Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Майстор в София за ГНП на Pajero 2.8, '99-та година?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Майстор в София за ГНП на Pajero 2.8, '99-та година?

    Здравейте,
    Един приятел се е видял в чудо.
    Има някаква драма с помпата, но не може да намери сервиз, който да поеме диагностика и ремонт.
    Навсякъде като разберяли, че е 2.8 и отказвали, включително и СуперДизел на околовръстното.
    Дайте някакви насоки за хора, които биха се захванали с ремонта.
    Благодаря предварително!
    Поздрави.
    Георги Тонев

  • #2
    Питай Боби. 0895 556662.

    И сподели после.

    Коментар


    • #3
      Мога да препоръчам човек , но не е в София .
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        Ямбол.
        Мисля, че можеше и да се изпрати по куриер помпата. При интерес - мога да попитам.

      • VECTOR
        VECTOR коментира
        Редактиране на коментар
        Аха, благодаря ти.
        Но тук проблемът е, че не може да се намери кой да я свали тая ГНП. Което мен силно ме учудва, но факт е, че моят човек е питал на няколко места и удря на камък.

      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        За VRZ ли става въпрос? Ако е за тази система - помпата е "предшественик" на VP44. На самата помпа има памет с кодировката на данните на помпата. По документация, след всяко отваряне на помпата, стенда трябва да генерира нова таблица с данни, за новите характеристики. Преди 2-3г. нямаше такава техника у нас.

    • #4
      .....а проблема какъв е?

      Коментар


      • VECTOR
        VECTOR коментира
        Редактиране на коментар
        Не е ясно. Майстора, който му поддържа колата нещо правил някакви анализи и се съмнявал в помпата, но честно казано не съм особено в течение. Дадох телефона ти и предполагам утре ще ти звънне момчето да приказвате.
        Поздрави.

    • #5
      Да ,кофти е за сваляне и качване. Аз бих го направил ,но съм в Своге.
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        София-Своге не е като София-Сидни, та въобще пролем не виждам.

    • #6
      Кофти е демонтажа. Иначе моята я пращах на един специалист в Ловеч, при нас такива няма. Той прави какво прави, качихме я но нещо не е много в ред. Мен ми писна и така го карам. Даже бях пуснал тема тук за сервиз, искам да закарам коша и да си го взема готов. Но никой не се нави. Май скоро пак ще търся, че тия еко стикери май ще ми отворят работа.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #7
        Пита ли в Рубин?
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #8
          Тия електронни не-common rail помпи у нас са голяма мъка. Тук няма стендове, които могат да ги управялват и да ги тестват и калиброват. Отварят-ровят-затварят - кот такоа. Аз пращах моята аналогична Denso тойотаджийска помпа до УК, ползвах тези - http://diesel-injection-services.co....lic/Zexel.html - доста съм доволен, но още събирам колата и не съм я запалил с ремонтираната помпа.
          Цената е леле-мале, даже е двойна на крузерската, така че трябва да си сигурен, че проблемът е в помпата и управлението ѝ.

          Коментар


          • #9
            Нещото изобщо не е електронно.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Бях останал с впечатлението, че имаше проблемни паджерота точно заради такава ситуация с помпата. Друго поколение?

            • kalin09
              kalin09 коментира
              Редактиране на коментар
              Следващото ,с 3,2
              И става с помпа от 2,8

          • #10
            Щях да пиша, но не е уточнено за кое Паджеро става въпрос. Но на П2 няма нищо електронно и помпа дюза. П3 е с веселата помпа и е 3.2 did.
            п.п. Май и на П3 има 2.8
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #11
              Привет,
              Става дума за П2 - 1999г.
              Колата вече е в сервиз и се умува над проблема.
              Благодаря за насоките.
              Ще пиша какво е развитието.
              Георги Тонев

              Коментар


              • #12
                Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
                Тия електронни не-common rail помпи у нас са голяма мъка. Тук няма стендове, които могат да ги управялват и да ги тестват и калиброват. Отварят-ровят-затварят - кот такоа. Аз пращах моята аналогична Denso тойотаджийска помпа до УК, ползвах тези - http://diesel-injection-services.co....lic/Zexel.html - доста съм доволен, но още събирам колата и не съм я запалил с ремонтираната помпа.
                Цената е леле-мале, даже е двойна на крузерската, така че трябва да си сигурен, че проблемът е в помпата и управлението ѝ.
                ........е как си доволен, като още не си я пробвал....

                Коментар


                • #13
                  Развитието на историята е следното. Първоначално, в сервиза където чат-пат се потяга джипката, след преглед, анализи, тестове с туби и отново анализи, заклюват че проблема е в помпата и че трябва да се свали и да се търси в нея драмата.
                  Следва неуспешното търсене на човек, който да погледне наново колата и да се наеме да свали помпата, което е и причината за тази тема.
                  Междувременно моят човек, който не е част от форума, търси с препоръки и намира сервиз, където оставя колата и днес се чухме да ми каже, че вече я е прибрал - отремонтирана.
                  Оказва се, че помпата няма нищо общо, ами драмата е в пътя на нафтата между резервоара и филтъра...
                  Благодаря още веднъж на всички отзовали се.
                  Поздрави.
                  Георги Тонев

                  Коментар


                  • #14
                    Да ги таковам и майсторите! Как па не са могли да хванат проблема с тест с туба и прозрачни маркучи!?
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #15
                      И в резултат получаваш разбъзикано гнп и кола, която никога няма да е както трябва. Моето Паджеро го продадох преди две години на 31 г. възраст с пломбите по гнп-то и човекът не може да му се нарадва

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X