Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Super Select и обикновенна раздатка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от George Takev Преглед на мнение

    Това не го разбрах. Хъбове има във всички случаи.
    Не, няма във всички случай! Ако няма хъбове има "капачки" или иначе казано полуоската е зацепена директно за главината с муфа на която има вътрешни шлици към полусоката и 6 болта (или гайки не си спомням точно ) към главината. При включването на предния мост от раздатката, чрез вакуум се задйства актуатор, който включва муфа. Муфата зацепва дясната полуоска към диференциала. На практика дългата полуоска се състои от две части, които се свързват с муфа с шлиц. При изключване на предното, муфата отцепва и така се спира предаването на движение от предните колела към трансмисията. Движат се единствено полусоките и сателитните зъбни колела в диференциала.

    Браво за трансплантацията иначе

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение

      Не, няма във всички случай! Ако няма хъбове има "капачки" или иначе казано полуоската е зацепена директно за главината с муфа на която има вътрешни шлици към полусоката и 6 болта (или гайки не си спомням точно ) към главината. При включването на предния мост от раздатката, чрез вакуум се задйства актуатор, който включва муфа. Муфата зацепва дясната полуоска към диференциала. На практика дългата полуоска се състои от две части, които се свързват с муфа с шлиц. При изключване на предното, муфата отцепва и така се спира предаването на движение от предните колела към трансмисията. Движат се единствено полусоките и сателитните зъбни колела в диференциала.

      Браво за трансплантацията иначе
      Благодаря :-)
      Да, това както е описано е предния мост, който имах на старата кола. Такъв съм разглабял. И точно това е принципа на действие. В сегашния диференциал няма муфа и вакуумно управление, но има Auto Hubs (така се водят и това пише на тях), които бяха дефектирали. Тези така наречени Auto hubs ги замених с ръчни такива и съм ОК. Не си представям как ще зацепим полуоската с главината без наличие на хъбова, ако колата не е постоянно зацепена. Може би колегата това има предвид. Аз също се опитвам да вникна в някои детайли, с които до сега не ми се е налагало да се занимавам. Виждам съществени разлики от производството 90--92 и 2000. Интересно ми е на L200 и Спорт-овете как е. Поздрави!
      KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

      Коментар


      • #18
        И Л200, и Спорт са с парт-тайм.
        Респ. там има или автоматични хъбове, или ръчни, или капачки.
        И обратно - при СС хъбове няма.

        Коментар


        • #19
          Паджеро 2 със SuperSelect кутия заводско е отпред с капачки/постоянно зацепени главини и предния мост се “закача” с вакум. До колкото съм запознат при монтиране на ръчни хъбове отпред при наличието на СС може да счупи раздатката, ако джипа е в ражим 4х4, а хъбовете отпред не са заключени. Това е и причината СС да излиза от завода с капчки отпред/постоянно зацепени главини.
          TLC LJ70 2LT
          Mitsubishi Pajero II 3.0 V6

          Коментар


          • #20
            Темата се разви като доста ценна, и даде отговори на много неясноти! Затова и ще карам тази конфигурация на постоянно заключени хъбове, освен на асфалт. Благодаря за мненията. Ще пиша ако има нови наблюдения. Поздрави на всички!
            ​​​
            KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X