Колеги моля за много бърз отговор. Мицубиши паджеро 2 2.5 TDI. Налага ми се да проверя датчика за налягане на масло. Седем години карам тази кола и да ме убият не знам къде е. Гледах по книгата. Има обяснения, схеми и т.н. само не се вижда къде се намира. Не ми гъзурчи по колата и затова моля за разяснение къде се намира и откъде е най- лесния достъп до него. В момента съм свалил интеркулера за да сменя по- бързо горивния филтър и докато го оправям се надявам да получа отговор. Проверката исках да направя защото днес при палене не се включи. Колата си работи добре и явно се налага да проверя веригата му или крушката на таблото. Благодаря предварително и извинявайте за изключително тъпия въпрос.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Къде е датчикът за налягане на масло на Паджеро2 2,5 TD
Свий
X
-
До: Къде е датчикът за налягане на масло на Паджеро2 2,5 TD
Не е зле да утичниш паджерото 1-чка ли е или 2-ка, тъй нато Паджеро 1 попринцип има и датчик (май така се казваше) свързан с манометър за отчитане на налягането - представлява нещо като буренце с диаметър около 50 мм, а при паджеро има само датчик за лампата на таблото.
И в двата случая тия "масацки" се намират точно под масления филтър, отдолу може и да ги достигнеш.
Успех!Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
-
До: Къде е датчикът за налягане на масло на Паджеро2 2,5 TD
Първоначално публикуван от grudi Преглед на мнениеКато погледнеш отдолу, намира се от дясната страна на картера малко над него, едно червено кабелче с букса.
При мене се беше откъснало въпростното кабелче и контролната светлина на таблото не светеше преди палене.Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист
Коментар
-
До: Къде е датчикът за налягане на масло на Паджеро2 2,5 TD
Благодаря за помоща.Открих датчика.Действително е на доста трудно място.Не се наложи свалянето защото и при мен се оказа,че е прекъснат кабела.Вероятно от дълбокия сняг преди две седмици се е откъснал.Висеше едно 20 см.парче.Проводникът върви заедно с двата кабела на датчика за следена на нивото на маслото.Наложи се да разрежа част от тръбата по която вървят тези проводници за да намеря края.Проводникът е жълт.Оказа се ,че трите кабела вървят в тръба ,която вътре има алуминиева облицовка.След като намерих края на кабела запоих парче проводник,изолирах го добре и с кабелна обувка го включих в датчика.Запояването и изолирането направих отгоре пред двигателното отделение ,което става лесно но трябва да се качваш на стол за да се наведеш до масления филтър.Ако се налага изваждане на датчика трябва да се ползва лула с удължител не по къс от 30 см.и да се развива от канал.Благодаря още веднъж на колегите които ме ориентираха в проблема.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар