Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

    Имам следния проблем с предавките на паджерото. Като включа 4х4 то си работи но после след като преместа лоста не се изключва и постоянно мига отпред предния мост на дисплея. И задното дясно колело започва да задържа и да са влачи през 10 секунди. И чак като включа на задна и дам назад около 10метра тогава само се изключва 4х4 и остава само задния мост. Ако някой е запознат какво става и как точно трябва да функционира 4х4 и как да се изключва да пише. Благодаря колеги предварително.

  • #2
    До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

    А как вкл и изключваш 4х4?

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

      Ключовата дума хъбове нещо говори ли ти?Има писано много в форума,с четене ще разбереш как деиства 4х4 на твоята джипка.

      Поздрави

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

        Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
        Ключовата дума хъбове нещо говори ли ти?Има писано много в форума,с четене ще разбереш как деиства 4х4 на твоята джипка.

        Поздрави
        точно на това паджеро тая ключова дума не говори нищо никому, колега.

        че има писано, има, и е добре да се прочете, ама на паджерото това заклинание - хъбове - не действа - просто, щото..

        предполагаме, че става дума за суперселект..

        вероятно нещо в раздатката не изключва както трябва, но все пак повтори опита, като променяш посоката на натоварването - просто върни газта - остави раздатката да се върти от инерцията на джипа, а не от двигателя, и сподели резултата - предполагам, че въпросителните ще изчезнат

        успех

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

          Този случай е интересен, защото според мен са два, които се оправят временно по един и същи начин - с карането назад. За мигащата лампа на предния мост са или вакуумните включватели на моста, или самата муфа, която се намества.
          А за блокиралото задно колело - луфтове или счупени части в задния барабан или диск.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

            Вени тук не става дума за раздатката,проблема на човека сигурно са 2.Единия е в задния диф,другия е в вакума на предния мост.
            По логиката коя мога да направия,няма да е проблема в задния диф.Отварял съм го 2 пъти ако блокира едната полуоска а другата се върти както казва колегата,тази блокиралата никога вече няма да се завърти а и никога вече няма да тръгне.Така че както казва Паджеровод проблема е в барабана.Но Паджеровод според мен няма логика да блокирва след изключване на 4х4.
            [SIGPIC][/SIGPIC]

            3.0 v6 24

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

              във всички положения проблема е интересен, склонен съм също да мисля за два проблема..

              но ще е интересно развитието и решаването на дерта.
              ще следя темата с интерес

              успех на колегата, и да пише какво става

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

                аз имам такъв 2,8 автоматик с десен волан и зная от 1-вия собственик че за да изключиш напълно 4x4 трябва като го изключиш да дадеш около метър назад за да спре да мига .А за блокирането на колелото явно има проблем

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

                  Това с мърдането напред назад не важи за супер-селекта. Това се прави при парт-таимове с авт. хъбове.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с 4х4 паджеро 2.8 автоматик super select

                    Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
                    Това с мърдането напред назад не важи за супер-селекта. Това се прави при парт-таимове с авт. хъбове.
                    Важи, важи. Когато си със старо масло в предния диф и стара грес на включватела му, особено при по ниски температури.
                    Полуваловете остават зацепени и за да ги отблокираш трябва малко назад или остри завой наляво и надясно.
                    Колкото по редовно се ползва предния мост толкова по малко проблеми с него
                    Колегата Паджеровод беше дал линк за профилактика на предния мост и системата за включването му.
                    I get High by going Down

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X