Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

    Да ви разкажа и за моето паджеро.96г. със система парт тайм или easy select както и да се казва, блокаж на задния диф, автоматични хъбове които не действат.Доколкото знам вкл. на 4H или бавните става при спрял автомобил.Както е казал немеца: Ауто стопен ласен.Но за съденителя нямам идея, предполагам няма значение.
    Grand Cherokee WJ 4.7 V8
    Това е положението.

    Коментар


    • #47
      До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

      И аз да питам за раздатката супер селект. На бавните като е заключен централния диф променя съотношението преден заден 33 на 67 или нещо подобно. Въпроса ми какво става като го заключа на бързите.

      Коментар


      • #48
        До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

        За кое паджеро говориш? При паджеро 2 разпределението е 50/50
        При третото май има виско което регулира отношението.

        Коментар


        • #49
          До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

          Първоначално публикуван от newuser Преглед на мнение
          не съм на ясно когато се пусни 4х4 + блокаж на средния диференциял или лоста като е на 4х4 HLLC така е писано там бива ли да се кара бързо и по завои ?
          а пусна а гръмна ма иначе доста копетентно питаш, маи си го знаеш , нема нищо де питаи
          sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

          Коментар


          • #50
            До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

            Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
            За кое паджеро говориш? При паджеро 2 разпределението е 50/50
            При третото май има виско което регулира отношението.
            Паджерото е 2 91г 2.5 тди.При бързите съотношението е 50на50.И като заключа дифа на бързите какво става освен че светка лампа на таблото.Без да го заключвам пак си е толкова.

            Коментар


            • #51
              До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

              И на бавни и бързи разпределението е 50/50 при паджеро 2.
              То е просто механичен блокаж.

              Коментар


              • #52
                До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
                И на бавни и бързи разпределението е 50/50 при паджеро 2.
                То е просто механичен блокаж.
                Механичен ама какво блокира.

                Коментар


                • #53
                  До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                  Централния диф. Така може да ти боксува по едно колело на мост. Като не е блокиран е достатъчно да ти превърта едно от четирите колела и си оставаш там.
                  Зима иде

                  Коментар


                  • #54
                    До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                    Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                    Централния диф. Така може да ти боксува по едно колело на мост. Като не е блокиран е достатъчно да ти превърта едно от четирите колела и си оставаш там.
                    Значи въпроса ми е със заключването централния диф когато светва жълтата лампа.При първото движение на малкия лост напред включвам предния мост.Тогава ще буксуват едно от пред и едно отзад колела.Още един път напред малкия лост и светва жълтата лампа.Е да ама пак ще си боксуват едно от пред и едно отзад.Какво съм заключил като не се променя нищо.При втория ход напред на малкия лост заключването централния диф не променя поведението на автомобила.Какво точно пропускам.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                      Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                      Централния диф. Така може да ти боксува по едно колело на мост. Като не е блокиран е достатъчно да ти превърта едно от четирите колела и си оставаш там.
                      оппала
                      я да уточним

                      ако три от колесата са в киреча, и едно във въздуха, отде ще избяга въртящия момент?

                      с и без блокиран централен диф?

                      по презумпция преден блокаж няма

                      приемаме простия вариант - LSD отзад, и да речем, предно дясно, или ляво - по избор - във въздуха?

                      къде и кога ще отече момента?

                      ха сега?

                      Коментар


                      • #56
                        До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                        Въпроса ми е като светне жълтата лампа в средата какво е станало.Заключил съм централния диф.Е да де ама каква е ползата.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          оппала
                          я да уточним

                          ако три от колесата са в киреча, и едно във въздуха, отде ще избяга въртящия момент?

                          с и без блокиран централен диф?

                          по презумпция преден блокаж няма

                          приемаме простия вариант - LSD отзад, и да речем, предно дясно, или ляво - по избор - във въздуха?

                          къде и кога ще отече момента?

                          ха сега?
                          Двете задни, задно ще си буксуват в "киреча" въртейки се (ако си LSD ) почти синхронно(зависи от сцеплението и консистенцията на киреча) ,движени от 50% вътрящ момент. другите 50% отиват към предния мост и понеже нямаш преден блокаж,колелото дето е във въздуха ще върти на воля а другото ще дреме в "киреча"....
                          може и по-технично,ако това не помогне
                          TЛК 80-4.2ТД
                          ТЛК 73-2.4ТД
                          ...................

                          Коментар


                          • #58
                            До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                            Въпроса ми е като светне жълтата лампа в средата какво е станало.Заключил съм централния диф.Е да де ама каква е ползата.

                            Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                            Централния диф. Така може да ти боксува по едно колело на мост. Като не е блокиран е достатъчно да ти превърта едно от четирите колела и си оставаш там.
                            Човека е отговорил доста ясно - при отключен централен диф е достатъчно да забоксува едно от колелата, за да останеш в ла*ната.
                            Като го заключиш, ако ти боксува задна гума се вадиш с предните и обратно. Точно щото дифа е блокиран и не може всичкия въртящ момент да "отече" през боксуващото търкало.

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от plmen Преглед на мнение
                              Въпроса ми е като светне жълтата лампа в средата какво е станало.Заключил съм централния диф.Е да де ама каква е ползата.
                              каква е ползата ли .......голяма
                              когато централния диф е блокиран преден и заден кардан въртят в синхрон 50/50%!
                              съмнявам се да ти стане много ясно само с писанки,най добре е някой да ти покаже и обясни нагледно. трансмисиите не са сложни практически,но теоретически с многото си термини объркват по-младите 4х4 ентусиасти!

                              Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
                              Въпроса ми е като светне жълтата лампа в средата какво е станало.Заключил съм централния диф.Е да де ама каква е ползата.


                              Човека е отговорил доста ясно - при отключен централен диф е достатъчно да забоксува едно от колелата, за да останеш в ла*ната.
                              Като го заключиш, ако ти боксува задна гума се вадиш с предните и обратно. Точно щото дифа е блокиран и не може всичкия въртящ момент да "отече" през боксуващото търкало.
                              +1...."за да не оставаш в ла....та "
                              Последно редактирано от huko; 28-03-09, 22:57.
                              TЛК 80-4.2ТД
                              ТЛК 73-2.4ТД
                              ...................

                              Коментар


                              • #60
                                До: Mitsubishi Pajero - въпроси за 4х4 режими, блокаж

                                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                                оппала
                                я да уточним

                                ако три от колесата са в киреча, и едно във въздуха, отде ще избяга въртящия момент?

                                с и без блокиран централен диф?

                                по презумпция преден блокаж няма

                                приемаме простия вариант - LSD отзад, и да речем, предно дясно, или ляво - по избор - във въздуха?

                                къде и кога ще отече момента?

                                ха сега?

                                Че кой каза, че има LSD отзад. Говоря за ситуацията с обикновени преден и заден диф.
                                При работещо LSD и блокиран централен диф, ще имаш 3 въртящи се колела, тоест може да загубиш предния мост, ако едното няма сцепление. При липса на LSD - 2 въртящи, едно на преден мост, едно на заден. При отворен централен - 1...
                                Зима иде

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X