Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зимата, студа и дизела ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Зимата, студа и дизела ...

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    ..
    Които си ги има стандартно и при северните варианти на Паджеро между впрочем...
    всъщност, не изключвах тази възможност

    при Нисан - да
    при Митсубиши - не?

    всъщност, визуален оглед достатъчен ли е?

    въпроса ми е към гуруто..

    и има ли необходимост от реконструкция - МитсуНисан?
    то, май, отговора вече е ясен, де

    не е Ясен-модератора, а е ясен..

    ама все пак, with litlle help from fy friends..

    Коментар


    • #17
      До: Зимата, студа и дизела ...

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      има ли необходимост от реконструкция - МитсуНисан?
      Необходимост - не, но ако има някъде добра идея, като тази в случая за "малкия кръг", защо да не се ползва?

      От друга страна, от горчивия опит при биметалните регулатори на вискомуфите знаем, че се прецакват лесно, а ГНП-то се охлажда от нафтата и ако остане без рециркулация при голяма жега няма да е добре.

      Коментар


      • #18
        До: Зимата, студа и дизела ...

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Ако нафтата си влачи парафин от резервоара, пак ще затлачи филтъра. Рециркулацията я има само при малко натоварване, като настъпиш, почти нищо не се връща обратно. Това устройство сигурно работи с допълнителни нагреватели на магистралите и филтъра.
        Които си ги има стандартно и при северните варианти на Паджеро между впрочем...
        Това топли филтъра. Как ще го затлачи, като прилично количество нафта там се върти и топли постоянно, а в него постъпва само толкова, колкото харчи двигателя?

        За рециркулацията при пълна газ - винаги я има. Количеството нафта, което се впръсква, се определя от помпата. По-голямо впръскване значи по-малко обратна нафта от помпата и повече от дюзите. Обаче пък газ се дава при поне 2000 оборота, а обратната нафта пряко зависи от оборотите. Така че според мен потока е стабилен като количество, и се увеличава с оборотите на двигателя.

        При подходящ случай може да пробваме де.

        Допълнителни нагреватели няма. Цялата схема я виждаш няколко поста по-горе. Има и система с допълнително подгряване, но нагревателя е пак в държача на филтъра, и такава на живо не съм виждал - няма я дори в английските варианти. Вероятно я има в скандинавските, но не мога да знам. За нея предполагам че имам свободна букса, но конкретната букса може и да е за друго.

        Сега за биметалната пластина - проблема на вискосъединителите е че тая пластина се уморява и спира да действа. Ефекта от уморяването тук е че пластината ще остане в отворено положение, тоест ще има циркулация и на студено. Тоест, изкривявайки се към затваряне от студа, като е уморена няма да може да притиска отвора с нужната сила, и съответно ще седи отворена, поне в някаква степен. Позагледай се в схемата и ще разбереш какво имам в предвид. Тия терзания ме мъчиха и мен в началото, но стигнах до тоя извод.

        А перфектна система за подгряване на нафтата естествено няма. Все нещо някъде може да се скапе в неправилната посока.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Зимата, студа и дизела ...

          Много си е добра схемата. Сигурен ли си, че командният елемент е биметален? Аз бих го направил с гранули като на обикновен воден термостат.

          Коментар


          • #20
            До: Зимата, студа и дизела ...

            Биметален е. Даже си има болтче за регулиране. Беше топнато в някаква пластмаса за да не се разрегулира, и така си го и оставих. В смисъл, не съм го пипал.

            Вижда се като се свали филтъра. Пластина, закрепена с 2 болтчета, едно над друго. Долното просто за крепеж, а горното - за регулиране.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X