Мой приятел си закупи "Pajero" 2.8TDI 98 година.От няколко дни Паджерото не пали по нормалния начин ,за да запали трябва да му напомпа инжектора ,който се намира на горивния филтър.В началото ,като започне да помпа на инжектора ,инжектора помпа много леко и след 10-15 напомпвания ,започва да помпа по-плътно.Вероятно качване на гориво.След което двигателя пали без проблем ,прави го и на студен и на топъл двигател.Вероятно проблема е в клапана за налягането ,някаква идея къде може да се намира клапана или проблема е някъде другаде.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Не пали
Свий
X
-
До: Не пали
Има едно уплътнение около самия инжектор. То също прави проблем.
Източете малко нафта от резервоара и погледнете цвета и. Когато семерингата на ГНП-то е заминала освен другите признаци, нафтата в резервоара е оцапана с масло от върнатата нафта.
Но почни с прозрачни маркучета към филтъра и Гнп-то така ще разбереш дали дърпаш въздух отнякъде.I get High by going Down
Коментар
-
До: Не пали
Колега същият проблем го имах и аз в началото беще по съшият начин както при вас а после стана така,че като запали и покарам гаснеше в движение и се оказа проблема в помпата,а и харчеше повечко от колкото трябва.Това си е болка на тези помпи на 2,8 мотор,след лек ремонт се оправя.Не съм аз правил ремонта и не мога да ти кажа нищо същесвено как точно да го излекуваш.[SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар