Никога вече няма да давам автомобила си на други хора. Та ето какво се случи вчера. Познати закъсали с буса и имаха нужда да го дръпнем. Понеже нямах време оставих Паджерото на доверие, въпреки странното вътрешно чувство, което се опитваше да ме спре.
Явно е имало за какво...Та двамата тръгнали, отишли на място и загасили джипа на скорост (автоматик е). Паджерото логичо след това отказва да запали. Отидох и аз, но каквито и упражнения да се пробвахме с имобилайзер, аларма не доведоха до резултат... Забелязах, че на таблото спряха да светят и индикациите за скоростите. В крайна сметка дръпнахме кабелите изпод таблото и се прибрах...
Днес го закарах на прглед за да се види къде е проблема понеже имахме съмнения за контактен ключ, имобилайзер и какво ли още не. Човека се обади преди час и каза, че проблемът е в потенциометъра на скоростната кутия (?), поради което са спрели да светят и скоростите на таблото. Та Паджерото не ще да пали с ключ - само на жици и на всяка скорост P, D, 1, 2, N квот' си избера. Това е най-малкото опасно, според мен.
Има временно решение на стойност 100 лева, което включва "ключе", което ще бъде вързано към лоста на автоматика за да позволява палене единствено на P - тук не съм много вещ, затова извинете лаишкото обяснение. На подобно побългаряване не съм особен фен, поради което моля да разкриете подробности относно това как се лекува въпросният потенциометър...Направо ще се побъркам
Явно е имало за какво...Та двамата тръгнали, отишли на място и загасили джипа на скорост (автоматик е). Паджерото логичо след това отказва да запали. Отидох и аз, но каквито и упражнения да се пробвахме с имобилайзер, аларма не доведоха до резултат... Забелязах, че на таблото спряха да светят и индикациите за скоростите. В крайна сметка дръпнахме кабелите изпод таблото и се прибрах...
Днес го закарах на прглед за да се види къде е проблема понеже имахме съмнения за контактен ключ, имобилайзер и какво ли още не. Човека се обади преди час и каза, че проблемът е в потенциометъра на скоростната кутия (?), поради което са спрели да светят и скоростите на таблото. Та Паджерото не ще да пали с ключ - само на жици и на всяка скорост P, D, 1, 2, N квот' си избера. Това е най-малкото опасно, според мен.
Има временно решение на стойност 100 лева, което включва "ключе", което ще бъде вързано към лоста на автоматика за да позволява палене единствено на P - тук не съм много вещ, затова извинете лаишкото обяснение. На подобно побългаряване не съм особен фен, поради което моля да разкриете подробности относно това как се лекува въпросният потенциометър...Направо ще се побъркам

Коментар