Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

    Здравейте колеги,

    имам следният проблем с Паджерото, карам го от около една година, но в последно време след като запали(когато е студено) работи около 30 сек. и гасне, след запалването не може да се форсира и прекъсва(първоначално пали много лесно). След това въртя доста време докато запали отново и започва да работи нормално. Направи два пъти и друг номер 3, 4 минути след като тръгна(когато не е загряло), в момента в който пусна газта гасне и после пак много трудно пали. Отгоре на всичко и гори масло около 2-3л на 10хил. Паджерото е автоматик, ако има някакво значение.
    Моля някой да даде съвет от какво може да са тези проблеми.

  • #2
    До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

    За гасненето - дърпа въздух от някъде по горивната система.

    За маслото - нямам идея. Може да е всичко, от гумички на клапаните, през турбо, та до двигател за ремонт.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

      Възможно ли е всичките проблеми да са от нафтовата помпа-да дърпа въздух и да вкарва масло в нафтата?

      Коментар


      • #4
        До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

        Първоначално публикуван от petre_pitbul Преглед на мнение
        Възможно ли е всичките проблеми да са от нафтовата помпа-да дърпа въздух и да вкарва масло в нафтата?
        Даи инфо с кои мотор си - аз съм разглеждал само 4М40 -тои е с роторна помпа и там масло няма дет да ходи до помпата.

        Тривиалното губене на масло- или изтича навън -огледаи дали мотора не е омаслен - или го вкарва в цилиндъра и го папа.
        Махни маркуча за вентилация на картера и виж и на топла и на студена кола колко пари има- 2-3 литра не е супер много но би трябвало да личи ако идва от картера.

        Коментар


        • #5
          До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

          Първоначално публикуван от petre_pitbul Преглед на мнение
          Възможно ли е всичките проблеми да са от нафтовата помпа-да дърпа въздух и да вкарва масло в нафтата?
          Да.
          Жокер - семеринг http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...D%E3+%C3%CD%CF

          Това за гасненето, но както са ти казали горе - загубата на масло е от друго място.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

            Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
            2-3 литра не е супер много...
            Литър - разирам, айде литър и нещо. Ама 2-3 си мисля че е много.

            Ама както каза колега по-горе, може да се окаже помпа. Ако до нея ходи масло, нищо чудно и да смуче въздух, и да вкарва масло.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

              Току що се консултирах(по телефона) с майстора, който евентуално ще го прави и той щом чу за какво става въпрос веднага "определи" помпата като проблем и че трябва да я рециклира, т.е. да сменя някакви втулки...

              Коментар


              • #8
                До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                Колега имах същият проблен и с гасненето и с маслото,гасненнето го оправих като смених втулки и семеринга на помпата,а маслото като махнах маркуча за изпаренията да не влиза във въздушния филтър и да смуче през фитъра а директно от вън,защото като се зацапа фитъра с пепел и започваше да ми чезне маслото на 10 000-2 литра.УСПЕХ И ПИШИ КАКВО Е СТАНАЛО
                [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

                Коментар


                • #9
                  До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                  Първоначално публикуван от Branko_80 Преглед на мнение
                  Колега имах същият проблен и с гасненето и с маслото,гасненнето го оправих като смених втулки и семеринга на помпата,а маслото като махнах маркуча за изпаренията да не влиза във въздушния филтър и да смуче през фитъра а директно от вън,защото като се зацапа фитъра с пепел и започваше да ми чезне маслото на 10 000-2 литра.УСПЕХ И ПИШИ КАКВО Е СТАНАЛО
                  Някъде трябва да има клапан по пътя на маслените пари. поне при мен е така. Ако пружината му е поотслабнала, или се е задръстил и не затваря добре, ефекта за маслото е тоя. Обикновено е сменяем, но не знам дали се предлага като резервна част. Друга честа причина е задръстването с гняс на маслоотделящите магистралки в капака на клапаните или където са. Тогава не птделят ефективно по-големите капчици от изпаренията, а вместо това двигателя ги изгаря, като ресу,тата е пак същия - повишен разход на масло.

                  Кофтито при твоя вариант е че турбото седи малко по-сухо. Дали и какви последици може да има - не знам. При мен е омаслено всичко след входа на маслените пари по пътя на въздуха - турбина, интеркулед, входящ колектор, обаче запушване и гняс няма никъде, и масло харчи в рамките на нормалното - около половин литър на 7500км. Съответно между смените не доливам, понеже си е в норма.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                    По двигателя никъде няма теч на масло, но ми прави впечатление, че след каране на високи обороти, особено по гората, като сляза много силно се усеща миризмата на изгоряло масло. Но все пак утре влиза в сервиз и ше напиша какво е излязло в крайна сметка.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                      Колеги проблема вече е отсранен, поне що се отнася до гасненето. Майстора по негови думи е рициклирал помпата и някакви семеринги и уплътнения+някакви ремъци сменял, та общо "сромната" сума от 670лв. е живи и здрави! Дано поне всичко е ОК.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                        E, дано всичко е наред от тук нататък.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                          [QUOTE=petre_pitbul;954812]Колеги проблема вече е отсранен, поне що се отнася до гасненето. Майстора по негови думи е рициклирал помпата и някакви семеринги и уплътнения+някакви ремъци сменял, та общо "сромната" сума от 670лв. е живи и здрави! Дано поне всичко е ОК.[/QUOTE
                          Колега ако майстора е сменил всичко дето ти е казал и трябвало да се смени няма да имаш никакъв проблем повече с помпата.Честито и със здраве
                          [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

                          Коментар


                          • #14
                            От: До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                            [QUOTE=Branko_80;955441]
                            Първоначално публикуван от petre_pitbul Преглед на мнение
                            Колеги проблема вече е отсранен, поне що се отнася до гасненето. Майстора по негови думи е рициклирал помпата и някакви семеринги и уплътнения+някакви ремъци сменял, та общо "сромната" сума от 670лв. е живи и здрави! Дано поне всичко е ОК.[/QUOTE
                            Колега ако майстора е сменил всичко дето ти е казал и трябвало да се смени няма да имаш никакъв проблем повече с помпата.Честито и със здраве
                            Колеги,знае ли някой капака на клапаните може ли да влияе за разхода на масло и проблема дали не е от него.

                            Коментар


                            • #15
                              От: До: Паджеро 2,8 TDI 97 г. проблем с работата на двигателя.

                              Първоначално публикуван от lotoscar Преглед на мнение

                              Колеги,знае ли някой капака на клапаните може ли да влияе за разхода на масло и проблема дали не е от него.
                              Влияе, и то силно - на него е маслоотделителят преди изхода за вентилация на картера.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X