Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматик или ръчка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Автоматик или ръчка

    Здравейте и моля предварително да ме извините ако ви питам някоя глупост.Не съм навътре в нещата и затова се обръщам към вас.
    Та става на въпрос за Pajero 2.8 diesel 96/7 година American dream или GLS.
    След около 3 седмици ще ходя или по-правилно ще минавам през Германия и съм намислил да си купя паджеро но какво е въпроса?Да избягвам ли автоматици или също да ги прегледам и ако да какво да проверявам?Никога не съм карал автоматик а мненията които прочетох са доста противоречиви.За мотора си мисля че 2.8 e добър но може и да греша естествено просто съм пристрастен към дизеловите мотори.
    И да ви кажа и за какво ще се ползва -наи вече по път но при доста зимни условия(живея в Норвегия).Затова 4х4,затова паджеро.Е има и нормално време но горе долу е 1 към 1 зима/пролет/eсен/зима.
    Щесъм много благодарен за всякакви мнения.

    Моля да ме извините че пиша бавно но ми е доста трудно на кирилица но все пак ще се усъвършенствам няки ден.

  • #2
    До: Автоматик или ръчка

    Поздравления за избора.
    Щом си пристрастен към дизел, 2.8 определено е по-добрия вариянт.
    Няма причина да избягваш автоматика, доста надежден, аз избягвам ръчните скорости(не че съм чувал нещо лошо), но и предпочитам бензиновите версии.
    Според мен, най-важно е да търсиш "Суперселект" раздатка!
    Във форума има цялата необходима информация, ползвай търсачката или чети наред и ще ти се изясни всичко.
    Успех!
    VARADERO SD2

    Коментар


    • #3
      До: Автоматик или ръчка

      Тук въпроса пак опира до русата или черната.
      Аз доста дълги години карах само ръчни скорости сега твърдо заставам зад автоматика и повече кола с ръчни скорости няма да си купя освен ако не е някоя бегачка. Но за в гората или за по прецизни терени за теглене или за тормозене според мен автоматика не става но аз паджерото го карам само по асвалт и от там изхожда моето мнение поради тази причина не си купих и дизел защото не харесвам дизеловите мотори на мицубиши як бензинов мотор и автоматик и пътуването става песен не,че аз много пътувам но според моите разбирания моето превозно средство искам да е комплектовано така сега остава ти да решиш твоите нужди и приоритети какви са и да си намериш твоята кола.
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • #4
        До: Автоматик или ръчка

        В немско има много малко автоматици - много е дълго за обяснение но накратко - които има каквто и да е камион от сорта -таква дет наистина е 4х4 а не паркетник- му скъсва шортите от каране в гората .
        Демек ползват си ги хората по предназначение.
        Ако някъде изпадне свесно - то искат маика си и баща си....ако са го карали по магистралата може външно да е ок ама аз имам впечатления от 2.8 мотора - ми тои на 120 ще му връкнат буталата дет се вика а с 120 в немско и тировете те изпреварват.

        Моя съвет е да вземеш от острова- за около 3 000 евро има супер паджера -дето според мене само по улица са вървяли.

        Коментар


        • #5
          До: Автоматик или ръчка

          Колега,здравеи !
          Аз имам 2,8тд и гори 15/100 нафта средно. Ако в Норвегия нафтата е ефтина И наистина повече от 110км/ч му идват множко.
          Иначе за проходимост/комфорт за мен е наи добрата комбинация
          Дано намериш запазен. Успех
          Последно редактирано от plamensolakov; 23-11-09, 17:09.
          Audi a4 2,5 tdi
          Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
          Не всичко, което има две бузи е лице!

          Коментар


          • #6
            До: Автоматик или ръчка

            Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
            В немско има много малко автоматици - много е дълго за обяснение но накратко - които има каквто и да е камион от сорта -таква дет наистина е 4х4 а не паркетник- му скъсва шортите от каране в гората .
            Демек ползват си ги хората по предназначение.
            Ако някъде изпадне свесно - то искат маика си и баща си....ако са го карали по магистралата може външно да е ок ама аз имам впечатления от 2.8 мотора - ми тои на 120 ще му връкнат буталата дет се вика а с 120 в немско и тировете те изпреварват.

            Моя съвет е да вземеш от острова- за около 3 000 евро има супер паджера -дето според мене само по улица са вървяли.
            Не е баш така с Немските возила.А колкото за кола,джип от "острова" човека най вероятно няма намерения да я кара в Австралия или Индия а в България.

