Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

    Скоро си купих ПАДЖЕРО 2 автоматик.Обозначенията на скоростите са ми P / R / N / D /това ми е ясно какво е.Въпросът ми е-има още 2 предавки / 2 /това е за каране на 1 2 предавка, какво всъщност представлява предавката / L /и закакво се ползва? Според мен е при спускане или греша
    Човек се учи с много практика:D

  • #2
    До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

    "L" е за каране само на първа скорост и съответно за спускане по голям наклон и спиране с двигател.

    Коментар


    • #3
      До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

      Благодаря и аз така предполагах
      Човек се учи с много практика:D

      Коментар


      • #4
        До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

        Извинявам се предварително че пиша в темата на колегата но е свързана с моя въпрос и за това!!!!!!!!!!!!!!!


        Джипа е П2 : 04.1995 г.
        2.8 турбо дизел
        Супер Селект
        авт. ск. кутия V4AW3-7

        когато е на "D" при скорост 100 - 120 км при спускане по надолнище като върна педала на газта трябва ли да имам моторна спирачка или трябва да е кото изключен от скорос???

        Благодаря предварително!!

        Коментар


        • #5
          До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

          Първоначално публикуван от dinko_78 Преглед на мнение
          когато е на "D" при скорост 100 - 120 км при спускане по надолнище като върна педала на газта трябва ли да имам моторна спирачка или трябва да е кото изключен от скорос???
          Като правило селектора може да се мести от "N" на "D" без натискане на предпазния бутон и може и да го пробваш, за момнт се усеща разлика, но по-скоро на "D" е по-близо до изключена от скорост и двигателя не задържа
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Като правило селектора може да се мести от "N" на "D" без натискане на предпазния бутон и може и да го пробваш, за момнт се усеща разлика, но по-скоро на "D" е по-близо до изключена от скорост и двигателя не задържа

            При мен на "D" със скорост около 100-110км като върна педала на газта по надолнище съм с около 1600 оборота и чувам мотора..........един вид като моторна спирачка, а като отида на "N" съм с 800 оборота...

            това явно е проблем, ............как се решава?

            Вреди ли на кутията преминаване от "D"на "N" и обратно по време на движение???

            Коментар


            • #7
              До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

              Първоначално публикуван от dinko_78 Преглед на мнение
              При мен на "D" със скорост около 100-110км като върна педала на газта по надолнище съм с около 1600 оборота и чувам мотора..........един вид като моторна спирачка, а като отида на "N" съм с 800 оборота...

              това явно е проблем, ............как се решава?

              Вреди ли на кутията преминаване от "D"на "N" и обратно по време на движение???

              Това не е проблем.......

              И недей да си играеш с лоста по време на движение.
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #8
                До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                Първоначално публикуван от dinko_78 Преглед на мнение
                При мен на "D" със скорост около 100-110км като върна педала на газта по надолнище съм с около 1600 оборота и чувам мотора..........един вид като моторна спирачка, а като отида на "N" съм с 800 оборота...

                това явно е проблем, ............как се решава?

                Вреди ли на кутията преминаване от "D"на "N" и обратно по време на движение???
                Не е проблем и няма нужда от решаване. Честата смяна между D и N ще доведе до някакви минимални икономии, но все едно, като ръчна няма да стане. Ходят слухове, че това приближавало някои ремонти.

                Коментар


                • #9
                  До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  Като правило селектора може да се мести от "N" на "D" без натискане на предпазния бутон и може и да го пробваш, за момнт се усеща разлика, но по-скоро на "D" е по-близо до изключена от скорост и двигателя не задържа
                  Дядо Владо ако пробва при 120 км/ч да изключи на N и после да включи D има огромна вероятност след това да плати 1000+ лв. за ремонт. Тоя съвет не е добър дето си го дал.

                  П.С. Слуховете са доказани. Троши се хидромотора + че се изпекоха дисковете и извадихме 2 шепи прах от кутията. Не изключвайте СК по време на движение освен аварийно ако примерно загасне мотора. Проблема се явява ако се прави многократно, от 1 или 2 пъти нищо не се случва. Баща ми кара 3-4 месеца по този начин докато изпържи кутията.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                    Първоначално публикуван от dinko_78 Преглед на мнение
                    Извинявам се предварително че пиша в темата на колегата но е свързана с моя въпрос и за това!!!!!!!!!!!!!!!


                    Джипа е П2 : 04.1995 г.
                    2.8 турбо дизел
                    Супер Селект
                    авт. ск. кутия V4AW3-7

                    когато е на "D" при скорост 100 - 120 км при спускане по надолнище като върна педала на газта трябва ли да имам моторна спирачка или трябва да е кото изключен от скорос???

                    Благодаря предварително!!

                    Искам да уточня нещо, джипа съм го взел преди един месец и не съм му сменял маслото на скоростната кутия................дали не е са смяна.......може ли от това да е цялата работа!!!!???????

                    Коментар


                    • #11
                      До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                      Като вземеш кола на старо, профилактично и смени всички консумативи, по-добре е да започнеш ново летоброене и да знаеш къде и какво си правил
                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      .Тоя съвет не е добър дето си го дал.
                      Добре де, отговорих на въпроса му да не го прави ако реши....."покрито мляко котки го не лочат" ....той "автомата" за това е създаден да не се ръчка постоянно.
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                        Все пак не ми стана ясно, това дали е проблем на D при скорост от 100км/ч като върна педала на газта двигатела е на 1600 оборота.
                        Ако някой е имал подобен случай или е в час да ми пише колко е сериозен този проблем, ако е такъв и как се отстранява!!?!?!??!?!

                        Благодаря!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                          Аз пък не мога да разбера къде е проблемът и защо в нещо толкова добре измислено трябва да се търси скрит замисъл. На 100 км/ч по равно или леко спускане колата си работи на пета предавка. Тя в общи линии е предназначена да поддържа скоростта. Когато се убие инерцията, колата сама ще си смени скоростта, ако ти трябва повече скорост - натискаш газ, ако ти трябва по-малко - натискаш спирачка. Не се опитвай да пестиш нафта, японците са го мислили достатъчно.
                          Това с изключването от скорост съм виждал баща ми да го прави на ладата, където максималната предавка е 4 и е силно задържаща, играе ролята на спирачка по равно. Като му изгасна колата и блокира волана 2 пъти се отказа. На ситроена компютърът ми изписва почти веднага моментния разход (при паджерото има известно закъснение). Установил съм, че на 5,4 и 3 по наклон винаги е 0, а при изключена скорост е около 1,5-2 л/100 км. С други думи - на скорост е по-ефективно, дори да не броим рискът да угасне двигателя и да не хванат спирачките. Само спускане на 2 предавка вдига малко разхода и то незабележимо - примерно до 4/100. Предполагам, че при всички коли е така.
                          Последно редактирано от Владимир Йончев; 29-06-09, 13:24.
                          www.offnews.bg

                          Коментар


                          • #14
                            До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                            Първоначално публикуван от dinko_78 Преглед на мнение
                            Все пак не ми стана ясно, това дали е проблем на D при скорост от 100км/ч като върна педала на газта двигатела е на 1600 оборота.
                            По-горе ти беше написано.
                            Това не е проблем, а нормална работа на силовия агрегат. Не се опитвай да го промениш. Няма и как.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Предавки на ПАДЖЕРО 2 автоматик

                              ОК Благодаря ти много, Успокои ме!!!!!!!!!!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X