Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

    Здравейте на всички. Търсих из форума но не мога да открия решение на моя проблем. Става на въпрос за Паджеро 2.8TDI Super Select 93-98 година, дълга база. Вчера в гората на едно не особенно лошо място навивам пълен ляв с включено предно предаване, блокирана раздатка и бавни. Излизам без особенни проблеми спирам и не мога да завъртя волана. Помислих, че е заради блокажа на раздатката знаете по-трудно се завива но този път изобщо не иска. Изключих всичко напред назад да откачи но не волана се върти трудно. Като се подаде газ е малко по-добре но на място почти невъзможно. Джипа е автоматик и на място няма как да подавам газ поне е неудобно. Та сега си блъскам главата от какво ли е помпа или кормилна кутия. Кака да измеря налягането на помпата та да разбера кое от двете се е прецакало. Маслото не е черно но има черни отлагания по цедката на казанчето и като, че ли има много финни стружки в цедката. При свободен волан забелязвам, че течноста циркулира в казанчето а при опит за навиване на волана спира и се поучава съвсем лек шум мисля, че е от помпата но във всеки случай не е по-силен от този при навит напълно волан. Ако някой е имал подобен проблем моля да помага, че трябва да се ходи на лов в събота.
    [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
    [/FONT]

  • #2
    До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

    Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
    Здравейте на всички. Търсих из форума но не мога да открия решение на моя проблем. Става на въпрос за Паджеро 2.8TDI Super Select 93-98 година, дълга база. Вчера в гората на едно не особенно лошо място навивам пълен ляв с включено предно предаване, блокирана раздатка и бавни. Излизам без особенни проблеми спирам и не мога да завъртя волана. Помислих, че е заради блокажа на раздатката знаете по-трудно се завива но този път изобщо не иска. Изключих всичко напред назад да откачи но не волана се върти трудно. Като се подаде газ е малко по-добре но на място почти невъзможно. Джипа е автоматик и на място няма как да подавам газ поне е неудобно. Та сега си блъскам главата от какво ли е помпа или кормилна кутия. Кака да измеря налягането на помпата та да разбера кое от двете се е прецакало. Маслото не е черно но има черни отлагания по цедката на казанчето и като, че ли има много финни стружки в цедката. При свободен волан забелязвам, че течноста циркулира в казанчето а при опит за навиване на волана спира и се поучава съвсем лек шум мисля, че е от помпата но във всеки случай не е по-силен от този при навит напълно волан. Ако някой е имал подобен проблем моля да помага, че трябва да се ходи на лов в събота.

    колега,от помпата е,но за жсеки случай смени първо маслото моге да се оправи,макар че при мен не се получи. Успех в лова

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

      Възможно е от големия наклон и ниско ниво на маслото помпата да е глътнала въздух, трябва обезвъздушаване... абе в долния документ е описано всичко - проблеми, решения, мерения на налягания...
      https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...r-steering.pdf

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

        Да си жив и здрав колега. Още в събота ще направя всичко описано и ще споделя резултата. Ако не помогне обезвъздушаване, ще се разглобява само не мода да измисля от къде да взема такъв инструмент за мерене на налягането трябва да се пригодява нещо, ще помисля. А относно помпата гледам има кит за ремонт ама тук в БГ коло ли ще струва . Дано е само въздух или клапана на помпата защото все повече като си мисля може да е той. Ще сменя маслото и ще обезвъздуша по описания начин пък да видим. В крайна сметка ще има тема търся помпа или кормилна кутия недай боже.
        [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
        [/FONT]

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

          Хидравликата работи след два дни престой на място. Остава въпроса какво и бе станало. Може би се е разпенила течноста поради пълния ляв завой и повечкото обороти на двигателя но сама се е оправила. Това обаче не е много добре защото може пак да стане и за това ще направя една профилактика като промия системата (не знам с какво май трябва пак с хидравлична течност) и нова течност и дано да няма проблем повече. Благодаря на отзовалите се.
          [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
          [/FONT]

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

            Значи сигурно е било това - въздух.
            Течността е Dextron 2 - същата като в автомата.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

              Извинявай но да попитам за последно от къде мога да си купя в София наистина хубаво масло за хидравликата и за скороститена на добра цена та да взема да го купя на веднъж и да не се занимавам повече пък и ми се иска да сменя и в дифовете, задния е LSD и в раздатката. Каква е разликата межди Декстрон 2 и 3 и мога ли да сипя тройка и за раздатката пише 75W-90 а аз намирам само 80W-90.
              Последно редактирано от cvetoslav; 21-10-09, 10:38.
              [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
              [/FONT]

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

                Проблемът остава. Явно си е за ремонт или нова. Значи какво се случва. Когато е студен двигателя респективно маслото в хидравликата няма проблем всичко си е ОК. Като загрее проблемът се връща на малки обороти няма хидравлика на по-високи 1100-1200 горе долу добре. Смених маслото малко по-добре но не става. Свалям помпата и каква е находката. Тотално заклещен клапан на помпата, след напълно разглобяване и напъване на клапана с отврка успях да го разблокирам без никакви поръжения движи се перфектно без запъвания просто не мога да си обясня как може да заседне така. Въпреки съвсем лекото задиране на колелото 48016 от картинката в капака на помпата 48024 и другия елемент 48075 аз вече съм убеден, че проблема е бил в клапана и сглобявам смело. Обезвъздушавам по описания в мануала начин и всичко на пръв поглед е добре. Пускам джипката от крика всичко работи наляво, надясно и аз започвам гордо да си мисля че и от хидравлики разбирам но с загряването на колата и въртенето започва да се влошава и аз. Равносметка: явно като е заседнал клапанът и е повлякла помпата та се е стигнало до тук но хидравликата не работи в норма. Сега се търси втора ръка на разумна цена или горе описаните части за помпата нови. Мислех си със шлаиф но не виждам как ще се спазят луфтовете вътре ако се шлайфа 48075 и 48016. И друго ако сипя някоя добавка за маслото да стане малко по-гъсто дали няма да има ефект понеже всичко останало си е ОК в помпата. Направо съм се сбъркал ще ми се пръсне сърцето. Моля за предложения.
                Прикачени файлове
                [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                [/FONT]

                Коментар


                • #9
                  От: До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

                  Ключ
                  [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #10
                    От: До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

                    Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                    Ключ
                    E що така? Кажи поне оправи ли се? Как? Може да е от полза на някого.

                    Коментар


                    • #11
                      От: До: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

                      Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                      Ключ
                      Ключ!? Добре. Ама не е лошо наистина да напишеш как се реши проблема. Колкото и баналено да е било решението на проблема (ако е било такова), можеш да го споделиш. Обичайна практика е да се споделя решението на проблема.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с хидравликата на 2.8 TDI 93-98.

                        Сори но наистина е банално. След лудо търсене на ремонтен комплект или човек който да я оправи на разумна цена, ударих на дърво и си купих помпа втора употреба. Тия хора не са добре. Ремонтния комплект е към 400 лв. За ремонт 160 + 60 за демонтаж. За незнаещите да кажа, че се развиват 3 болта и една скоба за 60 лв. . Втора употреб и газ. Майсторите в България (повечето де не всички) са нагли до безбожие. Поздрави на всички.
                        [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                        [/FONT]

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X