Някой запознат може ли да ми обясни за какво служи това  нещо до свещите  на снимката http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-PAJ...item3efa0f481f
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Въпросче
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпросче
колега, отвори този документ
https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...dvigatelya.pdf
Прочети го внимателно целия
После се върни на 41 страница, и виж приложената схема
Това същото нещо е анонсирано като " гасящий резистор свечей накаливания "
Успех!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпросче
Много странно
 Единият край на резистора е свързан към корпус и ако се закачи към маса корпуса не виждам никакъв смисъл от него.
Гасящ резистор ще е ако плочката се свърже към общата шина захранваща свещите.
А оригиналният гасящ изобщо не изглежда така.
Кит някакъв...
Предполагам за слагане на свещи, предназначени за едната система, на другата.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпросче
Решил съм да взема ДВИГАТЕЛ Rebuild Kit за моето паджеро vin-V444059022 от тук http://www.milneroffroad.com/categor...p?cID=9792&p=8 но ми вади два комплекта а аз незнам кой от двата е за моя двигател ако може някой технически грамотен да ми помогне за да знам кой комплект да взема двигателя ми е V44WG 1993 година май месец ако това помага с нещо че вече се изтормозих с тая машинка реших основен ремонт и ново турбо ако и тогава не се оправи незнам понеже в момента няма палене .
							
						Последно редактирано от psarito; 16-12-09, 15:24.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпросче
Струва ми се, че стреляш напосоки. Така ще ти излезе солено. Някой да ти направи свястна диагностика и тогава ремонтирай и сменявай.Първоначално публикуван от psarito Преглед на мнениереших основен ремонт и ново турбо ако и тогава не се оправи незнам понеже в момента няма палене .
Не е редно да давате по 3 бона за ремонти и после да сте пак на тръни.
А иначе за годините е както казва valko
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпросче
Ами незнам напосоки ли е но турбината хвърля масло в нагнетвателните колектори и като карам по магистралата изведнъж хвърля толкова много дим отзад и се ускорява сама за 15-20 секунди и за 160 километра няма грам масло в двигателя освен това и неможе да запали сега като захладня значи давам на стартер върти но нищо втори път така е изпука но не пали и ако имам късмет на третия почва да хълца и да се мъчи да запали ако не ми е паднал акумулатора разбира се през това време свещите са нови просто освен да няма компресия друго не ми идва в главата реших да ги взема тия неща и да я правя в Бг нова турбина и ремонтния комплект поне да знам че ще стане кола а и колега Паджеровод да знаеш някой в твоя край които може да се заеме с такъв ремонт.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпросче
Значи може да минеш с ремонт на турбото, а не непременно ново.
За свещите, въпреки че са нови, трябва да си сигурен че се захранват правилно и дали са правилният модел. Също мерене на компресията, проверка на впръскването и чак тогава преценка за ремонт.
Абе просто трябва да попаднеш на майстор, но за съжаление аз не мога да ти препоръчам.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпросче
аз мога да ти препоръчам много добри маистори,които се занимават само със дизели и гаранция че ще ти решат проблема ,обаче е малко далечко .става въпрос за варнаПървоначално публикуван от psarito Преглед на мнение........ някой в твоя край които може да се заеме с такъв ремонт.
							
						0883325028,0897568196
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар