Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро въпрос за Диф.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро въпрос за Диф.

    Значи моето паджеро 2.8тди разбрах на скоро че няма блокаж на диф-та.Та да питам един приятел ми продава диф,с блокаж и всичките му работи.Да питам дали може лесно да се монтира или да не се мача че има много жици.Защото се претеснявам дали ще го вържа хубаво (в смисъл инсталацията).

    Благодария и поздрави
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    3.0 v6 24

  • #2
    До: Паджеро въпрос за Диф.

    За вързване - ще го вържеш. Ама ако не е със същото предавателно число голям купон ша стане...
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #3
      До: Паджеро въпрос за Диф.

      А как Мога да разбера дали е с същото предавателно число.
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      3.0 v6 24

      Коментар


      • #4
        До: Паджеро въпрос за Диф.

        колеги,що се занимавате с глупотевини и зорлем се вкарвате в приключения? кой немал ABS и му се щело да си сложи,кой климатик,кой немал блокаж на задния диф...ако ти го дават комплект с всичко и си грамотен да си свършиш работата сам -да се пробва човек,всичко друго според мен е нерентабилно и излишно.
        като се замислиш и за какво ти е притрябвал тоя блокаж,най-много некъде да се окопаеш у повече,иска си подходящите гуми и повечко "развъртане"))

        Коментар


        • #5
          До: Паджеро въпрос за Диф.

          Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
          колеги,що се занимавате с глупотевини и зорлем се вкарвате в приключения? кой немал ABS и му се щело да си сложи,кой климатик,кой немал блокаж на задния диф...ако ти го дават комплект с всичко и си грамотен да си свършиш работата сам -да се пробва човек,всичко друго според мен е нерентабилно и излишно.
          като се замислиш и за какво ти е притрябвал тоя блокаж,най-много некъде да се окопаеш у повече,иска си подходящите гуми и повечко "развъртане"))
          Съгласих се с това
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #6
            До: Паджеро въпрос за Диф.

            Извинявам се тогава на Мерцедес,за техното постижение Ге класата.Защо просто са си губили времето да го мисля този преден и заден блокаж,и защо Ге класата ще направи обикновените джипове без блокаж Леш.

            Очаквам други мнения ще съм много благодарен.
            [SIGPIC][/SIGPIC]

            3.0 v6 24

            Коментар


            • #7
              До: Паджеро въпрос за Диф.

              Зависи в какви условия се експлоатира, в някои случаи си има смисъл. Мисля че се включва с вакуум, има помпа около левия заден калник, освен това при някаква пределна скорост се самоизключва. Не само монтажа и предавателно число, а и за управлението му трябва да се мисли.
              Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

              Коментар


              • #8
                До: Паджеро въпрос за Диф.

                Няма никакво оправление,няма такова нещо да се изключва просто се чупи,според мен де.
                [SIGPIC][/SIGPIC]

                3.0 v6 24

                Коментар


                • #9
                  До: Паджеро въпрос за Диф.

                  За предавателното число - трябва ти каталожният номер на дифа, него пък можеш да намериш ако знаеш VIN-a на Паджерото - донор. Ако обаче се налага разглобяване на дифа, тогава можеш просто да преброиш зъбите на пиньона и короната.
                  Освен дифа ще ти трябва компресорчето за налягане (не е вакуум) и ключето за пускане и спиране.
                  Много добре ще да е, ако се свърже и сигнализацията, за да знаеш кога е включен и кога не.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Паджеро въпрос за Диф.

                    Значи разпределително число съвпада,поне така каза майстора на ,който много вярвам.Таче остава само една купчина жици и тест.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]

                    3.0 v6 24

                    Коментар


                    • #11
                      До: Паджеро въпрос за Диф.

                      Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                      Няма никакво оправление,няма такова нещо да се изключва просто се чупи,според мен де.
                      Ако не е Оправление то може да се нарече включване на блокажа, но са доста джаджи, и не е елементарно когато ти дойде. Колата трябва да е на 4х4 бавни, в покой. За изключването Паджеровод знае, колкото до мене за сигурност мога да проверя изключва ли, тук във форума, но няма трошене.
                      Благодаря на Паджеровод за поправката, форума е много четен, писаното се приема от хората за вярно, което ни задължава.
                      И Кирчо от Сопот може да научи много от тук.
                      Иначе колега успех в up-grade. Един телефон до Ratola или ITA Стара Загора ще ти даде повече сигурност.
                      Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

                      Коментар


                      • #12
                        До: Паджеро въпрос за Диф.

                        Защо да трябва да си на бавни или в пълен покой? Може и на бързи и бавни, при блокиран централен диф. Скоростта трябва да е до 7 или 10 км/ч (не съм сигурен), но това позволява да не се губи напълно безценна инерция преди препятствие.
                        Зима иде

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                          Значи разпределително число съвпада,поне така каза майстора на ,който много вярвам.Таче остава само една купчина жици и тест.
                          Значи остав предавателното число.дебелина на полуоските.дупчене на дифа за изваждане на тръбичката на вакума.значи поставяне на вакум помпата .значи много неща остават.
                          Ако майстора е много в час няма да питаш тук.

                          Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
                          колеги,що се занимавате с глупотевини и зорлем се вкарвате в приключения? кой немал ABS и му се щело да си сложи,кой климатик,кой немал блокаж на задния диф...ако ти го дават комплект с всичко и си грамотен да си свършиш работата сам -да се пробва човек,всичко друго според мен е нерентабилно и излишно.
                          като се замислиш и за какво ти е притрябвал тоя блокаж,най-много некъде да се окопаеш у повече,иска си подходящите гуми и повечко "развъртане"))
                          хе хе .няма нужда от блокаж. на асфалта наистина няма нужда.
                          Последно редактирано от huko; 20-05-09, 22:47. Причина: сливане

                          Коментар


                          • #14
                            До: Паджеро въпрос за Диф.

                            Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                            Защо да трябва да си на бавни или в пълен покой? Може и на бързи и бавни, при блокиран централен диф. Скоростта трябва да е до 7 или 10 км/ч (не съм сигурен), но това позволява да не се губи напълно безценна инерция преди препятствие.
                            За скоростта може да си прав, не съм виждал разглобен диф от паджеро, за да говоря, но нещо не ми се пробва на моето и затова си бутам копчето в покой, но нали блокажа на средния диф по ред на включване е след...oops. huko е прав, трета позиция 4HLc, четвърта N, пета 4LLc
                            Последно редактирано от Christo; 20-05-09, 21:07.
                            Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

                            Коментар


                            • #15
                              До: Паджеро въпрос за Диф.

                              Първоначално публикуван от Christo Преглед на мнение
                              За скоростта може да си прав, не съм виждал разглобен диф от паджеро, за да говоря, но нещо не ми се пробва на моето и затова си бутам копчето в покой, но нали блокажа на средния диф по ред на включване е след бавните, а да блокираш заден при разблокиран среден..... извинете ако е сложно като съждението.
                              Не, преди бавните е. Имаш - заден мост, междуосов диф, блокиран междуосов диф, бавни + блокиран междуосов диф....

                              Блокажа на задния диф може да се включва при блокиран междуосов диф и на бързи и на бавни. За скоростта не съм сигурен но съм го включвал и в движение без проблеми.
                              Don't hunt IF you can't kill
                              първо 0883 после 333 накрая 448

                              LZ1BGD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X