Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Светят лампите за маслото, водата и чека

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Светят лампите за маслото, водата и чека

    Здравейте колеги, автомобилът е паджеро 2, 3.0 бензин 150кс мотора, бензин и ГИ. Ситуацията е следната: вчера както си карах с постоянна скорост, от един път изгърмя яко 2 пъти подред в гърнето, оборотомера заби на 0 и колата директно изгасна. Спрях пробвах да запаля, запали си нормално, но на празен ход светеха гореописаните лампи - масло, вода и чек енджин /видни и на прикачената снимка/, веднага изгасих изчаках да поизстине и проверих вода, масло - всичко си беше както трябва. Запалих отново и установих, че при минимално подаване на газ - 800,900 оборота и лампите гаснат, иначе мотора си работи идеално. Тръгнах леко напред, но след като минах 5-10 метра, оборотомера пак заби на 0 и колата пак изгасна. След това пробвах да запаля, обаче върти и не пали. Имах ВД в багажника и махнах и напръсках всички видни букси около двигателя, като тази, която е прикачена на 2рата снимка само я докоснах и ми остана в ръката /т. е. беше почти извадена тъй като липсва ламаринката която я държи и това ме наведе на мисълта, че проблема е дошъл от нея/. Изчаках малко, завъртях, колата запали, не светеха никакви лампи и всичко беше ок. След това до днес и врътнах около 200км и никакви ядове, обаче следобеда си направих лека офроуд разходка и по едно време видях че трите лампи описани по горе, отново са започнали да светят на празен ход. Отворих капака да видя, да не би пак да се е извадила буксата, обаче всичко си беше ок. Качих се продължих да карам и след около 10минути пробвах пак и лампите вече не светеха, след това още около 10-15км каране и никакви ядове.
    Въпросът ми е някой имал ли е подобен проблем и някой по запознат има ли идея каква е причината да светят тези 3 лампи на празен ход?

  • #2
    Здравейте отново. Тъй като виждам, че никой не е писал по темата да напиша малко развитие. Посъветвах се с един познат майстор и той каза, че най-вероятно пукането и гасненето на джипа си идват от буксите, а за лампите, че другите две лампи са вързани към тази за маслото, за да привличат внимание и проблема ветоятно идва от датчика за налягане на маслото и е просто случайност, че са се случили двете неща едновременно. Смених въпросния датчик и да чукна на дърво за момента, след около 60км офоруд почти само на бавни и още толкова извънградско, и често проверяване на празния ход, въпросните лампи не са светели.
    Сега имам въпрос, тъй като взех датчик на 0.3 бара /само такъв имаше/, а виждам, че има 0.2 о 0.4, та интересува ме на какво налягане светва оригиналния датчик, че се чудя дали да не взема такъв на 0.4.
    Другият въпрос ми е какъв вискозитет масло да му сложа? За зимата е сложено 5в40 /почти не го пипа обаче повдигачите доста се обаждат/ и мислех да сложа 10в40, но гледам хора препоръчват 10в50,10в60, та ако може някой от опит да сподели, кой е най-добрия вариант за този мотор?

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X