Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загряване на L200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Загряване на L200

    Имам Mitsubishi L200 и имам проблеми с работната температура на автомобила. Загрява и стрелката минава над средата на скалата на уреда на таблото. Проблема идва след продължително каране над 3-3.5 хиляди оборота, ако го оставя ще отиде в червения сектор.Перката е зацепена и смених термостата, почистих охладителната система, махнах катализатора,водната помпа е добре, не надува и не намирам причина за загряването и искам да попитам, някои сблъсквал ли се е с такъв проблем. Двигателят е дизелов 2.5 TDI 115 конски сили, 2003 година.

  • #2
    До: загряване на L200

    Пич, смени колата си с бензинова резачка. На тази вече си и взел здравето.
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: загряване на L200

      Пробвай като ти покаже че загрява дали маркучите наистина са толкова горещиВъзможно е датчика на температурата да е дал фира

      Коментар


      • #4
        До: загряване на L200

        Е ти какво искаш да стане "при над 3000 - 3500 об/мин" и то продължително.
        Това са високи за този двигател обороти.
        Don't hunt IF you can't kill
        първо 0883 после 333 накрая 448

        LZ1BGD

        Коментар


        • #5
          До: загряване на L200

          Първоначално публикуван от shopa. Преглед на мнение
          Имам Mitsubishi L200 и имам проблеми с работната температура на автомобила. Загрява и стрелката минава над средата на скалата на уреда на таблото. Проблема идва след продължително каране над 3-3.5 хиляди оборота, ако го оставя ще отиде в червения сектор.Перката е зацепена и смених термостата, почистих охладителната система, махнах катализатора,водната помпа е добре, не надува и не намирам причина за загряването и искам да попитам, някои сблъсквал ли се е с такъв проблем. Двигателят е дизелов 2.5 TDI 115 конски сили, 2003 година.
          Странно, направил си почти всичко възможно... Ако наистина не надува с газове охладителната система и загрява само на високи обороти остава да е с прекалено късен момент на впръскване. Трябва да се изключи и това като възможност.

          Коментар


          • #6
            До: загряване на L200

            провери термостата и дали работи водната помпа.защото ако дига високи градуси а не се включва перката е заминал термостата а ако не варти водната помпа водата и то това може да загрява

            Коментар


            • #7
              До: загряване на L200

              Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
              Е ти какво искаш да стане "при над 3000 - 3500 об/мин" и то продължително.
              Това са високи за този двигател обороти.
              Предлагам да спрете с тия митове и легенди....

              Коментар


              • #8
                До: загряване на L200

                Мойто Паджеро 2/2,5 ТДИ, по спомени, на 5-та с 3000 об., вървеше със 100, а на 3500 - 120 и не са му били много. Повече обаче, не съм го натискал, че не беше първа младост. Само като теглех каравана, на Витиня ми е тръгвало да загрява на 5-та и включвах на 4-та. В големите жеги, климатика също товареше мотора и имаше някакви наченки на загряване.

                Коментар


                • #9
                  До: загряване на L200

                  Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                  Предлагам да спрете с тия митове и легенди....
                  След като направиш един основен ремонт на такъв двигател, каран по такъв начин, като едното нищо ще почнеш да вярваш в "митове и легенди" ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: загряване на L200

                    Искам да кажа, че ако автомобила е в изправно техническо състояние, поддържан както трябва и прочие, на каквито и обороти да го караш - стрелката не би трябвало да мърда от средата. Говорим за 2003 година кола. Износването на мотора вече е нещо, за което не съм толкова запознат.

                    За най-новия 4D56 съм виждал няколко по над 150К км вече, които се палят в София изкарват се на магистралата и се гасят след 1500-2000км в Европа, като се кара колкото е позволено 130-140. В общи линии са им ОК двигателите засега, вярно, че са комън рейл, но иначе са си все същите двигатели.

                    Коментар


                    • #11
                      До: загряване на L200

                      Има ли подобни спиращи въздушният поток атрибути?
                      http://www.mobilen.bg/photos1/2/big/...68987269_2.pic
                      И лош монтаж на регистрационният номер?
                      http://www.mobilen.bg/photos1/2/big/...33020841_1.pic
                      Има ли в маската допълнителни ламели затварящи отворите?

                      (Пежото ми вдигаше 90 С при подобни условия. Смених антифриз и термостат - антифриза беше чист, а термостата изправен. Тогава изхвърлих пластмасовата подложка на номера и го повдигнах до горният ръб на бронята, и извадих от вътрешната страна на маската две фиксирани с щипки приставки запушващи пролуките и. Явно за Холандия е подготвено за студен климат и са разчитали на охлаждане само през отвора в бронята. Сега не мърда от 80 С)
                      [IMG]file:///H:/Techno/Avto/PUG/2.jpg[/IMG]
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        До: Загряване на L200

                        Колеги почти на 100% съм обеден че тва е от радиатора.Ако имаш вазможност смениго само за проба нещто от морга земи с уговорка ли незам но сам сигурен че радиатора е задрастен .Ся някои ще каже топъл ли е студен ли .............. е неможе се рабере така, имах такав проблем расказамисе играта накрая от един колега зех назаем е колата си измразна направо,на квит и обороти да я карам
                        Успех
                        telefonche@mail.bg
                        Skype: cecycecyyes
                        Варна

                        Коментар


                        • #13
                          От: Загряване на L200

                          малък проблем с мицубиши л200, когато го карам на дълъг път си държи нормални градуси а когато работи на място и ме хване трафика почва да загрява, дали е от виско перката

                          Коментар


                          • #14
                            От: Загряване на L200

                            Ако водната помпа е наред и радиатора е чист, направо не си представям как би загряло на място.
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Загряване на L200

                              Виско.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X