Така имам лек луфт на предните колела, нещо като от лагер. С ръчни хъбове съм. Какво трябва да се направи да се притегне лагера? Също така имам и луфт на волана. Обира ли се това от някъде?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Луфт в предните колела
Свий
X
-
До: Луфт в предните колела
Сигурен ли си, че луфта е в лагерите (- хващаш горе и долу гумата и клатиш), защото може и да е от луфта на волана за който казваш. Ако луфта е "страничен" т.е. не е в лагерите най-вероятно трябва да си оправиш паразитния хебел - той е слабото място в управлението.Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнениеТака имам лек луфт на предните колела, нещо като от лагер. С ръчни хъбове съм. Какво трябва да се направи да се притегне лагера? Също така имам и луфт на волана. Обира ли се това от някъде?
Ако луфа на колелата и луфта на волана са отделни сваляш хъбовете сваляш "контрата" на лагера (една голяма надупчена шайба) и притягаш, като оставиш съвсем лек луфт.
Луфта на волана се регулира от сектора, но по-добре ако незнаеш какво точно правиш отиди в сервиз - това все кап е управление и шега не бива!
Успех!Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
-
До: Луфт в предните колела
Благодаря много,` но как се оправя този паразитен хебел?Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнениеСигурен ли си, че луфта е в лагерите (- хващаш горе и долу гумата и клатиш), защото може и да е от луфта на волана за който казваш. Ако луфта е "страничен" т.е. не е в лагерите най-вероятно трябва да си оправиш паразитния хебел - той е слабото място в управлението.
Ако луфа на колелата и луфта на волана са отделни сваляш хъбовете сваляш "контрата" на лагера (една голяма надупчена шайба) и притягаш, като оставиш съвсем лек луфт.
Луфта на волана се регулира от сектора, но по-добре ако незнаеш какво точно правиш отиди в сервиз - това все кап е управление и шега не бива!
Успех!Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
До: Луфт в предните колела
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеПърво се проверява с щанга дали има луфт нагоре-надолу, ако има се разглобява и се сменяват двете пластмасови втулки. Могат и да се направят на струг от бронз, а също да се сложи гресьорка - така става вечен. Аз например направих така
Това е професионализъм. Тенкс..
А при свалянето на хъбовете има ли някъква специфика?Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
До: Луфт в предните колела
Нищо особено, отвиваш 6-те болтчета М6 и сваляш хъба.Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнениеА при свалянето на хъбовете има ли някъква специфика?
Коментар
-
До: Луфт в предните колела
Така проверих хебела и се оказа, че мърда. В магазина ми казаха, че не се продават втулки, а цялото хебелче с щтангичката отгоре за 80лв. Не можел да се разглобява хебела. Очаквам оборване от Ваша страна.
Прочетох подобна тема във форума и ми стана ясно.Последно редактирано от Дочев; 16-07-09, 13:43.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
От: Луфт в предните колела
555 !!!, а от къде е все едно.Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнениеКолеги, понеже се ооказа , че и аз съм за хебел / оста мърда сериозно, пък и шарнирчето на щангата е разбито/ ще ме посъветвате ли от къде и каква марка да търся ?Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: До: Луфт в предните колела
Сигурен ли си в това? Имам в предвид оставянето на съвсем малък луфт? Пише ли го някъде, или говориш наизуст? Щото и за тераното ми разтягаха такива локуми, а в сервизното пише че луфта трябва да е нула.Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение...притягаш, като оставиш съвсем лек луфт.
Фраш е с ментета. А не съм сигурен дали и оригинала вече е читав. Шарнирите им за терано си имаха луфт още на излизане от сервиза. След едно море вече беше отчайваща работа.Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение555 !!!, а от къде е все едно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Луфт в предните колела
Ами аз карам 3-та година на ментето с менте (запасих се с оригинални), ама за сега не съм разбил нищо, а чакам смяна
.
А натягането го правя със зегер клещи. Колкото мога да стегна с тях толкова е достатъчно. Технологията е пробвана и на друго возило. При натягането завърташ гумата и удряш по нея. След като си затегнал завърташ гумата леко и трябва да спре след 7-8 оборота. Това на практика, ама трябва "усет".Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 28-07-11, 23:24.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Луфт в предните колела
При мен случката се случи миналата година. И на мен от 100 места ми ги хвалеха, и дори от магазина, от който ги купих ме убеждаваха че няма смисъл от оригинални, при положение че ако си бях поръчал оригинални, печалбата им щеше да е по-голяма.Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнениеАми аз карам 3-та година на ментето с менте (запасих се с оригинални), ама за сега не съм разбил нищо, а чакам смяна
.
Ама нъц! Около 2000км, и бяха по-зле от предишните, тайвански беименни, купени от Milneroffroad.
Та, преди 3 години може и друго да е било. Имаха си и лепенка, и външен вид, и всичко. И пак - греда!Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: До: Луфт в предните колела
Извинявам се за спама, но преди години когато си шлайфах дисковете ми се наложи да потърся моментите за затягане на предните лагери, защото приказките на отбора "разбирачи-зяпачи" - "Стягай до откат и четвърт назад" ми се сториха твърде непрофесионални. Спомените ми са, че първо се стягаше наПървоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение... като оставиш съвсем лек луфт.
350Нм, после се отпуска до нула и отново се стяга на ... 20Нм.
PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар