Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Истината и само истината

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Истината и само истината

    https://www.youtube.com/watch?v=-ft4qVqcKjg
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
    Коя е истината?
    Да почвам ли с недостатъците и болежките на този модел?

    Коментар


    • Иван Жоров
      Иван Жоров коментира
      Редактиране на коментар
      Давай. Няма кола без недостатъци и болежки. Отскоро имам C-Crosser и тепърва ще му откривам проблемите.
      Последно редактирано от Иван Жоров; 23-01-22, 17:53.

    • Двигателист
      Двигателист коментира
      Редактиране на коментар
      Няма смисъл. Ти не може да си обективен, защото се сблъскваш само с минусите, защото това ти е работата. Всеки с твоята професия може да напише колко е скапана марката, която ремонтира. Надали някой ти докарва здрава кола да и се радваш

  • #3
    Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

    Коя е истината?
    Да почвам ли с недостатъците и болежките на този модел?
    Да . Все пак от доста години сервизираш марката и ще е полезно инфо!

    Коментар


    • #4
      А и Ловешкия сеирджия, обикновено е зле подготвен относно джипките...кво прочел - непрочел у гугъл..и разказа, продължава с криви дискове, счупени дюзи и турбини и Хадо. Гледах му 2, 3 представяния, нема смисъл. Сеир.
      8)

      Коментар


      • #5
        Абсолютно прав си ,че идват само такива с проблемите,но все пак мога да бъда обективен,защото всеки ден имаме поне по едно такова.....
        1. Криви дискове на поразия( както и всяко Митсубиши) ,няма ЕБЦ,няма АТЕ .....
        2.Ръждата я гони още след 3-та година, първо почва по мостовете, после и по купето...
        3.Слаби пружини,особено задните,купувана от тук кола, с първи собственик , "никога не съм я товарил много,обийното ходене по моретата в Гърция и БГ" на 3 години му се наложи да смени задни поружини....
        4. вътре е като варел.......ниско ниво на шумоизлолация (еле пък особено с немския дизел -пълна отврат),кънти ,бучи, при по високи скорости вие,при затваряне на вратите кънти...
        5.За немския дизел въобще няма да говоря,там нещата са трагични,за френския дизел -слава богу,там са доста по добре
        6.ЗА бензиновия 4В12 мотор е наа прага на възможностите за тази кола...а за мен си е направо куц кон...особено с ЦВТ кутията....освен това харчи ужасно много ,цели 14л. градско ,а съм чувал и по 17 л.......това естествено налага и слагането на АГУ, и от там мотора се скапва,днес ще сваляме глава ,защото мотора няма компресия ,познайте защо,и това само за 70 000км пробег.....клапаните на този мотор са като солети...да не говорим че е с пулове и не може да се регулират клапаните по бързия начин ,а става с сваляе на разп. валове и съотвено смяна на пулове ,което обезмисля реглажа им...
        7.ЦВТ кутията е сравнитело проблемна, но все пак изкарва 200 000 км. преди да дойдат проблемите, кутията обаче е на Айсин ,не на Мицубиши....
        8. 3.0 литорвия мотор в комбинация с чист А/Т е най добрата комбинация за този автомобил, но за съжаление ги няма....лошото е че този мотор също лапа и разхода му е 15-16 литра ,което отново налага слагането на АГУ,а това пък от своя страна крие рискове отново за клапаните....

        Коментар


        • #6
          Относно ръждата не съм много съгласен.
          Не е чак толкова зле шумоизолацията ,а относно задните пружини-те от нови такава им е стойката,леко приклекнали отзад.
          За кривите дискове,хм-а какво да кажат тия с Гранд Чероки?

