Привет, момчета(и момичета) Доста теми прочетох, дори рових и в руски форуми, та въпроса ми е, Какви присадки добавяте в бензиновите Мицубишита с двигател GDI ? Руснаците предлагат да се налива по малко Двутактово масло в бензина с цел смазване на помпата за високо налягане и разпръсквачите на дюзите, пък и помпата за ниско налягане смазвала.........???? Някой пробвал ли е ? Аз имам и дизелови автомобили и там наливам 2т масло, отразява се чудесно на работата на двигателя, работи по меко, не чука, дори и повече върви.....Но това за дизела, та въпроса ми е за Бензина ГДИ какво добавяте ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Присадки в бензина при GDI двигатели
Свий
X
-
Добър вечер. Наскоро купих ,,нов внос'' едно пининче суперселект GDI двигател. Още не бях изминал и 120 км. и светна енджина в оранжево. Веднага съфоромници ме пратиха при DJ Tymbi Бога на Мицубиши в България. Направихме диагностиката и се оказа, че дюзите нещо са затлачени. Предписа ми PRO-TEC FUEL LINE CLEANER - 375ML един флакон добавка за резервоара. Сипах и карах дълго системата се продуха и ,,чека'' сам спря да свети, но уви миналият понеделник когато падна снега имах газене в един сняг и се наложи да пусна за малко 4 х 4 бързи и отново светна (незнам дали това е повлияло). Сега ще се свържа с него пак да проверим, но съм се запасил и с два флакона за по хард продухване на системата ако е нужно. Отделно впечатленията ми от добавката са много добри. Двигателя заработи по добре и разхода на гориво падна с около 300 мл.
- 1 like
-
Първоначално публикуван от Tengu Преглед на мнениеДобър вечер. Наскоро купих ,,нов внос'' едно пининче суперселект GDI двигател. Още не бях изминал и 120 км. и светна енджина в оранжево. Веднага съфоромници ме пратиха при DJ Tymbi Бога на Мицубиши в България. Направихме диагностиката и се оказа, че дюзите нещо са затлачени. Предписа ми PRO-TEC FUEL LINE CLEANER - 375ML един флакон добавка за резервоара. Сипах и карах дълго системата се продуха и ,,чека'' сам спря да свети, но уви миналият понеделник когато падна снега имах газене в един сняг и се наложи да пусна за малко 4 х 4 бързи и отново светна (незнам дали това е повлияло). Сега ще се свържа с него пак да проверим, но съм се запасил и с два флакона за по хард продухване на системата ако е нужно. Отделно впечатленията ми от добавката са много добри. Двигателя заработи по добре и разхода на гориво падна с около 300 мл.
Ако ще включваш двойното предаване(4по4 демек дето му викат), тогава трябва и двойна доза от добавката
Майтапа на страна, ама не би трябвало да има връзка. По-скоро има връзка с горивото/бензиностанция, оборотите, горивния филтър, клапан-налягане нещо....Какъв беше кодът на грешката?WG 2.7 CRD
Коментар
-
Тези добавки имат едно единствено полезно действие-пълнят джобовете на производителя.
Нима си мислите, че инжинерите в Митсубиши не знаят, че бензина не маже, и не са си написали домашното. Т.е. да направят такава конструкция която да работи със "сухия" бензин без да има нужда да се добавя каквото и да е в него?
Това да не е трабант бе еееейй...Има ли желание-има и начин!
- 2 likes
Коментар
-
Не си прав Коле,добавките ако са качествени си вършат работа за каквото са предназначение,а то е именно профилактика,на задънена даза се търси майстор,да си сипвал добавки за да не се задьнва.
За директна инжекция си има поне 5 добавки,СТП е едната ма всички големи компании включително Тектрон на Шеврон / препоръчвани от Мерцедес / произвеждат за директ инжекция
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеТези добавки имат едно единствено полезно действие-пълнят джобовете на производителя.
