Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загрява ми паджерото... V6 3000

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Загрява ми паджерото... V6 3000

    Беше се прецакало виското, но го рециклирахме - сега сработва... Обаче маркуча на охлаждането е много твърд на пипане, а при пуснат климатик стрелката отива нагоре от средата. Явно има още някаква грижа? Може ли гарнитурата да е за смяна? някой сменял ли е на V6 3000 гарнитура, и колко горе-долу струва операцията?

  • #2
    До: Загрява ми паджерото... V6 3000

    Термоса първо ... после гарнитура ... не бързай!

    Коментар


    • #3
      До: Загрява ми паджерото... V6 3000

      Първоначално публикуван от cyclop Преглед на мнение
      ...
      Може ли гарнитурата да е за смяна? някой сменял ли е на V6 3000 гарнитура, и колко горе-долу струва операцията?
      Щом надува - лошо! А V6 e с две глави...

      Коментар


      • #4
        До: Загрява ми паджерото... V6 3000

        Първоначално публикуван от cyclop Преглед на мнение
        ... Може ли гарнитурата да е за смяна? някой сменял ли е на V6 3000 гарнитура, и колко горе-долу струва операцията?
        Гарнитури! Е точното име на операцията.
        Лесно е , но виж хлабините на сегменто и бутала. Все ще се отваря, 3.0 се слави с "нови сегменти-нов двигател".
        поздрави
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #5
          До: Загрява ми паджерото... V6 3000

          Аз съм патил. Не с V6 но с 2.5 дизел и по подобен начин. Не стряскайте човека, а по - добре намери доверен човек дето да го погледне. ДОВЕРЕН! Аз дадох 1600 лв по сервизи докато намерих правилните хора. Не искам да споменавам никове и имена, за да не ги ангажирам по никакъв начин, но в крайна сметка се оказа, че на 2 пъти ми сменят гарнитура и глупаците не ми били стегнали главата. Намерих правилните хора, те ми смениха гарнитурата и ми стегнаха главата, след това отново имах проблем(теч на масло), но се оказа че капачката на главата от горе(там от където се налива маслото) е с издухало оплатнение, което закупих допълнително от балкан стар за 5 лв. Сложих го на капачката в/у старото без да го махам(в момента са 2те оплатнения едно в/у друго) и от тогава за проблеми с двигателя не съм чул. Много внимавай къде ходиш на диагностика. Това поне е съвет от моето патене....
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #6
            До: Загрява ми паджерото... V6 3000

            Според мен почни от по - малките неща (виското си го поправил), термостат, водна помпа, радиатор, ако не се оправи тогава гарнитури, наскоро мой приятел с 2.8 тди бра същите ядове и се оказа радиатор, новият радиатор е скъп но стария подлжи на ремонт, сега стрелката нестига средата
            [B]Ако искаш да имаш нещо което никога не си имал, може би трябва да направиш нещо което никога не си правил![/B]
            [B]If you want, you can![/B]

            Коментар


            • #7
              До: Загрява ми паджерото... V6 3000

              Надуването на маркуча най-често се получава от запушен(задръстен с гняс) маркуч и щуцер към преливното казанче.
              Аз смених цялата карантия докато се светна, че проблемът е другаде.
              Провери първо това.
              08седемшест5едно513четири

              Коментар


              • #8
                До: Загрява ми паджерото... V6 3000

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                Гарнитури! Е точното име на операцията.
                Лесно е , но виж хлабините на сегменто и бутала. Все ще се отваря, 3.0 се слави с "нови сегменти-нов двигател".
                поздрави
                Колега, това за "нови сегменти-нов двигател" не го разбрах.Какво точно имаш предвид?
                08седемшест5едно513четири

                Коментар


                • #9
                  До: Загрява ми паджерото... V6 3000

                  Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                  Колега, това за "нови сегменти-нов двигател" не го разбрах.Какво точно имаш предвид?
                  Просто буталата и цилиндрите стават. Слагаш нови сегменти, караш докато легнат и мотора е като нов.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • #10
                    До: Загрява ми паджерото... V6 3000

                    Благодаря на всички за съветите и идеите А това с новите сегменти ми звучи много добре Сигурно ще го направим

                    Коментар


                    • #11
                      До: Загрява ми паджерото... V6 3000

                      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                      Просто буталата и цилиндрите стават. Слагаш нови сегменти, караш докато легнат и мотора е като нов.
                      Аха- е аз направих тази операция още с взимането на колата.Целият двигател беше свален и разхвърлян.Всичко, което трябваше да се смени бе сменено и наистина след разработката усещам колата като нова.
                      Единствено се притеснявах да не се завиши разхода, но всичко е ок- с гуми 31', с около 500 кг.товар+ палатка на покрива и средна скорост 90 (макар, че на магистралите карах с около 140) ми даде точно 12.4/100 така, че смяната на сегменти бе добра инвестиция.
                      08седемшест5едно513четири

                      Коментар


                      • #12
                        До: Загрява ми паджерото... V6 3000

                        Засега планът е - смяна ангренаж+ролки (време му е), водна помпа, термостат, сегменти, биелни лагери, гарнитури, промивка радиатор. Май и още нещо имаше, ама не се сещам сега. Като ще го правим, да го правим После ще разкажа за резултата, стискайте палци

                        Коментар


                        • #13
                          До: Загрява ми паджерото... V6 3000

                          Първоначално публикуван от cyclop Преглед на мнение
                          Засега планът е - смяна ангренаж+ролки (време му е), водна помпа, термостат, сегменти, биелни лагери, гарнитури, промивка радиатор. Май и още нещо имаше, ама не се сещам сега. Като ще го правим, да го правим После ще разкажа за резултата, стискайте палци
                          Успех колега и ,ако ти остане време снимай.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X