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
            Абсолютно прав си ,че идват само такива с проблемите,но все пак мога да бъда обективен,защото всеки ден имаме поне по едно такова.....
            1. Криви дискове на поразия( както и всяко Митсубиши) ,няма ЕБЦ,няма АТЕ .....
            2.Ръждата я гони още след 3-та година, първо почва по мостовете, после и по купето...
            3.Слаби пружини,особено задните,купувана от тук кола, с първи собственик , "никога не съм я товарил много,обийното ходене по моретата в Гърция и БГ" на 3 години му се наложи да смени задни поружини....
            4. вътре е като варел.......ниско ниво на шумоизлолация (еле пък особено с немския дизел -пълна отврат),кънти ,бучи, при по високи скорости вие,при затваряне на вратите кънти...
            5.За немския дизел въобще няма да говоря,там нещата са трагични,за френския дизел -слава богу,там са доста по добре
            6.ЗА бензиновия 4В12 мотор е наа прага на възможностите за тази кола...а за мен си е направо куц кон...особено с ЦВТ кутията....освен това харчи ужасно много ,цели 14л. градско ,а съм чувал и по 17 л.......това естествено налага и слагането на АГУ, и от там мотора се скапва,днес ще сваляме глава ,защото мотора няма компресия ,познайте защо,и това само за 70 000км пробег.....клапаните на този мотор са като солети...да не говорим че е с пулове и не може да се регулират клапаните по бързия начин ,а става с сваляе на разп. валове и съотвено смяна на пулове ,което обезмисля реглажа им...
            7.ЦВТ кутията е сравнитело проблемна, но все пак изкарва 200 000 км. преди да дойдат проблемите, кутията обаче е на Айсин ,не на Мицубиши....
            8. 3.0 литорвия мотор в комбинация с чист А/Т е най добрата комбинация за този автомобил, но за съжаление ги няма....лошото е че този мотор също лапа и разхода му е 15-16 литра ,което отново налага слагането на АГУ,а това пък от своя страна крие рискове отново за клапаните....
            Ще коментирам точка по точка тези вървху които имам поглед. Не знам с какво го сравняваш.
            1. До сега съм кривил дискове само на 1 кола, при това най-леката която съм имал и с доста масивни дискове за теглото си. Надявам се да не кривя на Ситроена.
            2. Тук съм изненадан. Гледах няколко на 10+ години и бях приятно изненадан от липсата на ръжда по купето, ако имаше беше малко и повърхностна. По мостовете и окачването имаше, но те са масивни железа и няма шанс да изгният лесно.
            3. Задните пружини са характерна слабост на модела. Събота ги сменяхме и не е лесна работа, купих Lesjöfors 4215628 които не са евтини, водят се леко усилени и очаквах малко повече. Отпред е с нови пружини, отзад беше с цели 5см. по-ниска. С тези пружини очаквах задницата да стане с 2-3см. по-висока от предницата, резултата е 1см. по-ниска без да е много натоварена, но с пълни резервоар и бутилка 33л. газ.
            4. Действително е по-шумна от очакваното при висока скорост, Х-Трейла ми е осезаемо по-тих. Вратите не съм забелязал да кънтят.
            5. Дизел хубав няма . За това си взех бензин.
            6. Двигателя има прилична динамика и разход с ръчка. Извънградско на бензин ми е давал между 8,2 и 10, градско 11-13. Газта не сме я настроили още, а трябва. Сега гори +2л. на газ което е много голяма разлика. Ако разхода на газ падне с литър ще съм доволен от разхода. За сравнение Х-Трейла ми с 2,5 и 4- степенен автомат трудно пада под 12 газ извънградско. Карам ги еднакво, като ръчката е с къси скорости(5-та 3000об. 110км./ч.) и съотвено е пъргава, но при по-висока скорост става шумна, докато автомата е с много дълги(4-та 3000об. 140км./ч.) и е значително по-тромав и лаком.
            При читава газ не очаквам проблеми с клапаните.
            7. За това - ръчка. Започвам да намразвам автоматите в каквато и да им е форма.
            8. Периодично гледам за 3,0 от САЩ - масово са постни откъм екстри и за сега не съм склонен на такава крачка.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              А как се регулират клапаните на тоя мотор, това е интересното...?!
              Но и други мотори за съжаление са на този принцип.
              ...
              Разхода на газ винаги си е нагоре спрямо бензин, това още на теория.

