Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Истината и само истината
Свий
X
-
Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
Да почвам ли с недостатъците и болежките на този модел?
-
Давай. Няма кола без недостатъци и болежки. Отскоро имам C-Crosser и тепърва ще му откривам проблемите.Последно редактирано от Иван Жоров; 23-01-22, 17:53.
-
Няма смисъл. Ти не може да си обективен, защото се сблъскваш само с минусите, защото това ти е работата. Всеки с твоята професия може да напише колко е скапана марката, която ремонтира. Надали някой ти докарва здрава кола да и се радваш
-
-
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
Коя е истината?
Да почвам ли с недостатъците и болежките на този модел?
Коментар
-
Абсолютно прав си ,че идват само такива с проблемите,но все пак мога да бъда обективен,защото всеки ден имаме поне по едно такова.....
1. Криви дискове на поразия( както и всяко Митсубиши) ,няма ЕБЦ,няма АТЕ .....
2.Ръждата я гони още след 3-та година, първо почва по мостовете, после и по купето...
3.Слаби пружини,особено задните,купувана от тук кола, с първи собственик , "никога не съм я товарил много,обийното ходене по моретата в Гърция и БГ" на 3 години му се наложи да смени задни поружини....
4. вътре е като варел.......ниско ниво на шумоизлолация (еле пък особено с немския дизел -пълна отврат),кънти ,бучи, при по високи скорости вие,при затваряне на вратите кънти...
5.За немския дизел въобще няма да говоря,там нещата са трагични,за френския дизел -слава богу,там са доста по добре
6.ЗА бензиновия 4В12 мотор е наа прага на възможностите за тази кола...а за мен си е направо куц кон...особено с ЦВТ кутията....освен това харчи ужасно много ,цели 14л. градско ,а съм чувал и по 17 л.......това естествено налага и слагането на АГУ, и от там мотора се скапва,днес ще сваляме глава ,защото мотора няма компресия ,познайте защо,и това само за 70 000км пробег.....клапаните на този мотор са като солети...да не говорим че е с пулове и не може да се регулират клапаните по бързия начин ,а става с сваляе на разп. валове и съотвено смяна на пулове ,което обезмисля реглажа им...
7.ЦВТ кутията е сравнитело проблемна, но все пак изкарва 200 000 км. преди да дойдат проблемите, кутията обаче е на Айсин ,не на Мицубиши....
8. 3.0 литорвия мотор в комбинация с чист А/Т е най добрата комбинация за този автомобил, но за съжаление ги няма....лошото е че този мотор също лапа и разхода му е 15-16 литра ,което отново налага слагането на АГУ,а това пък от своя страна крие рискове отново за клапаните....
Коментар
-
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнениеАбсолютно прав си ,че идват само такива с проблемите,но все пак мога да бъда обективен,защото всеки ден имаме поне по едно такова.....
1. Криви дискове на поразия( както и всяко Митсубиши) ,няма ЕБЦ,няма АТЕ .....
2.Ръждата я гони още след 3-та година, първо почва по мостовете, после и по купето...
3.Слаби пружини,особено задните,купувана от тук кола, с първи собственик , "никога не съм я товарил много,обийното ходене по моретата в Гърция и БГ" на 3 години му се наложи да смени задни поружини....
4. вътре е като варел.......ниско ниво на шумоизлолация (еле пък особено с немския дизел -пълна отврат),кънти ,бучи, при по високи скорости вие,при затваряне на вратите кънти...
5.За немския дизел въобще няма да говоря,там нещата са трагични,за френския дизел -слава богу,там са доста по добре
6.ЗА бензиновия 4В12 мотор е наа прага на възможностите за тази кола...а за мен си е направо куц кон...особено с ЦВТ кутията....освен това харчи ужасно много ,цели 14л. градско ,а съм чувал и по 17 л.......това естествено налага и слагането на АГУ, и от там мотора се скапва,днес ще сваляме глава ,защото мотора няма компресия ,познайте защо,и това само за 70 000км пробег.....клапаните на този мотор са като солети...да не говорим че е с пулове и не може да се регулират клапаните по бързия начин ,а става с сваляе на разп. валове и съотвено смяна на пулове ,което обезмисля реглажа им...
7.ЦВТ кутията е сравнитело проблемна, но все пак изкарва 200 000 км. преди да дойдат проблемите, кутията обаче е на Айсин ,не на Мицубиши....
8. 3.0 литорвия мотор в комбинация с чист А/Т е най добрата комбинация за този автомобил, но за съжаление ги няма....лошото е че този мотор също лапа и разхода му е 15-16 литра ,което отново налага слагането на АГУ,а това пък от своя страна крие рискове отново за клапаните....
1. До сега съм кривил дискове само на 1 кола, при това най-леката която съм имал и с доста масивни дискове за теглото си. Надявам се да не кривя на Ситроена.
