което не ви гарантира със сигурност, че няма криви клапани)
          Y61

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос към знаещите?

            Ако може да попитам ,тъй като чувам различни мнения за смяна на ангренажния ремък в зависимост от пробега.На колко км. максимално трябва да се сменя, става въпрос за П2 2,5 TDI.Благодаря!Ако външно излеждат като нови, питам и за 2-ТА ремъка...

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос към знаещите?

              Не разбирам, никои ли не сменя ремъци или въпроса е тъп.Доста търсих във форума и не открих нищо!

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос към знаещите?

                Конкретно за 2.5 не знам за някаква точна цифра, но принципно повечето производители препоръчват смяната да се извършва всеки 100 000км. Аз ги сменявам през 70 000км
                Y61

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос към знаещите?

                  Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
                  Конкретно за 2.5 не знам за някаква точна цифра, но принципно повечето производители препоръчват смяната да се извършва всеки 100 000км. Аз ги сменявам през 70 000км
                  Не са ли много 70000км. за парче гума?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос към знаещите?

                    Зависи какви ремъци и ролки са сложени - може да изкарат 50 - 60, виждал съм и на по 100 000 км. Но ако са сложени ментаци.... виждал съм ролка на 30 000 км буквално пред изпадане.
                    Съвета ми е да не се доверяваш на предния собственик и да си ги смениш зада си сигурен, че последствията не са приятни.

                    П.П. И за мен са много 70 000 км. но всеки сам си преценява. Около 50 000.
                    Don't hunt IF you can't kill
                    първо 0883 после 333 накрая 448

                    LZ1BGD

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос към знаещите?

                      Ангренажния ремък не е просто парче гума, е все пак има и ментета, но за качествен ремък и ролки , като че ли 50 до 70 хил. км. е реална граница за подмяна.
                      Виждал съм и оригинален ремък на 136000 км. , който видимо нямаше никакви забележки
                      Y61

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос към знаещите?

                        В такъв случай ще бъда спокоен.Благодаря много!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос към знаещите?

                          Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                          В такъв случай ще бъда спокоен.Благодаря много!
                          Колега за да си наистина спокоенангранаж закупен от България макс 50 000 км или 4 години защото на дизела после боли глава,ама твоята.
                          Иначе ремъците за първоначално вграждане издържат по 100 000 , но те са друга бира!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос към знаещите?

                            Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                            Не разбирам, никои ли не сменя ремъци или въпроса е тъп.Доста търсих във форума и не открих нищо!
                            А, писах някъде тема, в която описах как съм ги сменил. Обаче как да ти кажа, например - смени си ги на 50 000, а те вземат та изпляскат на 30000...
                            Колко ще изкарат зависи от много фактори - как са сменени (да не са пренатегнати или хлабави), какви са (марка, произход); дали не се омасляват по време на експлоатация...
                            Хубаво е да се проверяват от време на време за омасляване, напукване или ако са хлабави да се донатегнат. Лошото е, че този, който е отзад е трудно достъпен и най-често той е причината за всички бели с ремъците...
                            С две думи - когато сменяваш маслото, свали и пластмасовото капаче и ги огледай, от полза ще е.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос към знаещите?

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              А, писах някъде тема, в която описах как съм ги сменил. Обаче как да ти кажа, например - смени си ги на 50 000, а те вземат та изпляскат на 30000...
                              Колко ще изкарат зависи от много фактори - как са сменени (да не са пренатегнати или хлабави), какви са (марка, произход); дали не се омасляват по време на експлоатация...
                              Хубаво е да се проверяват от време на време за омасляване, напукване или ако са хлабави да се донатегнат. Лошото е, че този, който е отзад е трудно достъпен и най-често той е причината за всички бели с ремъците...
                              С две думи - когато сменяваш маслото, свали и пластмасовото капаче и ги огледай, от полза ще е.
                              Здравейте и за много години на всички
                              Следейки темата/понеже и аз съм от скоро горд собственик на Паджеро 92г. 2,5 дизел/реших и аз да не се предоверявам на предният собственик ,и реших да сменя ремъци и ролки. Та имам едни питане?Ангренажният ремък на моят змей един ли е или са два /отваряйки пласмасовият капак от пред видях само един /ако са два къде да гледам?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X