Нима си мислите, че инжинерите в Митсубиши не знаят, че бензина не маже, и не са си написали домашното. Т.е. да направят такава конструкция която да работи със "сухия" бензин без да има нужда да се добавя каквото и да е в него?
Това да не е трабант бе еееейй...
Коментар
-
Аз имам няколко дизелови двигателя, и на никой от тях не съм наливал нищо друго освен нафта,
Всички са в отлично здраве и не страдат от липса на масло(или каквато и да е там боза) в горивото.
Та смятам, че инжинерите от Форд, WV, Нисан, както и от руската школа са си написали добре домашните за да работят и до ден днешен двигателите им без оплаквания.
Ти да видиш...
-
-
Точно на ГДИ не е хубаво се наливат бъркочи. Когато е за почистване става, защото така или иначе ако се не оправи е за ремонт. Имам няколко МПС-та с директно впръскване, включително GDI, и освен спирт (заради вода в бензина) не съм сипвал нищо друго. Дори мотора ми е двутактов с образно казано директно впръскване, маслото му отива с трета дюза в двигателя, не минава през двете бензинови. Но знам ли, може да не му разбират инДжИнерите.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
Веднъж, преди 4 години, сипах една много хвалена добавка на моя Пинин 1.8 гди и после колата отиде в сервиза на Диджея за смяна на гарнитури, - 460 лв. Незнам дали имаше връзка.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеВеднъж, преди 4 години, сипах една много хвалена добавка на моя Пинин 1.8 гди и после колата отиде в сервиза на Диджея за смяна на гарнитури, - 460 лв. Незнам дали имаше връзка.
Коментар
-
Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнениеТочно на ГДИ не е хубаво се наливат бъркочи. Когато е за почистване става, защото така или иначе ако се не оправи е за ремонт. Имам няколко МПС-та с директно впръскване, включително GDI, и освен спирт (заради вода в бензина) не съм сипвал нищо друго. Дори мотора ми е двутактов с образно казано директно впръскване, маслото му отива с трета дюза в двигателя, не минава през двете бензинови. Но знам ли, може да не му разбират инДжИнерите.
Коментар
-
Честита нова година.
Ако горивата в Бг бяха като в Германия например , тогава нямаше да се налага да се слагат добавки,а и двигателите нямаше да имат онези специфични проблеми,породени от горивата( и не само от тях).
По принцип на стари колли (над 5-6 години -това е стандарт в Европа) както знаете, всичко се амортезира-износва и все по често се налага т ремонти.В товая число влизат и горивните им системи,като тук казвам системи ,а не само дюзи например ,защото говорим за звеното Резервоар-горивни пътища-горивен филтър,горивна рейка,горивни дюзи ,клапани и т.н.....В течение на времето в резервоара се отлага плака, както и бокклуци,които попадат от помпите на бензиностанциите,от отдушниците и от самото гориво.....когаато не се пълни рез-ра до горе, а само част от него, в него има по голямо количество горивни пари - основните горива са бензин и дизел , което значи че са вид въглеводороди,и когато те си взаимодействат с кислорода,се получава плака(и не само от това ) .....тази плака полепва по стените на резервоара,и с течение на времето периодично се отмива и тя попада в горивната система чрез горивото ,и така стига до гор. филтър,който обикновенно филтрира до 5микрона частици ( тук е въпроса дали в Бг се продават качествени ),от там нататък всичко останало влиза в дюзите ,като на по голямата част от тези дюзи имат малка цетка на входа им,и именно там се затлачва плаката ,но тъй като там вече е под налягане ( за бензиновите коли е от 3 до 150 бара- при GDI системите,а за дизеллите е от 300 до 1500 бара) и част от най фините частици на плаката влизат в леглата на иглите и разспръсквачите на самата дюза и тя рано или късно задира.....
