Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero III 3.2 DI-D за лек и среден оффроуд, какво да очаквам като проблеми?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    От доста време безпроблемно се преминава на механична помпа от 2,8. Свалянето и миенето на резервоара е задължително. Аз бих си купил най-хубавото ,с пре@бана помпа.
    Калине, може ли да дадеш малко повече информация за конверсята?

    VP44 не впъсква ли два пъти? Налягането и на впръскване не е ли много по-високо в сравнение с помпата на 2.8? Как управлявате турбокомпресора? Има ли димност, или чукане (твърда работа)? Оборотомера работи ли?

    Коментар


    • kalin09
      kalin09 коментира
      Редактиране на коментар
      Не ги правя аз ,един френд ги ашладисва. ГНП и дюзи отиват при правилния дизелджия и след това се монтират. Турбото е от "глупавите" . Има "чукане" ако бутнеш аванса много ,иначе си е ОК. Върви поне колкото с ЕлГНП. Оборотомера си бачка.

  • #17
    Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
    Нямам никаква идея , къде може да се хване подобна силива броня , за П3 . Тая ,по-скоро , е да плаши голфовете по кръстовищата .
    Купето е много удобно . Суперселекта е благинка . Дифовете са малки , но учудващо държат . По асфалт и въобще ПЪТ ,окачването много стабилно държи колата . Ръждата е сравнително малко , по тия дето съм мяркал (Спарки вика друго) . Споменаха ти за реглажните втулки по предния и задния мост -да заводско недомислие са , но се сменят , във всеки приличен сервиз .
    Ако въоще ти трябва нафта в това купе- вземи 2.5 с 116кончета , не е за състезания , но ще е мн.рядко в бокса и на финала ще е преди 3.2 .
    Привет колега, чета тука че споменаваш -2.5 с 116кончета и понеже се оглеждам от мн. време в Машина с Бавни-спрял съм се на Pajero Sport, а именно в него виждам тоя двг. Та....той ли от към дизелите е най не-капризен и здрав?-гледам и едни 2,5 с99-100к.с.-те друга бира ли са (и защо)
    И понеже винаги съм карал бензин-газ сега обръщам внимание на това което казваш "Ако въоще ти трябва нафта в това купе"-та всички бензинки ли са 3.0 V6 177к.с.-или на мен така ми се струва. и разхода на газ дали ще е над13-100
    Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
    Краси
    "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

    Коментар


    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      Както споменаха ,116те коня са с ел управление на турбото и помпата . 99-100 са още по-дуракозашитени .
      В Мицубиши винаги харесвам бензиновите ДВГ .3.0 е легендарен . 13/100 газ надали ще постигнеш , щото 177 не са много и ще го държиш в обороти . До скоро търкалях 3.8 с 250кончета и разхода ми беше 20. Но удоволствието от вървенето , не се сравнява с нафтата ,нафтата е за придвижване ,некак си . Пък и в кинти , ако ги превърнем тия 20/100...пак са по-добре от нафтата .
      При Пахеро Спорт се намират коли и със Супер Селект ,голям плюс е!

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X