2. Тук съм изненадан. Гледах няколко на 10+ години и бях приятно изненадан от липсата на ръжда по купето, ако имаше беше малко и повърхностна. По мостовете и окачването имаше, но те са масивни железа и няма шанс да изгният лесно.
3. Задните пружини са характерна слабост на модела. Събота ги сменяхме и не е лесна работа, купих Lesjöfors 4215628 които не са евтини, водят се леко усилени и очаквах малко повече. Отпред е с нови пружини, отзад беше с цели 5см. по-ниска. С тези пружини очаквах задницата да стане с 2-3см. по-висока от предницата, резултата е 1см. по-ниска без да е много натоварена, но с пълни резервоар и бутилка 33л. газ.
4. Действително е по-шумна от очакваното при висока скорост, Х-Трейла ми е осезаемо по-тих. Вратите не съм забелязал да кънтят.
5. Дизел хубав няма . За това си взех бензин.
6. Двигателя има прилична динамика и разход с ръчка. Извънградско на бензин ми е давал между 8,2 и 10, градско 11-13. Газта не сме я настроили още, а трябва. Сега гори +2л. на газ което е много голяма разлика. Ако разхода на газ падне с литър ще съм доволен от разхода. За сравнение Х-Трейла ми с 2,5 и 4- степенен автомат трудно пада под 12 газ извънградско. Карам ги еднакво, като ръчката е с къси скорости(5-та 3000об. 110км./ч.) и съотвено е пъргава, но при по-висока скорост става шумна, докато автомата е с много дълги(4-та 3000об. 140км./ч.) и е значително по-тромав и лаком.
При читава газ не очаквам проблеми с клапаните.
7. За това - ръчка. Започвам да намразвам автоматите в каквато и да им е форма.
8. Периодично гледам за 3,0 от САЩ - масово са постни откъм екстри и за сега не съм склонен на такава крачка.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Не са ли с пулове? Разхода на газ е ясно, че ще е по-висок, просто 20% нагоре ми се вижда много и смятам за нормално да падне на 10% след настройки. Газта я слага приятел в Шумен и нямаше време за оптимални настройки, като се прибера началото на март ще я донастроим. Работи добре, но има признаци на твърде богата смес. ГИ е същия като на Нисана и дава същите признаци като него преди да го донастрим, с него беше същата история - слага газта, карам 2 месеца и като се прибера гледа какво е събрал компютъра като данни и донастройва.
-
И аз да се изкажа. Пежо 4007 2.4 ръчка. Купувано от тук. За 6 години и 170000 км само на бензин:
Динамика си има в обороти. Не може да се сравнява с турбинирани бензини, камо ли с дизели. Ръжда няма освен на масивни елементи. При люспи от камъчета на преден капак е нормално да има, но след пребоядисване не се показват отново. По изпускателната система има ръжда много.
Задницата си виси от магазина. Сменени предни, задни амортисьори, дискове, съединител. Течности, свещи /веднъж/ и накладки редовно.
Масло си пийва от ново след дълги преходи, а и не само. Ама си го следя и хич не ми се влиза във филми. А и аз лично бензин да не гори масло не съм карал на над 20 бензинови МПС-та. И нови в това число.
Дървени седалки, както повечето япончета. Меки тенекии, е не като на Субару, но все пак не е немска каска. Постно откъм екстри. Шумна и неманервена кола.
Най-гадното за мен в тази инак любима кола е малкия резервоар-45 л. При над 10 на магистрала е шибано.Peugeot 4007
ex Nissan X-Trail 2.2 Di
- 1 like
Коментар
-
Ксенон, кожа, без ROCKFORD, с гаден чейнджър, но качих добър Андроид таблет с камера. Думна bluetooth още на 100 000 км. И нивометъра за ксенона на предния мост. Разхлабени крепежи на ел стъкла- разглобяване на кори, стягане и смазване. Други тегоби не се сещам.Peugeot 4007
ex Nissan X-Trail 2.2 Di
Коментар
-
Опа-а-а-а!Направо се уручасах!За 6 години-почти нищо,а тази вечер ми изчезна пета!!!От раз.Всички други си влизат и вървят нормално,вкл.-задна.И се чува "въврене/предполагам в кутията?/.Някой да се е сблъсквал?Дайте идея,че почвам да свалям кутия.VENI-VIDI-VICI!
Коментар
-
Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнениеКолеги от форума на Мицубиши дават идея за вала и зъбчатката на пета...
Коментар
-
Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнениеОпа-а-а-а!Направо се уручасах!За 6 години-почти нищо,а тази вечер ми изчезна пета!!!От раз.Всички други си влизат и вървят нормално,вкл.-задна.И се чува "въврене/предполагам в кутията?/.Някой да се е сблъсквал?Дайте идея,че почвам да свалям кутия.
Играх тоя филм на дълъг път в чужбина.
В Княжево /Микрон Доцев/ми ги ремонтираха. Аз си ги свалях и качвах, че е разглобяване...Peugeot 4007
ex Nissan X-Trail 2.2 Di
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар