Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Присадки в бензина при GDI двигатели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Tengu Преглед на мнение
    За много години. След като сагата ми с откраднатия катализатор приключи, се заех да видя какво става с ,,чека''. Излях и двете добавки на почти празен резервоар, после долях до горе и така Черноморец - София. Някъде между 150-200 км. изгасна. Шофирах с не повече от 120 км.ч. Сега ще изчакам да видя след колко време пак ще светне (пу пу да не му е уруки ) и тогава ще ида на диагностика. Поздрави от мен.
    Как реши въпроса с липсващия катализатор ?

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Anton-Varna Преглед на мнение

      Добре, а какво ти е мнението за 2т масло в бензина, говоря за умерени количества, примерно 400 грама на 40 литра бензин, няма ли да чисти и смазва цялата горивна система, като не забравяме, че то в горивната камера ще изгаря....
      ...не знам ,нямам такъв случай.......но по принцип двутактовото масло е подходящо за дизели, там знам че освен смазване ,има и почистващ ефект дори и в цилиндрите и нагара по челата на буталата, За бензиновите мотори , би трябвало същото да важи,но това е само мое мнение.Ако искате ,пробвайте ....

      Коментар


      • #18
        Един добър автомонтьор, преподавател в МЕИ Варна каза, че двутактовото масло в не двутактов двигател служело само за плацебо на собственика, че все пак нещо повече е направил за своя автомобил от другите.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          И аз това им викам, ама не ми вярват...

      • #19
        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Един добър автомонтьор, преподавател в МЕИ Варна каза, че двутактовото масло в не двутактов двигател служело само за плацебо на собственика, че все пак нещо повече е направил за своя автомобил от другите.

        Остави ги тези смешни преподаватели, те са Теоретици.....Практиката е друго нещо, проба- грешка, проба- грешка и вървим напред........Преподавател по Икономика ме учи как да стана богат, как да успея в живота, пък той облечен в сако от сватбата на Мария-Антоанета и кара Варбург.....Мани ги тия книжни лъвове......Хабер нямат от света....

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Този човек го опзнавам от 1998 г. когато съм посещавал сервиза му. Практиката и теорията при него са заедно.

      • #20
        Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
        ...не знам ,нямам такъв случай.......но по принцип двутактовото масло е подходящо за дизели, там знам че освен смазване ,има и почистващ ефект дори и в цилиндрите и нагара по челата на буталата, За бензиновите мотори , би трябвало същото да важи,но това е само мое мнение.Ако искате ,пробвайте ....

        Миналата седмица налях 500 грама 2т масло на 40 литра бензин в Пинин 1.8 ГДИ, и спряха да се чуват дюзите.....Факт !!! Дано мие и чисти нагар в камерата и по челото на буталото.....Но факта е, че двигателя утихна....На РР ВОГ 3,6 ТД сипвам един литър 2т масло на 80/90 литра нафта и мотора работи като бензинов Кадилак......Чувал ли си как работи Кадилак бензинов ?? Е, така ми работи и дизела....

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Едно време чистехме нагар на ТДИ-тата с пулвелизатор и дестилирана вода. Палиш колата, сваляш маркуча преди колектора и помпиш по 2-3 пъти вътре. В началото има малко бели пушеци, после спират. Процедурата я правехме докато ни омръзне 10-15 мин или около 200мл вода от пулвелизатора.

        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          РР ВОГ 3,6 ТД има ли DPF?

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако вместо масло добавиш 7-10% бензин в дизеловото гориво също ще започне да работи по-меко и безшумно. Това е защото намалява детонационната способност на горивото и се измества момента на запалване по-късно, закъснява запалването. Но това НЕ води до повече мощност и до по-качествено изгаряне на сместа.

