Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След смяна на лагер на предно колело

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: След смяна на лагер на предно колело

    Видях темата и ако може да попитам:може ли да се обере луфта на лагера на главината на П2 или е саморегулиращ?Благодаря.

    Коментар


    • #17
      До: След смяна на лагер на предно колело

      Първоначално публикуван от тигьр Преглед на мнение
      лагера на главината на П2 е саморегулиращ?
      Как си го представяш? Чисто технически? Или ако не е тайна къде си срещал саморегулиращи лагери на главина?
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #18
        До: След смяна на лагер на предно колело

        Не колега ,според мен се регулира но според Майсторите са саморегулиращи и като ти повторят една лъжа 100 пъти тя се превръща в истина.Та затуй питам.

        Коментар


        • #19
          До: След смяна на лагер на предно колело

          Стандартния отговор при тази ситуация: смени си майсторя. Ако не е тайна кой е той?
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #20
            До: След смяна на лагер на предно колело

            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Стандартния отговор при тази ситуация: смени си майсторя. Ако не е тайна кой е той?
            Не ми се говори за майстори ; та ако може помагайте, мисля сам да си оправям колата.Благодаря!

            Коментар


            • #21
              До: След смяна на лагер на предно колело

              Злой е прав. Сменяй майстора, ама щом си рещил сам то:
              1-Двуредови лагери които се стягат здраво, законтряш гайката и се возиш. На това някои таланти викат "саморегулиращи се" защото вътрешната черупка е от две половини.
              2 Двойка радиално-аксиални (конусни)лагери монтирани един срещу друг, със или без дистанционна втулка които се регулират (притягат) до работно положение. ...Ако не ти го е показвал някой как се прави почти нямаш шанс.

              Има и конструкция с един конусен лагер и упорен пръстен или два конусни-по един на всяка гума регулирани с подложки но там е по сложно.

              ПП Има самоНАГАЖДАЩИ лагери но те не се слагат на главини на кола. Това са лагери на които осите на двете черупки имат известна свобода, мисля 4-5 градуса ама не съм сигурен.
              Последно редактирано от drukman; 13-05-09, 15:55.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #22
                До: След смяна на лагер на предно колело

                Благодаря много,това ми е достатъчно!Поздрави!!

                Коментар


                • #23
                  До: След смяна на лагер на предно колело

                  Демонтирането на главината не е проблем. Зор видях със зегерката, беше много ръждясала и като я вадех се счупи. След това взимаш главината и избиваш лагера (ако намериш преса ще е най добре).
                  Лагер на главината е KOYO DAC4074CWCS73 капсулован двуредов съчмен

                  Коментар


                  • #24
                    До: След смяна на лагер на предно колело

                    Първоначално публикуван от nnikbg Преглед на мнение
                    ....Лагер на главината е KOYO DAC4074CWCS73 капсулован двуредов съчмен
                    Стягаш до скъсване и не връщаш назад,законтряш и се возиш.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #25
                      От: До: След смяна на лагер на предно колело

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Стягаш до скъсване и не връщаш назад,законтряш и се возиш.
                      Лека "корекция"защото четат и хора без опит)
                      -Желателно е да се "погледне" какви са "препоръките" на производителя (а те си имат конструктивна обусловеност) и да се стегне със съответното усилие.
                      В повечето леки автомобили варира от 220-320 Nm. .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X