Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на PAJERO III за леки и средно тежки разходки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тунинг на PAJERO III за леки и средно тежки разходки

    Здравейте на всички, след известно отсъствие ето, че пак съм тук. Както се казва старата любов ръжда не хваща! Сдобих се с едно PAJERO III дълга база 3.2 DID, 160к.с., на 160000км.(проверени ). Много ми допадна джипа като возия, динамика, комфорт и пространство. Направих му първата разходка, за което е виновен Асен, но аз му благодаря, защото само ускори неизбежното! После направих още една със семейството и реших да се поразходя повечко из планината, при което на няколко места беше.... аха, аха и ето ме тук и пиша тази тема. Та реших да експериментирам и да го тунинговам елементарно този джип, пък да видим какво ще стане. Сега знам какво ще кажат повечето от вас - не се занимавай, тоя джип не става за нищо, той не е джип, защото няма това и онова, трудно му се развивали задните болтове и т.н., но аз ще го направя и както в доброто старо време ще споделя с вас какво се случва.

    Предвиждам да направя следните промени(за сега):
    1. Монтаж на гуми HERCULES TRAIL DIGGER M/T 285/75/16, това вече го направих веднага след втората разходка!
    2. Монтаж на цялостно окачване OLD MAN EMU +50mm
    3. Монтаж на лебедка POWER WINCH EXTREME HD SR със синтетично въже.
    4. Монтаж на шнорхел.

    За сега толкова. Не предвиждам да му сменям предната и задната броня, но знае ли човек може да се сменят по естествен път - просто да останат в гората!

    Ако някой се сеща за някакъв съвет, нека се чувства поканен да го сподели.

    Ето снимки на първоначалният му вид.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200307_131957.jpg
Прегледи:933
Размер:559.0 КБ
ID:6592989
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200307_131945.jpg
Прегледи:904
Размер:481.1 КБ
ID:6592990
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200307_132010.jpg
Прегледи:924
Размер:490.5 КБ
ID:6592978
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200307_131923.jpg
Прегледи:985
Размер:588.5 КБ
ID:6592979

    Ето го на първата разходка.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-b0d73b8858ee641b7c85963c39749729-V.jpg
Прегледи:896
Размер:351.6 КБ
ID:6592980
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-88c9bab46a9bdc3bf9759dfd7a2c9971-V.jpg
Прегледи:898
Размер:329.0 КБ
ID:6592981
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-de4a04409ea9b5dab2d0dbc83f6b349b-V.jpg
Прегледи:906
Размер:372.6 КБ
ID:6592982
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200412_150233.jpg
Прегледи:917
Размер:764.1 КБ
ID:6592983

    И веднага след това се монтираха нови гуми!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200414_171052.jpg
Прегледи:1138
Размер:312.7 КБ
ID:6592984
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200414_171108.jpg
Прегледи:984
Размер:285.3 КБ
ID:6592985
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200414_170245.jpg
Прегледи:907
Размер:357.3 КБ
ID:6592986
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200414_171116.jpg
Прегледи:889
Размер:324.1 КБ
ID:6592987
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200414_171128.jpg
Прегледи:904
Размер:309.2 КБ
ID:6592988

  • #2
    Колега здравей,тези 285ци как ги вкара? Не опират ли отпред при пълен ляв и пълен десен? На мен с 265/75/16 ми престъргват отпред с 2 инча лифт от добинсонс.

    Коментар


    • #3
      Поздравления !

      Аз бих махнал и страничните степенки .
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #4
        Здравейте,
        Пиша в темата на колегата, тъй като модификациите, които е направил почти напълно съвпадат с това което аз бих искал да направя с такова Pjero.
        1. На първо място лебедка -Къде? Каква? - монтажа задължително във фабричната броня! Става ли за нещо това, което е монтирал колегата? - KANGAROO(POWER) WINCH K12000PS SR Performance Series
        2. По натам повдигане с около 50мм - за момента всичко е здраво - Къде? Колко пари?
        3. Антикорозионна защита - естестено че има ръжди - не е нещо фрапантно, но не е като да няма. Приемам предложения за района на София, а и не само, като до момента на друг автомобил съм ползвал Dinitrol и не съм сигурен, че търся точно този ефект.
        4. Чудя се дали да махна страничните степенки или да ги оставя да индикират, за препядствия.

        В момента е с 265/70/16 Cooper Discovere AT3 - има още живот в тях и ако джипа оцелее в моите ръце следващите гуми смятам пак да са със същи размер.
        Още се опознавам с автомобила, нямам му много доверие за сега!

        Коментар


        • #5
          3. Аз пък съм много доволен от Динитрола .Пажерото ми , също поемаше по два литра годишно , на местата , дето е предназначен и ги харесваше . Кое не харесваш :че е черен ,или друго ?
          4. Степенките ги свалих (моето беше П4) , щото бяха мн афиф ( няма начин да издържат на Хай-джак) , събираха мръсотия и оттам бяха предпоставка за корозия , ебаваха клиренса и външния вид на колата (тия двете , само в моите очи) , не ги ползвах ,а ми цапаха крачола -тва вече беше прекалено .
          265/60/18 ми беше оригиналния размер . Колата харесваше и 255/70/18 и не опираха никъде със ново (неуморено , стандартно , оригинално) сменено окачване . Клиренсът й се повиши със сантиметър .
          Cooper Discoverer AT3 ползавах на Крузера ми ,като шосейна гума (той е кокона , има 4 карета ) . Първата им зима държаха на сняг . След това се представяха , като обикновена лятна шосейна гума . С прекалено нежни , за моите виждания , бордове - срязах две , и двете в "нищо" .
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Колата е взета за работна и малко по спешност. Ако имах 10 дни време щах да търся нещо друго. В тази връзка степенките са прежалени, визия не се гони.
            Джипа е купен с гумите по-горе, които са 2019г. и са в прилично състояние. Борда отстрани е напукан, което предвид годините не ми се струва нормално или поне аз не съм го виждал на моя гума на джип. Колата няма да се кара на сняг и лед. Може да се придвижва зимата, но с повишено внимание, при положение, че някоя от другите ми коли не ми върши работа. Тази зима трябва да изкара с тези гуми, напролет, ако джипа слуша и реша да го оставя ще му мислим, но най-вероятно ще са в същия размер.
            Хубавото на Dinitrol-а е, че може да се нанася директно върху ръждата. Първо беше единия компонент после другия. Подходящ е да се наняся по всички метални части на окачването и шасито. За купето обаче според мен си трябва нещо по дебело и трайно. При мен след известно време се поизми.

          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Всичко се отмива/остъргва и иска последващи нанасяния през някоя и друга година. Забрави за шегрени, бодита и т.н.

          • didooo
            didooo коментира
            Редактиране на коментар
            динитрола не бих нанасял върху ръждата . Даже и да е минимална , първо си иска фертан

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X