      • #21
        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Един добър автомонтьор, преподавател в МЕИ Варна каза, че двутактовото масло в не двутактов двигател служело само за плацебо на собственика, че все пак нещо повече е направил за своя автомобил от другите.
        ...ами не съм убеден в това негово мнение( и аз съм завършил МЕИ ,ама Софийския)....малко теория не вреди ,но на практика нещата са други.....всяко масло има отмиващ ефект.....пример - вземете и сменете един маншон на външно/вътрешно каре,така ще се омажете достатъчно( само през това време не си търкайте лицето като някои мои колеги....) и после пробвайте да си измиете ръцете вместо каша за ръце ,с чисто двигателно масло......ще разберете веднага че двигателното масло има отмиващ ефект - да, ще са мазни ръцете ви , но ще са чисти ,а не черни.....по същия начин маслото има почистващ ефект и в моторите- отчасти и двутактовото масло ,което е предназначено да се сипва в бензина или да се инжектира/засмуква отделно през дюзичка ,намираща се м/у цилиндъра и карбуратора.....Освен това тези масла се характеризират с много добрии параметри като например ниска коксуемост - под 0,05 до 0,1 %,ниска сулфатна пепел - под 0,1% дори и по ниска,ниска пламна температура -обикновенно около 100 градуса по целзий,ниско съдържание на сулфати ,нисък кинематичен вискозитет ,обикновенно при 100 °С, мм2/с е около 8, и т.н......Така че от тези параметри ,бих заключил че маслото е много подходящо да се ползва и като добавка за почистване ,или ако не друго ,то няма да навреди на мотора и/или горивната му система при праилни порпорции......Освен това предвид почистващия ефект ,то би трябвало при по продължително време на ползване да "отмие" и нагара ,който се натрупва по челото на буталата ( това специално за GDI моторите и други системи с директно впръскване ) както и по горните части на стените на цилиндрите ,където не достигат сегментите -там също се натрупва нагар и в някои случай се получава детонационно горене, особено при ГДИ-тата на Мицубиши ( за други не смея да твърдя ) и съответно това може да доведе до прецакване на мотора ......
        Някой ме питаше да ,ама какво ще стане с катализаора? Ами нали говорим за двутактово масло ,а не за четиритактово такова,....при първото малко по горе писах и някои от основните характеристики на тези масла, а именно : ниско съдържание на сулфати и отделена сулфатна пепел, и т.н...... с други думи на теория може да има някакъв проблем с катализатора ако ползване маслото ,но на практика това ще стане след примерно 300 000 км.....даме колкото е експоатационния срок на катализатора......
        Последно редактирано от DJ Tymbi; 05-01-21, 20:54.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Аз само да питам:
          Ако след разглобяване на карето си измия ръцете с чист бензин(без двутактово масло)-те чисти ли ще са или мръсни?
          Ако същите ръце ги измия с бензин с добавено ню-ню двутактово масло-по-чисти ли ще са отколкото само с чист бензин?

          За един приятел питам, че все му са черни ръцете...

        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          На времето когато работех като стругар, ръцете първо ги миех с масло и после с каша.Това когато мизерията беше в повече де.

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          А за задника, ако е мръсен същото ли е? Icon Mrgreen Icon Mrgreen Icon Mrgreen

      • #22
        Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

        ...ами не съм убеден в това негово мнение( и аз съм завършил МЕИ ,ама Софийския)....малко теория не вреди ,но на практика нещата са други.....всяко масло има отмиващ ефект.....пример - вземете и сменете един маншон на външно/вътрешно каре,така ще се омажете достатъчно( само през това време не си търкайте лицето като някои мои колеги....) и после пробвайте да си измиете ръцете вместо каша за ръце ,с чисто двигателно масло......ще разберете веднага че двигателното масло има отмиващ ефект - да, ще са мазни ръцете ви , но ще са чисти ,а не черни.....по същия начин маслото има почистващ ефект и в моторите- отчасти и двутактовото масло ,което е предназначено да се сипва в бензина или да се инжектира/засмуква отделно през дюзичка ,намираща се м/у цилиндъра и карбуратора.....Освен това тези масла се характеризират с много добрии параметри като например ниска коксуемост - под 0,05 до 0,1 %,ниска сулфатна пепел - под 0,1% дори и по ниска,ниска пламна температура -обикновенно около 100 градуса по целзий,ниско съдържание на сулфати ,нисък кинематичен вискозитет ,обикновенно при 100 °С, мм2/с е около 8, и т.н......Така че от тези параметри ,бих заключил че маслото е много подходящо да се ползва и като добавка за почистване ,или ако не друго ,то няма да навреди на мотора и/или горивната му система при праилни порпорции......Освен това предвид почистващия ефект ,то би трябвало при по продължително време на ползване да "отмие" и нагара ,който се натрупва по челото на буталата ( това специално за GDI моторите и други системи с директно впръскване ) както и по горните части на стените на цилиндрите ,където не достигат сегментите -там също се натрупва нагар и в някои случай се получава детонационно горене, особено при ГДИ-тата на Мицубиши ( за други не смея да твърдя ) и съответно това може да доведе до прецакване на мотора ......
        Някой ме питаше да ,ама какво ще стане с катализаора? Ами нали говорим за двутактово масло ,а не за четиритактово такова,....при първото малко по горе писах и някои от основните характеристики на тези масла, а именно : ниско съдържание на сулфати и отделена сулфатна пепел, и т.н...... с други думи на теория може да има някакъв проблем с катализатора ако ползване маслото ,но на практика това ще стане след примерно 300 000 км.....даме колкото е експоатационния срок на катализатора......

        Точно това бяха написали и в руския форум, 2т маслото почиствало натрупаните нагари, смазвало помпата и дюзите при ГДИ и изгаряло....тоест, мие, смазва и изгаря...Аз ще сипвам по мъничко масло на всеки резервоар на Пинина ГДИ и след няколко резервоара ще докладвам...Не го слагам маслото защото имам някакъв проблем, а просто така, профилактично...Но мотора стана по тихичък определено..Просто купувам бездимно и без пепел масло , наливам 300- 400 грама на един резервоар бензин и карам, за сега ефекта е положителен...

        Коментар


        • #23
          ..шегаджия ....и на това бих ви отговорил .....бензина просмуква в кожата , с това част от мръсотията отива там .....освен това бензина изсушава кожата ( то и маслото прави същото ,но в по малка степен).....а дали бензина е с добавка или не, това на практика няма никакво значение...така че смело казвай на човека да не се плаши....
          Човека ви казва от опит това, което аз знам и твърдя,дори и да не съм пробвал на практика, от теорията много неща се потвърждават и на практика - че мотора утихва ,дюзите на тракат и т.н.......а в по дълъг период ,мотора ще стане по пъргав и ще работи по равномерно на празен ход , особено при GDI моторите....

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            За моята кожа не се грижи, тя е груба и е свикнала на много по-големи "гадости" отколкото един бензин. Даже бензина и идва като мехлем малко...

            А след като мотора стане по-пъргав това означава ли, че ще стане и по-икономичен?

        • #24
          Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
          ..шегаджия ....и на това бих ви отговорил .....бензина просмуква в кожата , с това част от мръсотията отива там .....освен това бензина изсушава кожата ( то и маслото прави същото ,но в по малка степен).....а дали бензина е с добавка или не, това на практика няма никакво значение...така че смело казвай на човека да не се плаши....
          Човека ви казва от опит това, което аз знам и твърдя,дори и да не съм пробвал на практика, от теорията много неща се потвърждават и на практика - че мотора утихва ,дюзите на тракат и т.н.......а в по дълъг период ,мотора ще стане по пъргав и ще работи по равномерно на празен ход , особено при GDI моторите....

