Беше се прецакало виското, но го рециклирахме - сега сработва... Обаче маркуча на охлаждането е много твърд на пипане, а при пуснат климатик стрелката отива нагоре от средата. Явно има още някаква грижа? Може ли гарнитурата да е за смяна? някой сменял ли е на V6 3000 гарнитура, и колко горе-долу струва операцията?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Загрява ми паджерото... V6 3000
Свий
X
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Първоначално публикуван от cyclop Преглед на мнение...
Може ли гарнитурата да е за смяна? някой сменял ли е на V6 3000 гарнитура, и колко горе-долу струва операцията?
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Първоначално публикуван от cyclop Преглед на мнение... Може ли гарнитурата да е за смяна? някой сменял ли е на V6 3000 гарнитура, и колко горе-долу струва операцията?
Лесно е , но виж хлабините на сегменто и бутала. Все ще се отваря, 3.0 се слави с "нови сегменти-нов двигател".
поздрави...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Аз съм патил. Не с V6 но с 2.5 дизел и по подобен начин. Не стряскайте човека, а по - добре намери доверен човек дето да го погледне. ДОВЕРЕН! Аз дадох 1600 лв по сервизи докато намерих правилните хора. Не искам да споменавам никове и имена, за да не ги ангажирам по никакъв начин, но в крайна сметка се оказа, че на 2 пъти ми сменят гарнитура и глупаците не ми били стегнали главата. Намерих правилните хора, те ми смениха гарнитурата и ми стегнаха главата, след това отново имах проблем(теч на масло), но се оказа че капачката на главата от горе(там от където се налива маслото) е с издухало оплатнение, което закупих допълнително от балкан стар за 5 лв. Сложих го на капачката в/у старото без да го махам(в момента са 2те оплатнения едно в/у друго) и от тогава за проблеми с двигателя не съм чул. Много внимавай къде ходиш на диагностика. Това поне е съвет от моето патене....GSM: 0898 554713
Уебсайт: BULEXTREME.com
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Според мен почни от по - малките неща (виското си го поправил), термостат, водна помпа, радиатор, ако не се оправи тогава гарнитури, наскоро мой приятел с 2.8 тди бра същите ядове и се оказа радиатор, новият радиатор е скъп но стария подлжи на ремонт, сега стрелката нестига средата[B]Ако искаш да имаш нещо което никога не си имал, може би трябва да направиш нещо което никога не си правил![/B]
[B]If you want, you can![/B]
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Надуването на маркуча най-често се получава от запушен(задръстен с гняс) маркуч и щуцер към преливното казанче.
Аз смених цялата карантия докато се светна, че проблемът е другаде.
Провери първо това.08седемшест5едно513четири
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеГарнитури! Е точното име на операцията.
Лесно е , но виж хлабините на сегменто и бутала. Все ще се отваря, 3.0 се слави с "нови сегменти-нов двигател".
поздрави08седемшест5едно513четири
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнениеКолега, това за "нови сегменти-нов двигател" не го разбрах.Какво точно имаш предвид?...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеПросто буталата и цилиндрите стават. Слагаш нови сегменти, караш докато легнат и мотора е като нов.
Единствено се притеснявах да не се завиши разхода, но всичко е ок- с гуми 31', с около 500 кг.товар+ палатка на покрива и средна скорост 90 (макар, че на магистралите карах с около 140) ми даде точно 12.4/100 така, че смяната на сегменти бе добра инвестиция.08седемшест5едно513четири
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Засега планът е - смяна ангренаж+ролки (време му е), водна помпа, термостат, сегменти, биелни лагери, гарнитури, промивка радиатор. Май и още нещо имаше, ама не се сещам сега. Като ще го правим, да го правимПосле ще разкажа за резултата, стискайте палци
Коментар
-
До: Загрява ми паджерото... V6 3000
Първоначално публикуван от cyclop Преглед на мнениеЗасега планът е - смяна ангренаж+ролки (време му е), водна помпа, термостат, сегменти, биелни лагери, гарнитури, промивка радиатор. Май и още нещо имаше, ама не се сещам сега. Като ще го правим, да го правимПосле ще разкажа за резултата, стискайте палци
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар