Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero III 3.2 DI-D за лек и среден оффроуд, какво да очаквам като проблеми?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero III 3.2 DI-D за лек и среден оффроуд, какво да очаквам като проблеми?

    Здравейте, колеги. Май съм достигнал етапа да се "хвърля" малко по-дълбоко в офроуд преживяванията. Досега опитът ми е само сравнително лек и среден офроуд включително с качване по планински пътища, но без екстремни. Накратко.... харесах едно автомобилче - това: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=phsimv. Може ли да ми подскажете какви проблеми мога да очаквам от този автомобил и този модел, като се има предвид, че по думите на собственика, който твърди, че я има от 2015 г., има правени следните доработки:
    1.Монтирана е лебедка с предна носеща метална броня
    2.Повдигнат е с подложки, доколкото е допустимо, като не са сменяни амортисьори. На пробното каране не клатеше, така може да приемем, че са добре.
    3.Монтиран шнорхел, който по думите му никога не е използван.
    Останалите ми впечатления от пробното каране:
    1. Двигателят по неговите думи не е ремонтиран, работеше добре, сравнително тихо, като при паленето "леко се замисли", като се има предвид, че беше топло около 30 градуса. Имаше добра мощност и набираше добре. Нямаше някакви чуваеми шумове и тракане при отворен капак
    2.Доста от описаните "екстри" не са верни, примерно няма теглич, няма ксенонови фарове, няма ел.регулиране на окачването и други, които всъщност не са съществени, но подсказват, че продавачът е "пресилил" обявата.
    3.Километрите пробег, публикувани в обявата най-вероятно не са верни - колата е поне на около 300000 км., всъщност така пише и на километража.
    4.При монтажа на шнорхела са "забравили" да монтират казанчето за миене на стъклата и е загубено, т.е. трябва да се търси такова. Може би има и други неща които не съм забелязал, но ако може да ми подскажете какво още да гледам?
    5.Не работела добре стрелката на температурата.

    Целта за която искам да я ползвам е риболов на по-екстремни места, имам надуваема лодка с колесар, за което допълнително трябва да си монтирам теглич. Както и разходки по планински и полски пътища една идея по-недостъпни за досегашните ми автомобили, които съм ползвал. Въпросът е, според знаещите какви предварителни ремонти и проблеми да очаквам при гореописаната информация, защото не мога да рискувам да ме остави някъде в планината. Така или иначе ще трябва да направя пълна проверка и профилактика на автомобила. Евнтуално и какво допълнително оборудване ще ми трябва?
    Благодаря предварително за мненията.

  • #2
    Всичко, описано от теб са "бели кахъри", сравнено с филма в който рано или късно ще влезеш с горивната помпа. Има писано много за нея. Имаше и някакви драми с ремонт на задното окачване, също има тема из форума. Иначе като джип си е ОК.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Горивната помпа доколкото ми е известно от доста време е възможно да се ремонтира. Доколко успешно, нямам идея.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Горивната помпа доколкото ми е известно от доста време е възможно да се ремонтира. Доколко успешно, нямам идея.
        Тя се ремонтира, но нещо пак опираш до ремонт след време. Имам познат с такова, два пъти ремонт и един път втора употреба, скоро не съм го виждал да видя как е. В една морга при нас закараха една дълга база, в чудесно състояние, само заради помпата, беше му писнало да я прави собственика. Моргаджията каза, че още на следващия ден започнали да идват да питат за помпа.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #5
          Най-добре след ремонт на помпата да се смени и резервоара с алуминиев или пластмасов, инъче ще последва ремонт след ремонт. Помпата сгъва заради покритието на резервоара, което на тези години почва да се разрушава. За алуминиев съм чувал, че трябва да се прави по поръчка.
          Друг чест проблем са датчиците на раздатката, обикновено дефектират и почват проблемите с превключването на различните режими на задвижване. Лекува се със смяна на всички датчици по раздатъчната кутия.
          П. П. Потърси друг екземпляр от този дето си набелязал. Този стои от доста време.
          Имай на предвид, че откриването на читава машина в момента може да отнеме месеци, нерви и много разходи. При този модел с този мотор и ръчна кутия - маховика е демпферен и си е сериозен разход.
          Последно редактирано от cnc82; 01-09-22, 14:09.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #6
            Да им сера на покритието. Оптимизатори. Резервоара на тераното ми е от поцинкована ламарина, като и на двете ми отвътре светеше.
            Последно редактирано от sparkybg; 01-09-22, 15:14.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • cnc82
              cnc82 коментира
              Редактиране на коментар
              Явно са го слагали с някаква цел... Но не им е дошло на акъла, че като почне да се разпада и помпите заминават.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Бе дошло им е то, ама като надделее маркетинговия отдел, така става. Просто това покритие явно е по-евтино от поцинковане. А какво ги интересува като е излазал от гаранция - таман повече части ще купуват от тях.

              Известно време заглеждах такива. Другия проблем е да намериш такова без ръжди. МНОГО ръдясват.