За да се избегнат тези проблеми ,както и други проблеми , профилактично се добавят различни добавки с различно действие, в зависимост от това какво искате да постигнете, тъй като основното гориво ( дали бензин или дизел ) нямат никакво такова действие или имат,но е много слабо изразено -теимат друга работа да извършват а именно да гори а не да почиства). За GDI моторите, при тях освен тази гадост в резервоара, трябва да се борят и с още една- натрубването на нагар -като се почне от дросела, през колекторите им, портовете на главата , задклапановото пространство и вече вътре в цилиндъра -по челата на буталата ......Този нагар се образува от специфичното действие на този мотор, -обеднени смеси .....и за това при тях има функция зададена от ЕКУ-то на мотора, като работи в режим на обеднена смес повече от определено време в "рисковите" режими на работа на мотора( примерно на празен ход ) ,той минава от режим на директно впръскване -GDI в режим на стехиометрично впръскване/смес -MPI......
Коментар
-
За много години. След като сагата ми с откраднатия катализатор приключи, се заех да видя какво става с ,,чека''. Излях и двете добавки на почти празен резервоар, после долях до горе и така Черноморец - София. Някъде между 150-200 км. изгасна. Шофирах с не повече от 120 км.ч. Сега ще изчакам да видя след колко време пак ще светне (пу пу да не му е уруки) и тогава ще ида на диагностика. Поздрави от мен.
Коментар
-
Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнениеЧестита нова година.
Ако горивата в Бг бяха като в Германия например , тогава нямаше да се налага да се слагат добавки,а и двигателите нямаше да имат онези специфични проблеми,породени от горивата( и не само от тях).
По принцип на стари колли (над 5-6 години -това е стандарт в Европа) както знаете, всичко се амортезира-износва и все по често се налага т ремонти.В товая число влизат и горивните им системи,като тук казвам системи ,а не само дюзи например ,защото говорим за звеното Резервоар-горивни пътища-горивен филтър,горивна рейка,горивни дюзи ,клапани и т.н.....В течение на времето в резервоара се отлага плака, както и бокклуци,които попадат от помпите на бензиностанциите,от отдушниците и от самото гориво.....когаато не се пълни рез-ра до горе, а само част от него, в него има по голямо количество горивни пари - основните горива са бензин и дизел , което значи че са вид въглеводороди,и когато те си взаимодействат с кислорода,се получава плака(и не само от това ) .....тази плака полепва по стените на резервоара,и с течение на времето периодично се отмива и тя попада в горивната система чрез горивото ,и така стига до гор. филтър,който обикновенно филтрира до 5микрона частици ( тук е въпроса дали в Бг се продават качествени ),от там нататък всичко останало влиза в дюзите ,като на по голямата част от тези дюзи имат малка цетка на входа им,и именно там се затлачва плаката ,но тъй като там вече е под налягане ( за бензиновите коли е от 3 до 150 бара- при GDI системите,а за дизеллите е от 300 до 1500 бара) и част от най фините частици на плаката влизат в леглата на иглите и разспръсквачите на самата дюза и тя рано или късно задира.....
За да се избегнат тези проблеми ,както и други проблеми , профилактично се добавят различни добавки с различно действие, в зависимост от това какво искате да постигнете, тъй като основното гориво ( дали бензин или дизел ) нямат никакво такова действие или имат,но е много слабо изразено -теимат друга работа да извършват а именно да гори а не да почиства). За GDI моторите, при тях освен тази гадост в резервоара, трябва да се борят и с още една- натрубването на нагар -като се почне от дросела, през колекторите им, портовете на главата , задклапановото пространство и вече вътре в цилиндъра -по челата на буталата ......Този нагар се образува от специфичното действие на този мотор, -обеднени смеси .....и за това при тях има функция зададена от ЕКУ-то на мотора, като работи в режим на обеднена смес повече от определено време в "рисковите" режими на работа на мотора( примерно на празен ход ) ,той минава от режим на директно впръскване -GDI в режим на стехиометрично впръскване/смес -MPI......
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар