Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем - аларма с engine start

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем - аларма с engine start

    Колеги , намерих си перфектна аларма с пеиджър с LCD дисплей и всички екстри - палене , интерколер таймер и още 30 програмируеми ф-ции. Монтирах я педжъра получава сигнал на 700-800 метра без проблем. Сега остана да я напасна към запалването , все пак зима иде и подгрят автомобил + парно си е екстра , за да не гладам като индианец пишеща машина има ли някой, който има човек преборил се с това "чудо" или после аз ще давам акъл. Ако имате алармаджия НАШ човек давайте така и така ще се цака ама по добре парите да се въртят около нас-КРИЗА Е!!!
    Последно редактирано от Паджеровод; 19-10-09, 22:11.
    0876 0876 89 / salex0666@gmail.com/л.с.

  • #2
    До: HELP-аларма с enge start

    Такаа, това в заглавието ако е ENGINE start и ако по-долу е с LCD дисплей, кажи да ги поправя

    Коментар


    • #3
      До: HELP-аларма с enge start

      Абсолютно прав си PAJEROVOD, извини ме и моля те коригирай обявата. Ако нямаш и нищо напротив някой път като си ходя към Копривщица мога да отскоча и да се запознаем лично - за мен ще е голяма чест!
      0876 0876 89 / salex0666@gmail.com/л.с.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем - аларма с engine start

        Колега щом си се справил с монтажа като цяло ще се оправиш и със старта не е толкова сложно. Едно от важните неща е да вържеш информацията за свободна скорост. Ако джипката е автомат това добре вързва се на паркинг лампата но ако не е трябва да си купиш едно ключе което върви с жило и да измислиш къде да го монтираш обикновенно на скоростния лост отдолу което да сработва само на свободна. Второ за дизел се вързва лампата на подгряването за да разбере кога да завърти стартера алармата и трето лампата на маслото или на алтернатора за да разбере дали колата е запалила или не. Това е принципа на действие на почти всички аларми със запалване. Ако твоята е по различна дай някаква схема и да помагаме с каквото можем.
        [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
        [/FONT]

        Коментар


        • #5
          До: Проблем - аларма с engine start

          Изопщо не зацепих за датчиците. Относно автоматика - Паджерото не ми позволява да извадя ключа ако не съм на паркинг. Но за подгряването и алтернатора си абсолютно прав. Това ме наве на мисълта , че имам нужда от поне три релета 1- за подгряването (когато изгасне контролната лампа), 2- за алтернатора (когато започне да зарежда) и трето контакт (може би) М-М-М-М ДА ЩЕ СЕ МИСЛИ И МАЙ МАЛКО ПОМОЩ НЕ ЩЕ ДА Е ЗЛЕ. Ако има интерес мога да пратя снимки на алармата и повече информация за връзването. Самата аларма е 110лв. с вградени имобилайзер ( до три различни блокажа) , дистанционно и пейджър/дистанционно с LCD дисплей с индикация на засегнатите зони, двузонов шоков датчик и много други полезни опции.
          0876 0876 89 / salex0666@gmail.com/л.с.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем - аларма с engine start

            Ако не ти е проблем - даи инфо за тая аларма,поне направи малко снимки-за аларма с мотор старт и обратна възка 110 кинта е добра цена- поне без да съм видял алармата. Искам да изясня нещо -на кое викаш пеиджър?
            Мен ме интересува обхвата на дистанционото- ако се пали колата поне от 300метра е супер,а другото е дали има обратна връзка дали е запалила-та затова питам за пеиджъра.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем - аларма с engine start

              Лично съм я тествал и без поблем покрива разстояние от 500-до към 700 метра. Индикацията на пейджъра ми дава информация за моментното състояние на колата, както и коя заона е задействала алармата. По книжка дават 2000-3000 метра ??? но с батрерия в пейджъра тип 1,5в. ААА какъв предавател и с каква мощност има в него??? няма логика радиостанция с мощен акомулатор покрива има няма от 3000-5000 метра........ но за мин.500м. поне съм тествал за повече не ми се е налагало и да пробвам.Нощно време като мине някой "спортист" с Ремус и производни веднага ми изписква и вибрира и мига индикация под нарисуваната кола. Самият пейджър е с всички екстри / вибрация , тих режим от него мога да контрулирам зоните под охрана , заключване на бутоните ето го и него , а утре схема и кутия......
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от salex75; 20-10-09, 21:39.
              0876 0876 89 / salex0666@gmail.com/л.с.

              Коментар


              • #8
                До: Проблем - аларма с engine start

                Ще споделиш ли от каде си я закупил, че и аз бера ядове със тази която ми дойде жипката.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем - аларма с engine start

                  И цена ако може.
                  GSM: 0898 554713
                  Уебсайт: BULEXTREME.com

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем - аларма с engine start

                    Е той човека си я е написал - 110.
                    подаръци за мъже от FACOM
                    промоция на читави инструменти

                    и на хоби такива

                    тел. О879 Ч8Ч 2З5

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем - аларма с engine start

                      Първоначално публикуван от empty Преглед на мнение
                      И цена ако може.


                      Първоначално публикуван от salex75 Преглед на мнение
                      Самата аларма е 110лв. с вградени имобилайзер ( до три различни блокажа) , дистанционно и пейджър/дистанционно с LCD дисплей с индикация на засегнатите зони, двузонов шоков датчик и много други полезни опции.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем - аларма с engine start

                        Съжалявам за невниманието
                        GSM: 0898 554713
                        Уебсайт: BULEXTREME.com

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем - аларма с engine start

                          Колега релета не ти трябват тоест само едно което би трябвало да ти е дадено с алармата или да е вградено и то е за подаването на контакт където е голямо напрежението и за стартера където реално не е много голямо напрежението защото даваш ток само на шалтера а той от своя страна дава ток на стартера. От лампата на маслото(алтернатора), подгряването и скоростите взима само информация за стъпките които трябва да се извършат така, че не ти трябват релета. Ако искаш пусни схема да помагаме.
                          [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                          [/FONT]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем - аларма с engine start

                            Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                            ...голямо напрежението и за стартера където реално не е много голямо напрежението...
                            Ама си си се омотал в тоците и напреженията като пиле в калчища.

                            ТОКЪТ на стартера е голям - до няколко стотин ампера може да стигне, но се управлява с по-малък ТОК от шалтера.

                            ТОКЪТ на алтернатора е максимум 100 и малко ампера, ако са включени всички консуматори и акумулатора е разреден. Иначе обикновено е около 10-20 ампера

                            НАПРЕЖЕНИЕТО на всичките изброени е малко или много еднакво. 11 - 15V
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем - аларма с engine start

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Ама си си се омотал в тоците и напреженията като пиле в калчища.

                              ТОКЪТ на стартера е голям - до няколко стотин ампера може да стигне, но се управлява с по-малък ТОК от шалтера.

                              ТОКЪТ на алтернатора е максимум 100 и малко ампера, ако са включени всички консуматори и акумулатора е разреден. Иначе обикновено е около 10-20 ампера

                              НАПРЕЖЕНИЕТО на всичките изброени е малко или много еднакво. 11 - 15V
                              Добре приемам корекцията но факта е че за стартера трябва малък ток и обикновенно алармите си подържат директен извод за стартера а за контакта си трябва реле това имам в предвид и е извод от дестина аларми такива които съм монтирал. Но колегата да даде схема та и по-компетентните да се изкажат.
                              [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                              [/FONT]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X