          • #7
            Благодаря за мненията, явно ще се проверяват и гледат още неща. Не ми се влиза във филм, в който аз ще съм автомонтьорът...

            Коментар


            • #8
              По принцип аз съм много подозрителен към обяви, в които са посочени неверни неща. Почти винаги неверните неща са посочени нарочно, с цел зарибяване, а не са от незнание и непознаване на машината. На такъв продавач не бих му вярвал за реалното състояние на машината.

              За потенциалните проблеми - колегите са писали.

              Мисля, че би ти свършила чудесна работа за посочените цели.

              "Офроуд" е мното относително понятие. За едни даден терен е тежък и екстремен , за други е лека, отпускаща разходка.

              Тази броня може да се окаже проблем при регистрацията на автомобила. Ако пазят оригиналната - поискай я за пред КАТ.
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • #9
                То аз като се замислих и гумите не ми вършат работа за целта, ще трябва да ги сменя, защото най-вероятно ще карам 80/20 % асвалт/офроуд и то понякога повече от 50 км по асвалт. А за понятието оффроуд съм наясно, нямам никакво намерение да се "доказвам", нито да се състезавам с тази кола, всичко е за удоволствие от посещенията в природата. Просто трябва да мога да минавам през определени места, където досега съм се въздържал, затова трябва да заложа на надеждност. Имам известен опит с каране извън пътя, но никога с тежък и екстремен оффроуд /по класификацията на форума/.

                Коментар


                • #10
                  От доста време безпроблемно се преминава на механична помпа от 2,8. Свалянето и миенето на резервоара е задължително. Аз бих си купил най-хубавото ,с пре@бана помпа.
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                    От доста време безпроблемно се преминава на механична помпа от 2,8. Свалянето и миенето на резервоара е задължително. Аз бих си купил най-хубавото ,с пре@бана помпа.
                    След такава конверсия не се ли спъва мотора ?
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • kalin09
                      kalin09 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не ,мога да ти уредя тест-драйв.

                    • SuperCharged
                      SuperCharged коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ами май двигателя е наследен от 2.8, но разстърган до 3.2.
                      Този двигател не е common rail и помпата механична, но с електронно управление така че нищо чудно да насаждат помпа от 2.8.

                    • cnc82
                      cnc82 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това е добре, благодаря за информацията.

                  • #12
                    Нямам никаква идея , къде може да се хване подобна силива броня , за П3 . Тая ,по-скоро , е да плаши голфовете по кръстовищата .
                    Купето е много удобно . Суперселекта е благинка . Дифовете са малки , но учудващо държат . По асфалт и въобще ПЪТ ,окачването много стабилно държи колата . Ръждата е сравнително малко , по тия дето съм мяркал (Спарки вика друго) . Споменаха ти за реглажните втулки по предния и задния мост -да заводско недомислие са , но се сменят , във всеки приличен сервиз .
                    Ако въоще ти трябва нафта в това купе- вземи 2.5 с 116кончета , не е за състезания , но ще е мн.рядко в бокса и на финала ще е преди 3.2 .
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #13
                      Благодаря за мненията, ще направя още един подробен оглед включително и отдолу.

                      Коментар


                      • #14
                        Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                        Нямам никаква идея , къде може да се хване подобна силива броня , за П3 . Тая ,по-скоро , е да плаши голфовете по кръстовищата .
                        Купето е много удобно . Суперселекта е благинка . Дифовете са малки , но учудващо държат . По асфалт и въобще ПЪТ ,окачването много стабилно държи колата . Ръждата е сравнително малко , по тия дето съм мяркал (Спарки вика друго) . Споменаха ти за реглажните втулки по предния и задния мост -да заводско недомислие са , но се сменят , във всеки приличен сервиз .
                        Ако въоще ти трябва нафта в това купе- вземи 2.5 с 116кончета , не е за състезания , но ще е мн.рядко в бокса и на финала ще е преди 3.2 .
                        Някаква по-подробна информация за 2.5 мотора може ли - помпата друга ли е, някакви други болежки има ли, разход на гориво в къса база (ако има въобще такъв мотор в дългата)?

                        Коментар


                        • #15
                          2.5d е от 100години мотор , и това му е голям плюс, 116к е при последните му години , преди беше други коне , запознатите да кажат .Слагат го още в пахеро 1 и 2 . Никва помпа-дюза, никъв комън рейл , никва електроника ,помпата може да е някъде там ,ама никой не я знае баш . Няма лампи по таблото , пък и да светне някоя -свиркай си . В сравнение с 2LT Toyota , от същите години , е направо самолет -те и пахеротата са по-асфалтно настроени колици де.
                          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                          Коментар


                          • Двигателист
                            Двигателист коментира
                            Редактиране на коментар
                            Тези над 100 к.с. (Паджеро Спорт и Паджеро 3) не са ли с електронна ГНП и управление на турбокомпресора?

                          • didooo
                            didooo коментира
                            Редактиране на коментар
                            Нямам идея. Да не подведа някой . Със сигурност знаеш по-добре .

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X