            Коментар


            • #7
              До: Автоматик или ръчка

              Първоначално публикуван от Немезис Преглед на мнение
              Не е баш така с Немските возила.А колкото за кола,джип от "острова" човека най вероятно няма намерения да я кара в Австралия или Индия а в България.
              Човека е написал-НОРВЕГИЯ
              това е моят джип,засега...:lol:

              Коментар


              • #8
                До: Автоматик или ръчка

                Първоначално публикуван от tihomir7 Преглед на мнение
                Човека е написал-НОРВЕГИЯ
                Така е ама кой да го прочете (макар че това не променя нещата с дирекцията)на острова(Англия)

                Коментар


                • #9
                  До: Автоматик или ръчка

                  Е вие ме разочаровате сериозно от 2.8 мотора.Аз лично имам добри впечатления от дизелови мотори но други не на митсубиши.А колкото до това че ги скcсват в немско така е но в нашенско те от там идват и то с още по несигурен произход...А тук са доста скъпи почти двойно спрямо Германия.Знам че в Англия са по евтини но мен не ме устройва особено десен волан и ходене до там и после една чанта пари за местене на волана....кофти работа.
                  Благодаря за мненията ще се оглеждам за още.


                  p.s.Вярно автоматици по-рядко има.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Автоматик или ръчка

                    Много бързо се разочероваш,колега това все пак е джип(истински) и тежи 2200кг празен освен това и автомат!
                    Audi a4 2,5 tdi
                    Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
                    Не всичко, което има две бузи е лице!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Автоматик или ръчка

                      Колега - аз живея постоянно в немско - след още малко правя 10 години в тая страна........

                      Както ти казах - в немско има особености - ако някои има пари за някаква джипка тои е богат - обикновно си купува паркетник .
                      То тука в немско и в наи забутаното село е асфалтирано - за какъв чеп му е на някои такава кола....
                      Другото е -поддръжката на каквато и да е японска кола в немско е дебела,а камо ли на джип - ми такова митсубиши не могат го вдигна на подемник в 80% от сервизите а там дет могат бръснат яко.Другото е че не става да дадеш някои лев и да минеш преглед така че трябва да се рмонтира.
                      Та които си е купил истински 4х4 обикновено не му стои за украшение в гаража а е наврян в калта в гората.

                      Както ти казах от друга страна с такова паджеро почти не може да се кара на магистралата - там тировете обикновено карат с 140 а на 140 на паджерото му се завива свят (поне тва с 2800 )
                      Колата не е лоша но не е за магистрала - 2 тона е а 2,8 мотора е 125 коня.

                      Аз също като тебе бях много отрицателно настроен към десния волан - точно 10 мин и не ми пукаше - бях съветник при покупката на паджеро 2,8 за мои роднина.
                      навъртях му поне 1000 км и никакв проблем че седя от другата страна.От друга страна коата беше на истински 97000 - е има още бая ресурс в нея и си личи че не е била в калта.
                      Само заради това че волана е нормален не си струва да се купува митсубиши на 250 000за същите пари като такова с другия волан но на 100 000 - разликата е огромна .....

                      в кралството има паджера на по 40 -50 000 мили -за по 3к-4к лири (горе долу същите евра) - по силите на много хора получаващи и наи скромна западна заплата .
                      Та това мога да ти кажа.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Автоматик или ръчка

                        Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение

                        Както ти казах от друга страна с такова паджеро почти не може да се кара на магистралата - там тировете обикновено карат с 140 а на 140 на паджерото му се завива свят (поне тва с 2800 )
                        Колега, не съм живял в Германия, но често съм пътувал и минавал! Ще ме извиняваш, ама тирове с 140 по магистралата не съм видял! Ограничението им е вградено 90 км/ч. и да не искат го спазват! Като тръгне някой тир да изпреварва друг с разлика в скоростта от 2-3 км/ч. е мъка!
                        יעבור
                        «И това ще мине»

                        Коментар


                        • #13
                          До: Автоматик или ръчка

                          Pajerofen, не разбирам какво очакваш от автомобил 2200кг собствено тегло и форма на фотиол. Естественно , че нормална скорост за каране по магистрала с него е около 100-110, и да среден разход за 2.8 мотора, автомат е 12л. Но който и да вземеш такъв автомобил за пример със същата аеродинамика, конски сили и тегло, той ще има такива показатели. 100-110км/ч е нормална скорост и то при положение , че казваш , че ти е нужен за зимни условия. Искам да видя тези тирове които хвърчат зимата със 140км/ч по магистрала .

                          Коментар


                          • #14
                            До: Автоматик или ръчка

                            Е на мен ми е ясно че състезателни способности не мога да очаквам от кола с подобни габарити.
                            Имах впредвид че прочетох доста други коментари колко бил кофти мотора и т.н.
                            Това е колата за мен на 99% но коя ск кутия е по добра в зимна обстановка най вече спускане на наклони и внезапно налагане на минаване на по ниска предавка не че е много разумно на лед но при механична кутия може да се кара почти без спирачка.Как е това при автоматите?
                            А за разхода това е ясно не може да е като на лек автамобил все пак джип е.Не че е много евтино горивото 1л нафта е около 2.70 бг лева но това не е най големия проблем.Идеята е да ида от А до Б когато трябва а не след половин час буксуване и да имам известно място за инструменти(дърводелец съм) каквото при паджерото има даже в излишък.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Автоматик или ръчка

                              Първоначално публикуван от pajerofen Преглед на мнение
                              Е.Как е това при автоматите?
                              .
                              Ами същото! Автомата си има 1,2,3 например, включваш си на 1 или 2 и си слизаш! Ако е много стръмно включваш и бавните и можеш да слезеш да си ходиш до колата!
                              יעבור
                              «И това ще мине»

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X