          Да, говоря за GDI двигател на Пинин, все пак знаем, директно впръскване като при дизела, помпа за високо налягане, като при дизела, дюзи, като при дизела......Да, казвам от опит, не чукат дюзите, по тихо работи двигателя и стабилна работа на празен ход....Това съм забелязал за сега......Естествено не трябва да не се прекалява с количеството масло, слагам примерно по 10 грама на литър бензин....Или 80 - 100 грама масло на 10 литра бензин

          Коментар


          • #25
            Нищо не е като при дизела, щото двигателя няма 30 бара компресия и налягането на впръскване е 50 бара, а не 1000 и кусур.

            Mazda миналата година се фукаха че имат "бензинов дизел", където нещата са съизмерими и пак до накъде. Но и там са 1000 простотии само и само да накарат бензин да работи с висока компресия като дизел, та не знам колко ще го бъде в дългосрочен план.

            и.... DPF-и и прочие простотии, и предимствата на бензина отидоха някъде си.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #26
              GDI има помпа за високо налягане и дюзи пръскащи гориво директно в горивната камера върху буталото, това му е общото с дизела...

              Коментар


              • #27
                Мога да докладвам вече, имам наблюдения върху работата на Мицубиши ГДИ с добавено двутактово масло в бензин 100 октана. Изминати над 600 км пробег само градско. Двигателя е по безшумен, не се чуват дюзите да чукат, пали много лесно и не мени обороти на празен ход, оборотомера е като залепнал на светофара.....Говоря за 400 грама масло на 40 литра бензин....Двутактово масло с почистващи добавки и без пепелно...

                Коментар


                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  С кой размер гуми е и колко гори на градско?

                • Пенчо
                  Пенчо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това значи ли, че без масло в бензина, двигателя е шумен, дюзите тракат, пали трудно и мени обороти на светофар?

                • Anton-Varna
                  Anton-Varna коментира
                  Редактиране на коментар
                  11 литра градско гори, кара се на къси разстояния , оригиналните 16 цола са гумите......Пенчо, без маслото дюзите се чуваха, чукат специфично, като на дизел, да на светофар оборотите падаха до 600 и се вдигаха на 800, а сега е като залепен оборотомера...

              • #28
                Първоначално публикуван от Anton-Varna Преглед на мнение
                Мога да докладвам вече, имам наблюдения върху работата на Мицубиши ГДИ с добавено двутактово масло в бензин 100 октана. Изминати над 600 км пробег само градско. Двигателя е по безшумен, не се чуват дюзите да чукат, пали много лесно и не мени обороти на празен ход, оборотомера е като залепнал на светофара.....Говоря за 400 грама масло на 40 литра бензин....Двутактово масло с почистващи добавки и без пепелно...
                То и тук в София вече 3-4 -ма карат ГДИ-та си с двутактово масло и същото казват ......

                Коментар


                • #29
                  Имам въпрос: маслото 2Т не се ли утаява при престой? Помня, че дядо ми разклащаще Явата, преди да я кара.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #30
                    Ако маслото се утаи, само с разклащане нищо не би разбъркал дядо ти. Хубово, че е нямал Трабант или Вартбург, че голямо клатене е щяло да пада.

                    Коментар


                    • trapper
                      trapper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ха-ха-ха, първата ми кола беше Вартбург 1000

                    • Anton-Varna
                      Anton-Varna коментира
                      Редактиране на коментар
                      Вартбурга клатеше ли го, или като караш той сам си се клати ?! Ако оставиш колата много дълго време в пълен покой то принципно маслото може и да се утаява, НО ако колата се кара, а не стой с месеци на едно място, то маслото си се смесва с бензина напълно и си изгаря заедно с бензина, просто преди да изгори смазва и почиства , това е...Разбира се маслото трябва да е истинско и в умерени количества, примерно 10 грама на литър бензин.....Варианта, който правя аз е следния, 400 грама масло, резервоара 40 литра бензин и колата се кара, следващия резервоар 40 литра е с 200 грама масло, после следващия резервоар е без масло, после пак 400 грама масло на един резервоар.....И така.....Има осезаем резултат в работата на двигателя, работи безшумно, не пуши, пали супер лесно в студа...Бензин слагам само 100 октана !

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X