Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пружина в пружина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пружина в пружина

    Здравейте, колеги съжалявам ако има вече тема по въпроса, но не намерих никаде. Имам два чифта пружини и двата омекнали за Мицубиши спейс вагон 2.4 гди 147 коня фул 4х4 като задницата му е много ниско и постоянно закача. Един приятел ми даде идеята да срежа едната пружина на две по хоризнтал и да навия двете части на пружините. Според вас това до колко ще е надеждно имали опаснасност да се счупи пружината или нещо от сорта. Благодаря предварително.

  • #2
    По добре да подложиш трупчета.
    Пружини може "една в друга" - само ако са с обратни витки.
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Bombata95 Преглед на мнение
      Имам два чифта пружини и двата омекнали за Мицубиши спейс вагон ........... Един приятел ми даде идеята да срежа едната пружина на две по хоризнтал и да навия двете части на пружините.
      То решения има най-различни,но щом вече втори комплект "омекват'- или претоварвате или оставяте натоварена машината. Според причината и мерките- или сменяте пружините с нови но по "твърда" характеристика (а може и автомобила) или разтоварвате пружините при престой (също има два подхода).А предложението което са Ви направили (и по начина който сте описали) не съм виждал на "живо" и колегата с право ВИ праща при дървените трупчета!

      Пс.
      -Има заигравки и с допълнителни помощни системи, (и пружинни и пневматични) но на лека кола ............
      А в "далечната" 1994г. на Пасат (по неволя) временно монтирах съставна пружина (направих я със снаждане на две пружини-част от оргинална и част от по твърда) ,а след два месеца (пренесох строителните материали) възтанових оргиналното окачване.

      Коментар


      • #4
        Какво представляват тия трупчета нещо от сорта на гумените подложки дето се слагат ли е щото не намирам за моя размер пружини

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Малко си търсил, трябва по-сериозно...

      • #5
        Смяна на автомобила не е вариант за момента обслужена е отвсякъде само пружините са ми проблем иначе доста я товаря баща ми е музикант и като я натъпка с 10 тонколони ляга яко

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Нали си давате сметка ,че всяка промяна в окачването(даже повишаването на налягането в гумите), оказва влияние на автомобилната управляемост и устойчивост.
          Явно, товара надхвърля допустимият за машината.

        • Bombata95
          Bombata95 коментира
          Редактиране на коментар
          Колета се кара главно на село и се кара бавно не ми проблем стига да е по висока

      • #6
        На ладите едно време заваряваха пружини така с цел удължаване на пружината. Но термообработката е задължителна. Навива се пружина в пружина и някаква част се заварява. После пак закаляване, отпуск...
        Колко струва нова пружина за тая кола, че си решил да го играеш тоя тенис в задния двор?
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #7
          260 комплект от евтините и оригинални 450. Като цяло частите са евтини но опре ли до пружини трудно се намират и са скъпи.

          Коментар


          • #8
            Няма ли опция да се ползва подходящо ремарке за целта?

            Коментар


            • Bombata95
              Bombata95 коментира
              Редактиране на коментар
              Е няма как тонколоните ще се раздрънкат на тоя лош път

            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              Редиш листи стириопор,укрепваш с колани и газ!

          • #9
            И това е вариант сега ми казаха и вариант да ида на стругар да ми направи метални подложки като на витарите дето правят и евентуално да мина в последствие и към малко по големи гуми сега са 205/55/16 към 205/70/16 или към 205/80/16 така заедно с метални подложки мисля че няма имам проблем вече.

            Коментар


            • Пенчо
              Пенчо коментира
              Редактиране на коментар
              Доста по-разумно.

          • #10
            Помощни въздушни възглавници не може ли да се ползват. Надуват се когато се натовари през останалото време са надути колкото да не изпаднат от пружината. Има всякакви варианти и може да се купят спрямо размера на пружината.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • Bombata95
              Bombata95 коментира
              Редактиране на коментар
              Не съм запознат с това като цена как е ?

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              в бързината намерих тези https://www.facebook.com/Airspring1/
              не съм се интересувал от конкретен производител, гледах ,че тези са в БГ.

          • #11
            Здравейте колеги значи направихме подложки днес цял след обяд с тях се занимавах но резултатата си заслужава задницата се повдигна с 5-6 сантиметра догодина едни по големи гуми и направо ще си стане джип

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X