            • Иван Жоров
              Иван Жоров коментира
              Редактиране на коментар
              Не са ли с пулове? Разхода на газ е ясно, че ще е по-висок, просто 20% нагоре ми се вижда много и смятам за нормално да падне на 10% след настройки. Газта я слага приятел в Шумен и нямаше време за оптимални настройки, като се прибера началото на март ще я донастроим. Работи добре, но има признаци на твърде богата смес. ГИ е същия като на Нисана и дава същите признаци като него преди да го донастрим, с него беше същата история - слага газта, карам 2 месеца и като се прибера гледа какво е събрал компютъра като данни и донастройва.

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              За реглажа на клапани махаш валове - това е положението. Даже мисля не са пулове, а чашки-повдигачи по размер.
              Съответно е удобен случай да смениш верига на ангренажа, и евентуално тази на маслената помпа и балансиращите валове.

          • #8
            И аз да се изкажа. Пежо 4007 2.4 ръчка. Купувано от тук. За 6 години и 170000 км само на бензин:
            Динамика си има в обороти. Не може да се сравнява с турбинирани бензини, камо ли с дизели. Ръжда няма освен на масивни елементи. При люспи от камъчета на преден капак е нормално да има, но след пребоядисване не се показват отново. По изпускателната система има ръжда много.
            Задницата си виси от магазина. Сменени предни, задни амортисьори, дискове, съединител. Течности, свещи /веднъж/ и накладки редовно.
            Масло си пийва от ново след дълги преходи, а и не само. Ама си го следя и хич не ми се влиза във филми. А и аз лично бензин да не гори масло не съм карал на над 20 бензинови МПС-та. И нови в това число.
            Дървени седалки, както повечето япончета. Меки тенекии, е не като на Субару, но все пак не е немска каска. Постно откъм екстри. Шумна и неманервена кола.
            Най-гадното за мен в тази инак любима кола е малкия резервоар-45 л. При над 10 на магистрала е шибано.
            Peugeot 4007
            ex Nissan X-Trail 2.2 Di

            Коментар


            • Иван Жоров
              Иван Жоров коментира
              Редактиране на коментар
              Екстрите точно за този модел много зависят от окомплектацията с която е купен. Има постни, има с повече екстри.

          • #9
            Ксенон, кожа, без ROCKFORD, с гаден чейнджър, но качих добър Андроид таблет с камера. Думна bluetooth още на 100 000 км. И нивометъра за ксенона на предния мост. Разхлабени крепежи на ел стъкла- разглобяване на кори, стягане и смазване. Други тегоби не се сещам.
            Peugeot 4007
            ex Nissan X-Trail 2.2 Di

            Коментар


            • #10
              Опа-а-а-а!Направо се уручасах!За 6 години-почти нищо,а тази вечер ми изчезна пета!!!От раз.Всички други си влизат и вървят нормално,вкл.-задна.И се чува "въврене/предполагам в кутията?/.Някой да се е сблъсквал?Дайте идея,че почвам да свалям кутия.
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • #11
                Идея няма как да ти дам.Но без пета, и "въврене" според мен си на прав път с кутията долу.
                Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                0887/осемпет 66 4осем

                Коментар


                • #12
                  Колеги от форума на Мицубиши дават идея за вала и зъбчатката на пета...
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #13
                    Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
                    Колеги от форума на Мицубиши дават идея за вала и зъбчатката на пета...
                    ......не знам как да кача снимки тук за да видите за какво става въпрос.....превъртели шлици на междинния вал и зъбното колело.....те са така тези кутии....

                    Коментар


                    • #14
                      Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
                      Опа-а-а-а!Направо се уручасах!За 6 години-почти нищо,а тази вечер ми изчезна пета!!!От раз.Всички други си влизат и вървят нормално,вкл.-задна.И се чува "въврене/предполагам в кутията?/.Някой да се е сблъсквал?Дайте идея,че почвам да свалям кутия.
                      Жила на скоростите. При мен на 5 степенна ръчна бензин..
                      Играх тоя филм на дълъг път в чужбина.
                      В Княжево /Микрон Доцев/ми ги ремонтираха. Аз си ги свалях и качвах, че е разглобяване...
                      Peugeot 4007
                      ex Nissan X-Trail 2.2 Di

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X