Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мицубиши Паджеро 2.8 НЕ супер селект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мицубиши Паджеро 2.8 НЕ супер селект

    Колеги интересуваме джипа като не е супер селект как става зацепването между задния и предния мост след като не е с вакум

  • #2
    До: мицубиши паджеро 2.8 НЕ супер селект

    Механично от раздатката.При условие че има хъбове на предните колела без значение дали са автоматични или ръчни.

    Коментар


    • #3
      До: мицубиши паджеро 2.8 НЕ супер селект

      Зацепването на предния мост-диф ,е от раздатката(механично със малкия лост) . А на колелетата или със дискънектър (вакумно) , или със хъбове
      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

      Коментар


      • #4
        До: мицубиши паджеро 2.8 НЕ супер селект

        Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
        Зацепването на предния мост-диф ,е от раздатката(механично със малкия лост) . А на колелетата или със дискънектър (вакумно) , или със хъбове
        Това е така, но начина на зацепване на полуоските/колелата към диференциала, няма нищо общо със системата СуперСелект - пълно е с парт-тайм автомобили, които се зацепват вакуумно, а пък и не виждам основателна причина СС да не може да работи с хъбове, макар никога да не е правено заводски.

        Кога е произведено въпросното Паджеро? Ако е след '98 може и да не е СС, но пак да е с вакуумен дисконектор.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #5
          Значи паджерото е 98 година и отпред на капачките пише 'auto free hub'. Мицубишето е много запазено и се чудя дали си заслужава да го взема? На предния мост не се вижда да има вакум.

          А и паджерото ще го ползвам за лов и риболов заслужава ли си ако е с хъбове
          Последно редактирано от Паджеровод; 11-10-09, 14:04.

          Коментар


          • #6
            До: Мицубиши Паджеро 2.8 НЕ супер селект

            Предимствата на СС са разисквани многократно тук.
            Основното е възможността да караш на асфалт с включен преден мост, но без да е заключен междуосевият диференциал. Това подобрява стабилността на автомобила при каране по "нормален" път в дъжд и на утъпкан/почистен сняг. Последното е особено важно при спускане по планински пътища през зимата.
            Накратко казано, ако не си скиор, може би няма да разбереш ползата от него.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X