Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с резервоар на Паджеро 3 3.2 DID 2003

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с резервоар на Паджеро 3 3.2 DID 2003

    Здравейте,
    Автомобилът започна да се форсира сам,от време на време да гасне и след кратък престой нещата се оправяха.
    Отидох в сервиз,ремонтираха помпа дюзи и колата беше ок известно време,но пак започна своите номера.
    В друг сервиз отидох при мой приятел. Там решиха да свалят резервоара и се оказа ,че той е метален,като вътре има покритие подобно на фолио,което се люпи много неприятно.
    Целият резервоар е пълен с юфка от това фолио, на което отдавам и въпросните проблеми.
    Какви биха могли да бъдат решенията на проблема?
    1. Резервоар втора ръка, но ме притеснява, че вътре е същата история.
    2. Нов - намерих но се оказа,че има разлика за дълга и къса база, а номерът е един и същ и дойде един много дълъг. Моя е около 140см. Другото е цената,която е доста солена - от 700лв..
    Ще се радвам ако някой помогне в тази насока.
    3 Моят резервоар да се среже ,остърже покритието и да се завари, но нямам представа кой би се наел с това ?
    Става въпрос за София.
    Ще се радвам да споделите някакви идеи от къде може нов да се вземе или някой който би се наел и направи качествено съответният ремонт.
    M.P.

  • #2
    Здравей 700 камъка са си много пари но ако вземеш нов резервоар там това покритие дето прави тая боза го няма.

    Коментар


    • #3
      Проблемът е, че не го намерих. Та ако има някой във форума, който се занимава с части да предложи цена. Този ,който намерих е много по-дълъг.
      M.P.

      Коментар


      • #4
        Кое ти ремонтираха на помпата и дюзите?
        8)

        Коментар


        • #5
          Идея си нямам ама така ми казаха.
          M.P.

          Коментар


          • #6
            В Интеркарс е 714 , но няма размери, а по вин излиза за къса база.

            Коментар


            • #7
              Не съм сигурен но този проблем с резервоара на Паджеро 3, не е ли решен при фейслифт моделите, т.е. да търсиш резервоар втора употреба от такова?!

              Коментар


              • #8
                ...между къса и длга база, резервоарите са различни, в Бг( Интер,минтер и т.н. доставчици ) има само за дълга база, а той е поне с 30-40 см. по дълъг и не става ,защото пода на шасито е с друг релеф.....виж обратното може и да стане ,но.....вашия резервоар може да се измие със солна киселина, такава ,какквато я продават по магазините,за целта обаче трябва да демонтирате клапите за отдушната система, маркучите и други пластмасови и гумени детайли, с изкл. на ваната жълтата вътре в резервоара....тя не може да се демонтира но нищо няма да й стане......след което слагате солна киселина, но преди това трябва да затапите отворите,аз ги затапвам с корк,пластмаса или дори и фибран.....слагате 5 литра вътре и двама души го хващат от двете страни и го клатят войнишки-напред назад и/или лулееща лодка, наляво надясно......около 3-4 мин.......много трябва да се внимава да не се опръскате ,особено очите......после го източвате, и пак повтаряте процедурата,.....след това пак го източвате и след това изплаквате хубаво с вода.....хубаво е след това да се слоши ситен камък -трошляк и вода и отново да го клатите така около 10 мин ,на почивки.....след това отваряте всички отвори и почвате да го почиствате с вода или водоструйка ,като първите няколко мин. трябва да внимавате да не попадне прска в очите или дрехите/кожата......

                Коментар


                • #9
                  .....след това почистете сондата в резервоара и цетката й......след това с компресора издухайте горивните пътища, като периодично слагайте в тях бензин......след това сменете гор. филтър с нов,хубаво е дюзите да се видят входовете им дали няма образувана плака на входа им......резервоара се промива накрая с нафта или спирт за горене......след това вземете един по голям високоговорител ,някакъв стар , и му вземете магнита и го поставете в резервоара ....

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                    Кое ти ремонтираха на помпата и дюзите?
                    ...по принцип може да влязат люспи в актуатора на помпата, тъй като нафтата влиза в нея и има пряк контакт с платката й,там са датчиците за темп. на нафтата както и датчика за следене на ел.магнита ......може да влезе и навътре при самата глава ,плунжера,тайминг клапана и да зедере ,както и да счупи датчика за позицията му......

                    Коментар


                    • #11
                      Здравейте, при Pajero 4 има ли го този проблем ?
                      LZ1RED

                      Коментар


                      • didooo
                        didooo коментира
                        Редактиране на коментар
                        Със сиг ,резервоара у П4 е също метален . Със сиг е с абсолютно същата форма , като при П3 . Но не съм чул (и при мене не е имало, аз съм бензинов) такава грижа - при П3 , много хора твърдят , че "проблемната" ГНП (при 3.2д) , всъщност се ебава от въпросната ювка . Дали са променили покритието- мога да гадая ,но факт е ,че Comon Rail помпите и дюзите ,дето са вече у П4 ,надали са по-малко "капризни" от тая помпа в П3 . П4 се подвизава с комън рейла си от далечната 2006 (като че ли ) и грижите са много рядко .

                    • #12
                      Имал съм същия проблем но с резервоар на лека кола. Свалих го ,махнах сондата, изчистих и с една крива шиничка колкото можах изчегъртах пластмасовото покритие отвътре. Изтърбуших мрежата (цедка) на сондата и поставих в двигателния отсек още един филтър (от някакъв трактор) преди помпата.

                      edit : , цената от 700 ЛВ. е нормална , аз преди 2 години проверявах за Галопера и беше 650 лв. с поръчка през официялния вносител.
                      Въпреки всичко ми се виждат много пари.
                      Последно редактирано от nbajani; 01-03-23, 11:13.
                      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X